گروه : ورزشی
حوزه : سایر رشته ها
شماره : 444461197
تاریخ : ۱۴۰۲/۳/۱۲
برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد در غیاب نام آوران در مازندران

به گزارش کاسپین24 | غلام نوری زاد روز جمعه در حاشیه برگزاری این اردوی کشتی گیران ملی پوش افزود: با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، اردوی یک هفته ای این تیم برای نظارت بر ریکاوری کشتی گیران پس از جام تختی و همچنین انجام برخی از تست های آمادگی جسمانی مختص نفرات اصلی تیم و کشتی گیران اعزامی به رقابت های رنکینگ مجارستان از امروز در مازندران، آغاز شد.

وی ادامه داد : ۱۸ کشتی گیر برتر کشور در این اردو هفت روزه حضور دارند که بیشتر ترکیب اعضای تیم ملی کشتی گیران از مازندران هستند.

برپایی اردوی تیم ملی کشتی آزاد در مازندران / از غیبت حسن یزدانی تا شادابی رحمان بی‌رحم

دبیر هیات کشتی مازندران اظهار داشت : کامران قاسمپور، رحمان عموزاد و امیرمحمد یزدانی کشتی گیران مطرح مازندران حاضر در این اردو حضور هستند اما حسن یزدانی باصلاحدید و هماهنگی کادر فنی در این اردو غایب است.

وی گفت: همه کشتی گیران به ویژه امیرمحمد یزدانی، قاسمپور و عموزاد در این اردو سرحال و شاداب هستند و تلاش شد بهترین امکانات را در اختیار این ملی پوشان بگذاریم.

نوری زاد تصریح کرد : تیم ملی کشتی آزاد ۲ رقابت بازی های آسیایی چین در اواخر شهریورماه و رقابت های جهانی صربستان و گزینشی المپیک در اوایل مهرماه را پیش رو دارد و در ادامه رقابت های کسب سهمیه المپیک و حضور در بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس که تابستان سال آینده برگزار می شود، در دستور کار است.


منبع : ایرنا