بیماری‌های مرگباری که با خوردن فست فود سراغتان می آید
بیماری‌های مرگباری که با خوردن فست فود سراغتان می آید علاقه و توجه مردم به فست فودها روز به روز در حال افزایش است و این در حالی می باشد که مصرف فست فودها خطرات متعددی را به همراه خواهند داشت.
مواد غذایی که برای افزایش قد معجزه می‌کنند
مواد غذایی که برای افزایش قد معجزه می‌کنند عملکرد هورمون‌های رشد و درواقع افزایش قد به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ اما با وجود این بسیاری از افراد علاقه دارند تا قد خود یا فرزندانشان را افزایش بدهند. در این مطلب شما ...
چرا شکلات باعث ایجاد آکنه می شود ؟
چرا شکلات باعث ایجاد آکنه می شود ؟ برای بسیاری از افراد این موضوع سوال است که آیا مصرف شکلات باعث ایجاد آکنه و بروز جوش می شود یا خیر ؟ در ادامه توضیحاتی در رابطه با شکلات و ایجاد آکنه را ملاحضه می کنید.
به دلایلی مهم از خوردن همبرگر و پیتزا دوری کنید
به دلایلی مهم از خوردن همبرگر و پیتزا دوری کنید دلایل مهمی برای نخوردن پیتزا و همبرگر و دوری از آن ها وجود دارد، مصرف پیتزا و همبرگر علاوه بر افزایش وزن عوارض جدی و خطرناک دیگری را به همراه دارد.
خوردن برنج مانده در یخچال و باید نباید های آن
خوردن برنج مانده در یخچال و باید نباید های آن برنج پخته ای که در مدت طولانی نگهداری شده باشد خطرات بسیار زیادی برای انسان خواهد داشت که بهتر است از قبل بدانید.
باید و نباید ها تغذیه ای از افطار تا سحر
باید و نباید ها تغذیه ای از افطار تا سحر برای حفظ سلامت و قدرت بدن در ماه رمضان باید از افطار تا سحر یک برنامه غذایی مناسب داشته باشیم، به برخی نکات تغذیه ای در این بازه زمانی باید توجه ویژه ای داشت.
خواص تخم شربتی برای روزه داران
خواص تخم شربتی برای روزه داران شربت تخم شربتی یک نوشیدنی مفید است که خواص بسیاری برای سلامت بدن به همراه دارد، همچنین مصرف تخم شربتی برای روزه داران در ماه رمضان هم بسیار مفید است.
برای رفع خستگی در ماه رمضان چه باید کرد؟
برای رفع خستگی در ماه رمضان چه باید کرد؟ بعضی از افراد طی ماه مبارک رمضان به‌خصوص روزهای نخست از احساس خستگی شکایت دارند و نمی‌توانند به‌خوبی فعالیت‌های روزمره شان را انجام دهند. تغییر خواب و عادت های غذایی در ا...
عادت هایی که باعث چاق شدن شکم می شوند
عادت هایی که باعث چاق شدن شکم می شوند آیا می‌دانید که بعضی از عادت‌های تغذیه‌ای می‌توانند مستقیما باعث بروز چاقی شکمی شوند؟ عادت‌های غذایی ناسالم بر افزایش تجمع چربی در ناحیه شکم یا پهلوها نقش اساسی دارند.
بهترین وقت و زمان روز برای خوردن آجیل
بهترین وقت و زمان روز برای خوردن آجیل آجیل ها و دانه ها میان وعده های پرطرفداری هستند که خواص و فواید بسیاری دارند، اما خوردن آجیل در زمان های مشخص شده باعث خاصیت رسانی بیشتر به بدن شما می شود.
خوردن ماکارونی برای سحری و آنچه نمیدانید
خوردن ماکارونی برای سحری و آنچه نمیدانید آیا ماکارونی برای سحری مناسب است؟ انتخاب غذاهای مناسب برای سحری از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا باید تا افطار انرژی لازم برای بدن را تامین کند.
عوارض نخوردن سبزیجات به اندازه کافی
عوارض نخوردن سبزیجات به اندازه کافی بدن برای عملکرد صحیح به ویتامین‌ها و املاح مختلفی نیاز دارد و سبزیجات به تامین این ریزمغذی‌ها کمک می‌کنند. گرچه بر مصرف سبزیجات به‌عنوان خوراکی‌های مفید در رژیم غذایی روز...
مضرات جدی نخوردن سحری در ماه مبارک رمضان
مضرات جدی نخوردن سحری در ماه مبارک رمضان افرادی هستند که در برخی مواقع ممکن است بدون مصرف سحری اقدام به روزه گرفتن کنند، این در حالی است که نخوردن سحری عوارض و خطرات جدی را برای بدن به همراه دارد
چای مخصوص برای درمان دل دردهای بعد از افطار
چای مخصوص برای درمان دل دردهای بعد از افطار دل درد و نفخ پس از افطار کردن در ماه مبارک رمضان را می توان با تهیه و نوشیدن یک چای گیاهی مخصوص به خوبی درمان کرد.
مزاج میوه ای تابستانی و زمستانی
مزاج میوه ای تابستانی و زمستانی میوه ها در طب سنتی دارای مزاج های مختلفی هستند که شناخت مزاج میوه ها می تواند به ما در انتخاب میوه های مناسب با مزاج خود کمک کند.
دم نوش های مفید روزه داری و ایام ماه رمضان
دم نوش های مفید روزه داری و ایام ماه رمضان روزه داران در ماه رمضان به دلایل رعایت نکردن برخی نکات دچار مشکلات گوارشی یا عطش و تشنگی می شوند که می توانند با دمنوش های مفید از این مشکلات جلوگیری کنند.
اهمیت مصرف خرما درماه مبارک رمضان
اهمیت مصرف خرما درماه مبارک رمضان خرما دارای خواص بسیار زیادی از جمله بازگشت انرژی از دست رفته می باشد که در قرآن و دیگر کتاب های مقدس نیز به خواص این میوه شفابخش اشاره ویژه شده است.
تقویت سیستم ایمنی با رعایت این 3 نکته
تقویت سیستم ایمنی با رعایت این 3 نکته برخورداری از سیستم ایمنی سالم باعث می‌شود که بدن در مقابل میکروب‌ها، ویروس‌ها و دیگر عناصر تهاجمی و آسیب‌زا به‌خوبی از خودش دفاع کند و درنتیجه احتمال ابتلا به بیماری‌های ...
تاثیر و فواید فوق العاده مصرف روزانه ویتامین سی
تاثیر و فواید فوق العاده مصرف روزانه ویتامین سی بسیاری از افراد از خواص و فواید ویتامین سی اطلاع دارند در حالی که نکات بسیار مهم دیگری در مورد ویتامین سی وجود دارد که ممکن است از آن بی خبر باشند.
علت و راهکار رفع بوی بد دهان در روزه داری
علت و راهکار رفع بوی بد دهان در روزه داری بوی بد دهان مشکلی است که در ماه مبارک رمضان به دلایل مختلف افزایش می یابد. در این مطلب علت و راههای درمان بوی بد دهان روزه داران را برایتان آماده کرده ایم.
تغذیه مناسب به وقت افطار و سحر
تغذیه مناسب به وقت افطار و سحر همزمان با ماه مبارک رمضان هر ساله تغذیه مناسب در این ماه میهمانی خدا و باید و نبایدهای تغذیه در افطار و سحر از دغدغه‌های جدی است که رعایت تغذیه سالم‌می تواند روزه داری سا...
ویتامینی برای سرحال شدن و رفع بی حالی
قرص سرحال شدن ویتامینی برای سرحال شدن و رفع بی حالی اگر شما هم حوصله انجام کاری را ندارید و از خودتان ناامید شده اید که کل روز را بی حال روی تخت سپری کرده اید، بدانید که راه حل مشکل شما قرص های سرحال کننده است.
این آجیل‌ها را نخرید و نخورید
این آجیل‌ها را نخرید و نخورید یکی از اصلی ترین خوراکی ههای سفره نوروز آجیل است اما بهتر است قبل از خرید آجیل نکاتی را رعایت کنید تا سلامتیتان را به حطر نیندازید.
6 ماده غذایی که نباید با شیر ترکیب شوند
6 ماده غذایی که نباید با شیر ترکیب شوند مصرف شیر با مواد غذایی مختلف یکی از اشتباه ترین عادت های تغذیه ای افراد است، چندین مواد غذایی وجود دارد که نباید با شیر ترکیب کنید.
تفاوت مهم گوشت ارگانیک و غیرارگانیک چیست ؟
تفاوت مهم گوشت ارگانیک و غیرارگانیک چیست ؟ گوشت ارگانیک مثل هر مواد غذایی ارگانیک دیگری طبیعی و عاری از هر گونه مواد افزودنی است و به دام هیچ گونه آنتی بیوتیک و یا هورمونی داده نشده است.
تغییرات غذایی برای عملکرد مطلوب مغز
تغییرات غذایی برای عملکرد مطلوب مغز سیستم گوارش و مغز ارتباط مستقیمی با هم دارند زیرا مواد غذایی مصرفی بر میکروبیوم روده تاثیر داشته و به بهبود عملکرد مغز و در نتیجه احساس آرامش روانی کمک می کند. به‌عنوان م...