در ایران می‌مانم و اگر نقدی دارم همینجا می‌گویم
شروین حاجی‌پور: در ایران می‌مانم و اگر نقدی دارم همینجا می‌گویم شروین حاجی‌پور گفت: مسئولان به ما به عنوان فرزندانشان نگاه کنند. در ایران می‌مانم و اگر نقدی دارم همینجا می‌گویم. همه ما از یک خاک و یک خانواده هستیم.
توقیف پاسپورت‌های همایون شجریان و سحر دولتشاهی
توقیف پاسپورت‌های همایون شجریان و سحر دولتشاهی خواهرزاده همایون شجریان، توقیف پاسپورت او را تایید کرد.
گلریزان ۶ میلیارد تومانی در کنسرت محمد معتمدی
گلریزان ۶ میلیارد تومانی در کنسرت محمد معتمدی در جریان برگزاری تازه‌ترین کنسرت گلریزان محمد معتمدی، رقمی بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان کمک جمع‌آوری شد.
جشنواره موسیقی فجر در مازندران
جشنواره موسیقی فجر در مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره موسیقی فجر مازندران از روز یکشنبه با حضور ۶ گروه موسیقی بومی مازندران طی سه روز در ساری برگزار می‌شود.
عدالت فرهنگی؛ اولویتی سخت اما دست یافتنی
عدالت فرهنگی؛ اولویتی سخت اما دست یافتنی یکی از رویکردهای اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحقق عدالت فرهنگی در سراسر کشور اعلام شده است ، رویکردی که به اعتقاد کارشناسان موفقیت آن در مازندران نیازمند رفع مشکلات ز...
علیرضا افتخاری به کرونا مبتلا شد
علیرضا افتخاری به کرونا مبتلا شد علیرضا افتخاری خواننده پیشکسوت و شناخته شده موسیقی کشورمان مبتلا شدن به ویروس کرونا را تایید کرد.
خانه موسیقی آخرین راوی خنیاگری در مازندران راه اندازی می شود
خانه موسیقی آخرین راوی خنیاگری در مازندران راه اندازی می شود معاون میراث فرهنگی مازندران با اشاره به صدور مجوز راه اندازی خانه موسیقی استاد اسحاقی گرجی از وی به عنوان آخرین راوی موسیقی خنیاگری در استان یاد کرد.
هیراد به کرونا مبتلا شد / ابتلا به سرطان اوضاع را خطرناک کرده است
هیراد به کرونا مبتلا شد / ابتلا به سرطان اوضاع را خطرناک کرده است جواب آزمایشات اولیه نشان می‌دهد که حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ کشورمان، به کرونا مبتلا شده است.
چکناواریان: ترجیح من تزریق واکسن ایرانی کرونا است/ تمام مدت در خانه ماندم
چکناواریان: ترجیح من تزریق واکسن ایرانی کرونا است/ تمام مدت در خانه ماندم رهبر ارکستر ملی ایران گفت: آنچه مشخص است اینکه شخصا واکسن داخلی کرونا و یا واکسنی که مورد تایید پزشکان داخلی باشد را تزریق می‌کنم.
اعطای نشان درجه یک آواز مقامی کشور به هنرمند مازندرانی
اعطای نشان درجه یک آواز مقامی کشور به هنرمند مازندرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان درجه یک هنری در رشته آواز مقامی را به هنرمند مازندرانی اعطا کرد.
انجمن‌های هنری و فرهنگی مازندران دارای دفتر مستقل می‌شوند
انجمن‌های هنری و فرهنگی مازندران دارای دفتر مستقل می‌شوند انجمن موسیقی مازندران با واگذاری یک دفتر و تجهیزات اداری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای نخستین بار دارای مکانی مستقل برای برگزاری جلسات هیأت مدیره انج...
نادره موسیقی شبانی مازندران در میراث ملی ماندگار شد
نادره موسیقی شبانی مازندران در میراث ملی ماندگار شد اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی مازندران اعلام کرد که نام استاد خلیل طهماسبی آخرین بازمانده از نسل مختابادهای قدیم این استان در فهرست میراث ناملموس کشور ثبت ...
آواز امیری و کئی‌پلای مازندران ثبت ملی شد
آواز امیری و کئی‌پلای مازندران ثبت ملی شد آواز امیری خوانی ، مهارت ساختن و نواختن ساز سنتی " دسرکوتن " و پخت " کئی پلا " به همراه پخت هفت نوع غذای سنتی دیگر از استان مازندران به عنوان میراث ناملموس فرهنگی در فهرس...
درخشش مازندران در نخستین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر کشور
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد: درخشش مازندران در نخستین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر کشور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از راه‌یابی چند شهر این استان به مرحله نهایی نخستین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر کشور خبر داد
مروری بر زندگی هنری اسطوره موسیقی فولکلور مازندران
مروری بر زندگی هنری اسطوره موسیقی فولکلور مازندران نوای موسیقی مقامی که فریادگر تاریخ مازندران و پیام رسان غم و شادی و اندوه مردمانش است، با مرگ بازمانده نواخوان خوش آواز سرودهای کوهپایه ای و خنیاگر نواحی به شماره افتاد.
آلبوم موسیقی مازندرانی «چِم» با صدای استاد خوشرو رونمایی شد
آلبوم موسیقی مازندرانی «چِم» با صدای استاد خوشرو رونمایی شد آلبوم جدید موسیقی مازندرانی گروه با سابقه «امیر پازواری» با صدای استاد ابوالحسن خوشرو با حضور تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر در فرهنگخانه مازندران رونمایی شد.
جشنواره موسیقی فجر در مازندران برپا می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران: جشنواره موسیقی فجر در مازندران برپا می شود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: جشنواره موسیقی فجر با حضور پنج گروه از مناطق مختلف کشور همزمان با جشنواره ملی موسیقی در استان اجرا می شود.
بزرگترین تالار فرهنگی شمال پس از ۱۲ سال تکمیل می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد بزرگترین تالار فرهنگی شمال پس از ۱۲ سال تکمیل می شود کاسپین24/مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: بزرگترین تالار فرهنگی هنری شمال کشور که ۱۲ سال از ساخت آن می گذرد تکمیل می شود و عزم استانی در این زمینه ایجاد شده است.
ثبت ملی ساز للوا در مسیر سنگ اندازی
کاسپین24 از روند ثبت یک ساز بومی در مازندران گزارش می دهد ثبت ملی ساز للوا در مسیر سنگ اندازی کاسپین/موسیقی فولکلور مازندران با توجه به پیشنیه‌‌ی تاریخی قوم ساکن در منطقه، وسعت جغرافیایی و طبیعت زیبا و متنوع از گستره و تنوع زیادی برخوردار است.