عرصه جنگلی الیمالات باید به وضعیت سابق برگردد
دادستان مرکز مازندران: عرصه جنگلی الیمالات باید به وضعیت سابق برگردد دادستان مرکز مازندران با بیان این که، شیوه پاک تراشی عرصه جنگلی الیمالات مورد توافق هیچ سازمانی نبود، گفت: عرصه جنگلی باید به وضعیت سابق برگردد.
قطع حدود ۴ هزار اصله نهال و درخت جنگلی در الیمالات نور
قطع حدود ۴ هزار اصله نهال و درخت جنگلی در الیمالات نور دادستان مرکز مازندران گفت:قطع درختان جنگلی الیمالات نور در نتیجه چشم پوشی یا قصور مدیران منابع طبیعی اتفاق افتاده است.
مازندران برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شود
رییس کل دادگستری مازندران: مازندران برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شود رییس کل دادگستری مازندران گفت: فضای استان باید با صدور احکام بازدارنده برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شده تا آنان زمین‌گیر شوند.
انهدام باند سارقین مسلح طلافروشی‌های مازندران
انهدام باند سارقین مسلح طلافروشی‌های مازندران باند سارقین مسلح طلافروشی‌های مازندران در یکی از شهرهای غرب کشور منهدم شد.
برخورد بدون اغماض با مخلان نظم و امنيت در چهارشنبه سوری
برخورد بدون اغماض با مخلان نظم و امنيت در چهارشنبه سوری دادستان مرکز استان با فرماندهی انتظامی استان مازندران در اطلاعیه‌ای مشترک در آستانه چهارشنبه آخر در استفاده از موادمحترقه هشدار داد.
ویلاهای لاکچری تخریب‌شده نوشهر متعلق به که بود؟
ویلاهای لاکچری تخریب‌شده نوشهر متعلق به که بود؟ در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد.
اموال بابک زنجانی شناسایی و با احتساب تورم وارد کشور شد
معاون قوه قضائیه: اموال بابک زنجانی شناسایی و با احتساب تورم وارد کشور شد معاون سیاسی رئیس قوه قضاییه گفت: با تمهیدات رئیس قوه قضائیه اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی و با احتساب تورم وارد کشور شد.
جزئیات پرونده گروه عظام
«عباس ایروانی» بازداشت شد جزئیات پرونده گروه عظام در پی قطعی و لازم الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روزهای گذشته اجرا و این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد.
ماجرای پلمب آبگرم بابل چه بود؟
ماجرای پلمب آبگرم بابل چه بود؟ آبگرم "ازروی" بابل که بدون متولی در قلب جنگل های هیرکانی در روستای آری واقع در بخش بندپی شرقی رها شده بود، تا تعیین تکلیف نهایی به دستور مقام قضائی پلمب شد.
اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل شد
رئیس قوه قضاییه: اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل شد محسنی اژه‌ای گفت: بنا بر کارشناسی‌های اولیه صورت گرفته اموال بابک زنجانی، کفافِ بدهی‌ها و خسارت‌های او خواهد بود.
دادستان مازندران به موضوع نیروگاه زباله سوز نوشهر ورود کرد
دادستان مازندران به موضوع نیروگاه زباله سوز نوشهر ورود کرد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران به همراه مسؤول دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال استان، در پی وقوع مشکلات پیش آمده در محل اجرای پروژه نیروگاه زباله‌سوز منطقه م...
عملیات تخریب ویلاهای غیرمجاز در نوشهر ادامه دارد
رییس کل دادگستری مازندران: عملیات تخریب ویلاهای غیرمجاز در نوشهر ادامه دارد رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به ادامه عملیات تخریب ۶۴ ویلای غیرمجاز احداث شده در یک روستایی نوشهر گفت: مالک متعهد به کاشت درخت در اراضی شد.
ساخت ۶۴ ویلای غیرمجاز بدون حتی یک برگ مجوز در نوشهر
نماینده ویژه رییس قوه قضاییه؛ ساخت ۶۴ ویلای غیرمجاز بدون حتی یک برگ مجوز در نوشهر نماینده ویژه رییس قوه قضاییه گفت: ساخت ۶۴ ویلای غیرمجاز در نوشهر بدون حتی یک برگ مجوز انجام شده است.
گام مهم قوه قضاییه برای مقابله با زمین خواری در جنگل‌های شمال
تخریب یک شهرک ویلایی گام مهم قوه قضاییه برای مقابله با زمین خواری در جنگل‌های شمال ۶۴ ویلای غیرمجاز که در زمین‌های چندین هکتاری جنگل‌های جلگه‌ای نوشهر در حال ساخت بودند خراب شدند.
برخی ساخت‌وساز‌های غیرمجاز ناشی از روابط ناسالم اداری است
برخی ساخت‌وساز‌های غیرمجاز ناشی از روابط ناسالم اداری است رئیس کل دادگستری مازندران گفت: برخی از این ساخت‌وساز‌های غیرمجاز ناشی از روابط ناسالم اداری است که باعث می‌شود با احداث شهرک‌های لوکس به‌صورت غیرمجاز، عرصه بر بومیان و مر...
بازداشت ۳ نفر در شورا و شهرداری نور
رییس دادگستری نور: بازداشت ۳ نفر در شورا و شهرداری نور رییس دادگستری نور از بازداشت یک عضو شورا و دو نفر از کارکنان شهرداری این شهر خبر داد.
آغاز عملیات تخریب واحدهای مسکونی غیرمجاز در پالم پلازای عباس آباد
آغاز عملیات تخریب واحدهای مسکونی غیرمجاز در پالم پلازای عباس آباد حکم تخریب ۲۴ واحد مسکونی لوکس که به صورت غیر مجاز در شهرک پالم پلازای عباس آباد ساخته شده بود، آغاز گردید.
نجات  15 محکوم به قصاص در مازندران از چوبه دار
نجات 15 محکوم به قصاص در مازندران از چوبه دار رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در راستای پویش «به احترام حضرت زهرا (س) می‌بخشم»، سه هزار و ۱۷۴ فقره پرونده، در استان مازندران منجر به صلح و سازش شد و همچنین ۱۵ محکوم به ق...
محکومیت یکی از شهرداران غرب مازندران
محکومیت یکی از شهرداران غرب مازندران دستگاه قضا، شهردار شهر ساحلی هچیرود در غرب استان مازندران را به دلیل محکومیت در یک پرونده به جا مانده از زمان شهردار بودنش در چالوس و بدهی شهرداری چالوس به یکی از پیمانکا...
دستگاه قضا به مشکلات جاده آمل - چمستان ورود کرد
دستگاه قضا به مشکلات جاده آمل - چمستان ورود کرد دادستان شهرستان آمل با دستور ویژه رئیس کل دادگستری مازندران، از جاده آمل به چمستان و نقاط حادثه خیز آن بازدید کرد.
قاتل آیت الله سلیمانی اعدام شد
قاتل آیت الله سلیمانی اعدام شد حکم اعدام و قصاص قاتل شهید آیت الله «عباسعلی سلیمانی» صبح امروز اجرا شد.
بازداشت توماج صالحی در بابل
بازداشت توماج صالحی در بابل توماج صالحی که طی روزهای اخیر به قید وثیقه آزاد شده بود بنا به اعلام قوه قضاییه به دلیل برخی اظهارنظرهای غیرمستند، امروز در بابل بازداشت شد.
دستور ویژه دادگستری مازندران نسبت به ترک فعل حافظان اراضی ملی
دستور ویژه دادگستری مازندران نسبت به ترک فعل حافظان اراضی ملی رییس کل دادگستری مازندران گفت: تمام مسوولان استانی و شهرستانی که با ترک فعل و عدم مقابله به موقع با تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی زمینه تضییع حقوق بیت المال را فراهم کرده ...
ساماندهی بحران ۱۵ ساله دپوی زباله در سوادکوه شمالی
ساماندهی بحران ۱۵ ساله دپوی زباله در سوادکوه شمالی رئیس کل دادگستری مازندران از ساماندهی بحران ۱۵ ساله دپوی زباله در جنگل‌های هیرکانی منطقه سوادکوه شمالی خبر داد.
تایید حکم قصاص عامل شهادت عضو مجلس خبرگان رهبری
تایید حکم قصاص عامل شهادت عضو مجلس خبرگان رهبری قوه قضاییه اعلام کرد: حکم قصاص عامل شهادت عضو مجلس خبرگان رهبری در دیوان عالی کشور تایید شد.
۱۰ سال حبس و پرداخت دیه، مجازات آدم ربایی در قائمشهر
۱۰ سال حبس و پرداخت دیه، مجازات آدم ربایی در قائمشهر رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: محکومیت بدوی مرتکبین آدم ربایی در شهرستان قائمشهر به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری و پرداخت دیه، از سوی دادگاه تجدیدنظر استان مازندران، تایی...