حضور چهره‌های جریان‌های مختلف تنور انتخابات را داغ می‌کند
دبیر حزب موتلفه مازندران: حضور چهره‌های جریان‌های مختلف تنور انتخابات را داغ می‌کند دبیر حزب موتلفه اسلامی در مازندران گفت : حضور چهره‌های مختلف از جریان‌ها ، احزاب و گروه‌های سیاسی در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری تنور انتخابات را داغ می‌کند.
محسن هاشمی: من و جهانگیری از کاندیداهای اصلی کارگزاران هستیم /نظرات نسبت به ظریف مثبت‌تر است
محسن هاشمی: من و جهانگیری از کاندیداهای اصلی کارگزاران هستیم /نظرات نسبت به ظریف مثبت‌تر است رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: بعضی از نامزدها از جمله من و آقای جهانگیری به عنوان پتانسیل‌های اصلی حزب برای کاندیداتوری در انتخابات مطرح شدیم.
مصطفی کواکبیان کاندید انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می‌شود
مصطفی کواکبیان کاندید انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می‌شود مصطفی کواکبیان با رای اعضای مجمع عمومی کنگره نوزدهم حزب مردم‌سالاری به عنوان نامزد اختصاصی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.
حدادعادل: بعید نیست تا چند روز آینده با شورای وحدت به توافق برسیم/ از هیچ گزینه‌ای برنامه دریافت نکرده‌ایم
حدادعادل: بعید نیست تا چند روز آینده با شورای وحدت به توافق برسیم/ از هیچ گزینه‌ای برنامه دریافت نکرده‌ایم رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان زمان انتخاب کاندید این شورا برای انتخابات پیش رو را اعلام کرد.
شورای وحدت نیروهای انقلاب در مازندران شروع به کار کرد
شورای وحدت نیروهای انقلاب در مازندران شروع به کار کرد شورای وحدت نیروهای انقلاب در مازندران روز پنجشنبه شروع به کار کرد و در نخستین نشستش حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر امام جمعه سابق تنکابن را به عنوان دبیر برگزید.
کرونا و ادامه حیات جنبش‌های دانشجویی در فضای مجازی
کرونا و ادامه حیات جنبش‌های دانشجویی در فضای مجازی کرونا و منع برگزاری فعالیت‌های گروهی و تجمع باعث شده است تا جنبش‌های دانشجویی برای ادامه حیات به فضای مجازی کوچ کنند.
چهار واحد مسکن محرومین در آمل افتتاح شد
چهار واحد مسکن محرومین در آمل افتتاح شد چهار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان آمل صبح امروز چهارشنبه به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد.
ضرورت بهره گیری از مهارت ها در بسیج مقابله با کرونا
نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد ضرورت بهره گیری از مهارت ها در بسیج مقابله با کرونا نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و مهارت ها در بسیج مقابله با کرونا شد.
۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در آمل توزیع شد
فرمانده سپاه آمل: ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در آمل توزیع شد سرهنگ جابر عسکری از توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی میان آسیب دیدگان کرونایی در شهرستان آمل خبر داد.
طرح شهید سلیمانی در یکهزارو۵۰۰ پایگاه بسیج مازندران اجرایی شد
طرح شهید سلیمانی در یکهزارو۵۰۰ پایگاه بسیج مازندران اجرایی شد فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت که طرح شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در یکهزار و ۵۰۰ پایگاه بسیج سراسر استان اجرایی شده است.
تشکیل کارگروه ویژه رصد مسائل و مشکلات مازندران
تشکیل کارگروه ویژه رصد مسائل و مشکلات مازندران رئیس مجمع نمایندگان مازندران از تشکیل کارگروه ویژه متشکل از نمایندگان برای رصد مسائل استانی خبر داد.
جبهه انقلاب اسلامی برای انتخابات مجلس درمازندران لیست واحد می دهد
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران: جبهه انقلاب اسلامی برای انتخابات مجلس درمازندران لیست واحد می دهد دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران گفت: قطعا جبهه انقلاب در استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی یک لیست ارائه خواهد داد و از آن حمایت می کند.
اعضاي شوراي مركزي و علي البدل حزب همت انتخاب شدند
اعضاي شوراي مركزي و علي البدل حزب همت انتخاب شدند کاسپین24/در اولين كنگره ملي حزب همدلي مردم تحول خواه اعضاي شوراي مركزي،علي البدل و بازرسين در انتخاب شدند.