گروه : اجتماعی
حوزه : انتظامی و حوادث
شماره : 444463636
تاریخ : ۱۴۰۳/۱/۲۱
اجرای محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از امروز

به گزارش کاسپین24 | سرهنگ جهان تاب فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر در جاده‌های مواصلاتی استان و پیش بینی ترافیک سنگین، گفت: در صورت پرحجم بودن ترافیک محدودیت‌های ترافیکی از امروز سه شنبه در محور کندوان اجرایی خواهد شد و از ساعت ۱۰ صبح تردد از چالوس به سمت تهران ممنوع و از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ از سمت تهران به سمت چالوس یکطرفه خواهد شد.

افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه در روز چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ از مرزن آباد به سمت چالوس ممنوع خواهد بود و از ساعت ۱۱:۳۰ تا ساعت ۲۴ حرکت وسایل نقلیه از تهران به چالوس یکطرفه خواهد بود.

او در خصوص محدودیت‌های ترافیکی روز جمعه گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از سمت تهران به سمت چالوس ممنوع و این محور از ساعت ۱۱:۳۰ تا ساعت ۲۴ از سمت چالوس به تهران یکطرفه است.

فرمانده پلیس راه مازندران افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ صبح شنبه نیز از تهران به سمت چالوس ممنوع و از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ همان روز حرکت وسایل نقلیه از چالوس به تهران یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ جهان تاب گفت: محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در محور هراز حد فاصل پلیس راه لاریجان تا لاسم پلور با توجه به حجم ترافیک به صورت مقطعی اجرا خواهد شد.

او افزود: تردد موتور سیکلت‌های به جز موتور سیکلت‌های امدادی و انتظامی از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه تا ساعت ۶ صبح شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

ترافیک پرحجم و روان در جاده‌های مازندران

فرمانده پلیس راه مازندران با بیان اینکه حجم ترافیک خودرو در خطوط رفت و برگشت محور‌های کندوان و هراز اکنون به صورت مقطعی پرحجم و روان است، گفت: گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راه این محور در همه ساعت شبانه روز در حال رصد کاربران جاده هستند.

سرهنگ جهان تاب وضعیت جوی محور‌های استان را ابری اعلام کرد و ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته گزارشی مبنی بر وقوع تصادفات جرحی و حوادث طبیعی در این محور‌های استان نشده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.


منبع : خبرگزاری صدا وسیما