چگونه عادت های خوب را در فرزندمان ایجاد کنیم؟
چگونه عادت های خوب را در فرزندمان ایجاد کنیم؟ هر پدر و مادری دوست دارد در فرزندش عادت‌های رفتاری خوب را ببینند؛ اما این عادت‌های رفتاری چه مواردی هستند و چگونه ساخته می‌شوند؟
ترفندهایی ساده برای داشتن زندگی بدون استرس
ترفندهایی ساده برای داشتن زندگی بدون استرس در زندگی این همه تلاش و کوشش برای رسیدن به آرامش است پس زندگی بدون استرس گزینه ی مهمی است که همه به آن می اندیشیم ، برای کسب آن ساده عمل کنید.
آسیب‌های دعوای والدین بر کودکان
آسیب‌های دعوای والدین بر کودکان دعوای والدین، یکی از آسیب‌زننده‌ترین اتفاقات برای بچه‌هاست؛ تا حدی که اضطراب کودک در محل مشاجره والدین را برابر با ترس سربازان در منطقه جنگی می‌دانند. در این مطلب می‌خواه...
بلای جان اقتصاد خانواده
مصرف‌گرایی بلای جان اقتصاد خانواده امروزه مصرف‌گرایی به عنوان یکی از الگوهای غلط مصرف، اقتصاد خانواده‌ها را دچار چالش‌های جدی کرده و همچنین توانایی آن‌ها را برای مقابله با مشکلات مالی کاهش داده است.
زندگی تنهایی 66 درصد سالمندان
زندگی تنهایی 66 درصد سالمندان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از سنت ها و هنجارهای نهادینه شده در جامعه، افکار دیگران و تابو بودن به عنوان دلایل ازدواج نکردن مجدد سالمندان عنوان کرد و گفت: در کش...
با بدزبانی کودک چطور رفتار کنیم؟
با بدزبانی کودک چطور رفتار کنیم؟ یکی از نگرانی‌های والدین این است که کودکشان حرف زشت می‌زند و به‌ویژه در جمع دشنام می‌دهد. اما دلیل این فحش دادن چیست و چطور باید آن را مدیریت کرد؟
مازندران چگونه پیر شد؟
مازندران چگونه پیر شد؟ مازندران جزو ۲ استان اول کشور از حیث پیری جمعیت است که به باور صاحبنظران با تداوم افول ازدواج و فرزندآوری و افزایش اقشار سالمند چالش های اجتماعی قابل توجهی طی چند دهه آین...
زنگ خطر اختلالات روانی با مصرف مخدر" گل"
زنگ خطر اختلالات روانی با مصرف مخدر" گل" غول بیماری‌های روانی از چراغ جادوی ماریجوانا بیرون می‌آید .
از امنیت روانی کودکان مراقبت کنید
از امنیت روانی کودکان مراقبت کنید شما پدر و مادر هستید و منبع موثق فرزندتان! این جایگاه مهم را با جواب‌های سربالا و دروغ و خطا مثل «هیچی نشده» از بین نبرید. می‌توانید بگویید: «در وقت مناسب‌تری برایت می‌گو...
تحریف حجاب به بهانه‌ی حجاب
فیلم تحریف حجاب به بهانه‌ی حجاب پدیدۀ «حجاب‌استایلی» مسالۀ این روزهای فضای مجازی است. بلاگرهای محجبه‌ای که دوست دارند شیک، جذاب و متفاوت به نظر برسند. آنها هر روز طرح و نقشی تازه از خود به نمایش می‌گذار...
به خودت برچسب نزن!
به خودت برچسب نزن! هرکسی خودش را با یک سری صفات تعریف می‌کند که در خودش می‌شناسد و احتمالاً هم آن صفات واقعی است؛ اما آیا ممکن است این تعریف‌ها مثل یک دست‌انداز باشد و ما را درخودش گیر بی...
تعارض حجاب و استایل
تعارض حجاب و استایل حجاب در لغت به معنی پرده یا مانع است. مشکل از زمانی شروع شد که به پوشش، حجاب گفته شده حال آن که حجاب تعریف گسترده‌ای دارد و پوشش معنایی محدود.
اشتباهات رایج در خرید مواد غذایی
اشتباهات رایج در خرید مواد غذایی اصول خرید مواد غذایی را بیاموزید تا از اشتباهات رایج در هنگام خرید مواد غذایی که باعث صرف هزینه های هنگفت می شود، مصون بمانید.
کلک روانشناس ها برای جلب احترام
کلک روانشناس ها برای جلب احترام اگر شما هم دوست دارید بدون چاپلوسی و یا صرف هزینه، احترام دیگران را نسبت به خود جلب کنید، میتوانید از فرمول روانشناسان استفاده کنید.
مفهوم فداکاری در زندگی مشترک
مفهوم فداکاری در زندگی مشترک در زندگی مشترک و روابط عاطفی رفتارهایی وجود دارد که باعث بهم خوردگی رابطه و تضعیف روحیه می‌شود که آگاهی از آنها می‌تواند به شما درداشتن زندگی شیرین کمک کند.
آیا می‌دانید با نوشتن«پارک = پنچری» مرتکب جرم می شوید؟
آیا می‌دانید با نوشتن«پارک = پنچری» مرتکب جرم می شوید؟ خیلی‌ها با نوشتن عبارت «پارک = پنچری» روی درب پارکینگ و یا مقابل ساختمان و مغازه خود، خیالشان را از بابت پارک ماشین مزاحم جلوی درب پارکینگ راحت می‌کنند، در حالی‌ که این ج...
چگونه مهارت نه گفتن را به کودکان بیاموزیم؟
چگونه مهارت نه گفتن را به کودکان بیاموزیم؟ اگر شما نمی‌خواهید کودک بله قربان گوی شما به خاطر همین ویژگی‌اش در آینده آسیب ببیند، مهارت نه گفتن را به او بیاموزید.
310 نفر در مازندران درخواست فرزندخواندگی دادند
310 نفر در مازندران درخواست فرزندخواندگی دادند مدیرکل بهزیستی مازندران گفت : ۵۵ درصد متقاضیان خواستار کودک دختر، ۲۷ درصد خواستار کودک پسر و ۱۸ درصد نیز انتخاب را به بهزیستی واگذار کرده اند.
چالشی برای طبقه فرهیخته جامعه
اعتیاد دانشجویان؛ چالشی برای طبقه فرهیخته جامعه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت : نرخ شیوع مصرف مواد مخدر در ۲ قشر دانشجو و کارگران مازندران به نرخ کشوری نزدیک شده است و این زنگ هشداری برای افزایش ا...
علائم و نشانه های قرار گرفتن بدن در شرایط پرفشار عصبی
علائم و نشانه های قرار گرفتن بدن در شرایط پرفشار عصبی استرس و فشار عصبی عوارض جبران ناپذیری دارند همچنین علائمی وجود دارد که به شما برای تشخیص شدت فشار عصبی و جلوگیری از آن کمک میکند.
چالش‌های حجاب‌استایل‌ها برای حجاب
چالش‌های حجاب‌استایل‌ها برای حجاب حجاب موضوعی است که در کنار عفاف معنا پیدا می‌کند، در غیر این صورت حجاب پوسته‌ای بیش نیست و نمی‌تواند آثار، برکات و فلسفه حقیقی خود را پیدا کند و اثر رشددهندگی در شخصیت اف...
تغییرات نگران کننده در الگوی مصرف مواد مخدر
تغییرات نگران کننده در الگوی مصرف مواد مخدر قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: حاکمیت مطلق امروز فضای مجازی بر زندگی آحاد مردم در بخش‌های مختلف باعث تغییر الگوی مصرف، دسترسی و توزیع، کشت، تولید و حتی ال...
تبلیغات چگونه فریبمان می دهد؟
تبلیغات چگونه فریبمان می دهد؟ تا به‌ حال فریب تبلیغ یک محصول را خورده‌اید؟ این حس وقتی به سراغمان می‌آید که قصد خرید آن کالا را نداشته‌ایم؛ اما تبلیغ طوری پیش رفت که ما به آن کالا احساس نیاز کردیم.
افزایش 20 درصدی امید به زندگی در ایران
معاون وزیر بهداشت: افزایش 20 درصدی امید به زندگی در ایران معاون فناوری و تحقیقات وزیر بهداشت گفت: امید به زندگی و طول عمر در بین شهروندان ایرانی در مقایسه با سال‌های گذشته ۱۵ تا ۲۰ سال افزایش یافته است.
در پس این زرق و برق زندگی بلاگر ها چه چیزی پنهان شده است؟
در پس این زرق و برق زندگی بلاگر ها چه چیزی پنهان شده است؟ در نگاه دنبال‌کننده‌های بلاگرهای اینستاگرام، آنها زندگی بی‌کم و کاستی دارند که می‌تواند الگوی خیلی‌ها باشد.
اول فکر کنید بعد منتشر کنید
عواقب انتشار محتوا در فضای مجازی اول فکر کنید بعد منتشر کنید قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند.