۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است
معاون وزیر راه: ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از مراحل ساخت ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاهای سراسر کشور خبر داد.
چه مقدار اعتبار برای ساخت اولین آزادراه در مازندران نیاز است؟
چه مقدار اعتبار برای ساخت اولین آزادراه در مازندران نیاز است؟ سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: ساخت اولین آزاد راه استان مازندران که به طول ۴۵ کیلومتر در مسیر قائم شهر به ساری است، حدود ۲۷۰ هزار میلیارد ریال...
توجه ویژه به اجرای طرح های عمرانی در روستاهای مازندران
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران اعلام کرد؛ توجه ویژه به اجرای طرح های عمرانی در روستاهای مازندران سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: در دو سال از فعالیت دولت شاهد توجه ویژه به روستاها در اجرای طرح های عمرانی هستیم.
چالش های بلندمرتبه سازی در مازندران
چالش های بلندمرتبه سازی در مازندران برج‌سازی و بلند مرتبه‌سازی که به نظر می‌رسد شیوه اجتناب‌ناپذیری در توسعه شهری مازندران است در زمانی تجویز شده که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان با وجود مفید بودن، به دلیل ...
۱۲هزار درخواست زمین در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین ثبت شد
۱۲هزار درخواست زمین در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین ثبت شد استاندار مازندران گفت: ۱۲ هزار و ۵۰۹ درخواست زمین در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین ثبت شده است.
جاده های تیره و تار مازندران
جاده های تیره و تار مازندران چراغ راه‌های مازندران با گذشت سال‌ها در شب های سرد و بارانی خاموش بوده و سبب بروز حوادث فراوانی در محورهای این استان شده است.
پل ورسک از هر نظر سالم است
پل ورسک از هر نظر سالم است مدیرکل راه‌آهن شمال درباره زمزمه‌های مبنی بر پایان مدت اعتبار پل ورسک و احتمال بروز حادثه برای این پل، گفت: پل ورسک جز زیباترین پل‌ها با مهندسی خاص مورد توجه است که در ای...
احیا و بازآفرینی بافت های فرسوده در مازندران
احیا و بازآفرینی بافت های فرسوده در مازندران سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: هدف دولت سیزدهم احیای بافت های فرسوده و بازآفرینی شهری است و این طرح در استان پیگیری می شود.
تسهیلات مسکن برای مهاجرت به روستاها
تسهیلات مسکن برای مهاجرت به روستاها معاون امور مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: در قالب طرح نهضت ملی مسکن، به واجدین شرایطی که به روستاهها مهاجرت کنند، تسهیلات سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریالی با کارمزد پنج درصدی تعل...
شناسایی 300 شهرک مسکونی خوش نشینِ غیرمجاز در مازندران
شناسایی 300 شهرک مسکونی خوش نشینِ غیرمجاز در مازندران مدیر امور اراضی مازندران، وضعیت تغییر کاربری اراضی کشاورزی در این استان را نگران کننده توصیف کرد و گفت: ۳۰۰ شهرک مسکونی خوش نشینِ غیرمجاز در مازندران شناسایی شد.
افتتاح بیش از ۱۸ هزار مسکن در مازندران
افتتاح بیش از ۱۸ هزار مسکن در مازندران نزدیک به ۱۸ هزار مسکن روستایی و شهری ۲۲ بهمن امسال در مازندران افتتاح می‌شود.
اتصال جنوب کشور به CIS با آزادراه ساری
اتصال جنوب کشور به CIS با آزادراه ساری عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: با اجرا شدن آزاد راه قائم‌شهر به ساری تا ۵ سال آینده جنوب ایران به کشورهای cis متصل می شود.
راهکارهای کاهش هزینه ساخت مسکن
راهکارهای کاهش هزینه ساخت مسکن با این‌که دولت شعار ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی را در سال۱۴۰۰ داده بود، اکنون شاهد عقب ماندگی این طرح هستیم. نکته قابل توجه اینجاست که اواسط سال۱۴۰۰مجلس شورای اسلام...
کندوان یک ماه مسدود می شود
کندوان یک ماه مسدود می شود رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت : جاده کوهستانی و پرتردد کندوان مدت یک ماه از ۲۳ مهر ماه تا ۲۴ آبان ماه سال جاری در ساعاتی از روز برای ایمن سازی مسدود می...
خداحافظی با روستاهای مولد
پیامد ویلاسازی در مازندران خداحافظی با روستاهای مولد شهرستان های غرب مازندران تا سه دهه قبل با برخورداری از زمین های کشاورزی شامل برنج، باغ های مرکبات و انواع درختان مثمر، دامداری های بومی و صیفی جات و مراتع زیاد تولید کنند...
گلایه مردم از تکمیل نشدن طرح‌های نیمه‌تمام
استاندار مازندران: گلایه مردم از تکمیل نشدن طرح‌های نیمه‌تمام استاندار مازندران گفت: مردم با گلایه‌مندی طولانی شدن طرح های نیمه تمام را به چشم ناکارآمدی مسوولان می بینند.
بخشی از منابع مالی ساخت قطعه سوم آزاد راه تهران-شمال تامین شد
وزیر راه: بخشی از منابع مالی ساخت قطعه سوم آزاد راه تهران-شمال تامین شد وزیر راه و شهرسازی با بیان این که تمامی تجهیزات کارگاهی از قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال به قطعه سوم منتقل شده است، گفت: به‌زودی عملیات اجرایی این قطعه آزاد راهی با تامی...
پل روستای اروست پس از ۲۸ سال تکمیل شد
پل روستای اروست پس از ۲۸ سال تکمیل شد مدیرکل دفتر حوزه استاندار مازندران گفت: پل روستای اروست پس از ۲۸ سال تکمیل و با تلاش و همت جهادی در آستانه بهره برداری قرار گرفته است.
معضل ساختمان های دونقشه ای در مازندران
معضل ساختمان های دونقشه ای در مازندران رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران گفت: معضل دو نقشه ای در ساختمان سازی استان بسیار جدی شده است.
انسداد محور هراز به روز دوم کشیده شد
انسداد محور هراز به روز دوم کشیده شد رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران گفت: محور هراز به دلیل ریزش سنگ از روز گذشته تاکنون مسدود است.
عملیات اجرایی قطعه سوم آزادراه تهران-شمال از ماه آینده آغاز می شود
عملیات اجرایی قطعه سوم آزادراه تهران-شمال از ماه آینده آغاز می شود عملیات اجرایی قطعه سوم آزادراه تهران به شمال از یک‌ماه آینده آغاز خواهد شد و همچنین سه فاز برای قطعه سوم آزاد راه در نظر گرفته شده که فاز اول ۱۶.۵ کیلومتر است که تا یک‌ما...
اولین روزی که تهرانی ها به مازندران سفرکردند
اولین روزی که تهرانی ها به مازندران سفرکردند 60 سال قبل در روز ۳۰ تیرماه ۱۳۴۲ یک اتفاق باعث شد شهر تهران خالی از خودرو و شمال ایران پر از مسافر شود.
شناسایی خانه‌های بدون سکنه مازندران
شناسایی خانه‌های بدون سکنه مازندران مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت : شهرداران مازندران به ویژه در مناطق گردشگر پذیر استان، خانه‌های بدون سکنه را سریع‌تر شناسایی کنند.
بهره برداری از ۱۴۰ هزار واحد مسکن ملی
بهره برداری از ۱۴۰ هزار واحد مسکن ملی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از افتتاح ۱۴۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در کشور خبر داد.
استفاده از130 هکتار زمین دولتی برای ساخت مسکن ملی
استفاده از130 هکتار زمین دولتی برای ساخت مسکن ملی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت : ۱۳0 هکتار زمین دولتی مازندران در طرح نهضت ملی مسکن در اختیار حوزه مسکن قرار گرفته است.
انتقاد استاندار از به هم ریختگی  فعالیت بنگاه های مسکن
انتقاد استاندار از به هم ریختگی فعالیت بنگاه های مسکن استاندار مازندران گفت: هر گونه فعالیت های غیرقانونی بنگاه‌های املاک باید رصد و اعمال قانون شوند.