بیکاری دانش آموختگان در مازندران نگران کننده است
استاندار مازندان: بیکاری دانش آموختگان در مازندران نگران کننده است استاندار مازندران با ابراز نگرانی نسبت بالا بودن نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی این استان در مقایسه با میانگین کشوری، گفت که هم اکنون ۶۰ درصد بیکاران این استان را دان...
چرا نباید در قبال کودکان بدقولی کرد؟
چرا نباید در قبال کودکان بدقولی کرد؟ قول‌های ساده‌ای که گاهی ما باعجله به کودکمان می‌دهیم و بعد آن را زیر پا می‌گذاریم ممکن است برای ما هیچ معنایی نداشته باشد، اما برای بچه‌هایمان این معنا را دارد که «شما بر...
چگونه وسایل خانه را خوشبو کنیم
چگونه وسایل خانه را خوشبو کنیم اغلب برای از بین بردن بوی بد خانه از اسپری های خوشبو کننده استفاده می شود در صورتی که با مواد طبیعی می توان وسایل خانه را خوشبو کرد.
لوازم و وسایلی که تاریخ انقضا دارند و شما نمیدانید
لوازم و وسایلی که تاریخ انقضا دارند و شما نمیدانید در زندگی روزمره ما از وسایلی استفاده می کنیم که حتی فکرش را هم نمی کنیم که تاریخ انقضا داشته باشند، اما شما باید وسایلی که فاسد می شود را بشناسید.
اشتباهاتی که ماشین شما را خراب می‌کند
اشتباهاتی که ماشین شما را خراب می‌کند اگر ماشین شما تند تند خراب می شود و شما علتش را نمیدانید در این مطلب کارهایی که باعث خرابی خودرو می شوند را به شما معرفی کرده ایم.
ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان از فردا
ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان از فردا ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از فردا شنبه آغاز می‌شود.
اثرات بد بهم ریختگی و شلختگی خانه
اثرات بد بهم ریختگی و شلختگی خانه بهم ریختگی و شلختگی خانه تاثیرات بدی بر روی شما خواهد گذاشت، همچنین به چند دلیل مهم هرگز نباید اجازه دهید خانه خودتان بهم ریخته و شلخته بماند.
اسم قدیم و جدید شهرهای ایران
اسم قدیم و جدید شهرهای ایران شاید براتون جالب باشه که بدانید نام قدیم شهرهای سرزمینمان و یا شهر زادگاه شما چه بوده پس لیستی کامل از نام های مختلف تمامی شهرهای ایران را برایتان جمع آوری کرده ایم.
شعله شوق بچه‌ها را خاموش نکنید
شعله شوق بچه‌ها را خاموش نکنید «بچه‌م هیچ برنامه‌ای برای آینده‌ش نداره.»، «نه درس می‌خونه، نه دنبال حرفه می‌ره فقط با دوستاش وقت می‌گذرونه»، «از صبح تا شب تو اتاقشه مشغول فیلم دیدن، خیلی نگرانشم» این‌ه...
راه هایی برای منظم شدن و منظم بودن در کار و زندگی
راه هایی برای منظم شدن و منظم بودن در کار و زندگی برای موفقیت و پیشرفت در زندگی داشتن نظم و انضباط بسیار مهم و ضروری می باشد، چند راهکار ساده برای منظم شدن در کار و زندگی وجود دارد.
روش هایی مناسب برای تشخیص برنج اصل از تقلبی
روش هایی مناسب برای تشخیص برنج اصل از تقلبی برای تشخیص برنج اصل از برنج تقلبی باید چه کارهایی انجام بدهیم، بهترین و کاربردی ترین روش ها برای تشخیص برنج اصل از برنج تقلبی چیست؟
گیاهان آپارتمانی آرامبخش و کاهش دهنده استرس
گیاهان آپارتمانی آرامبخش و کاهش دهنده استرس گیاهان آپارتمانی علاوه بر زیبایی فواید دیگری هم دارند که یکی ازاین ویژگی ها ضد استرس بودن آنها است. پس در هنگام خرید به ویژگی آنها بیشتر دقت کنید.
زمان کاشت سبزه عید نوروز دانه های مختلف
زمان کاشت سبزه عید نوروز دانه های مختلف سبزه عید مهم ترین سین در هفت سین است. خانم های کدبانو قبل از سال نو در تکاپو برای تهیه آن هستند اما برای داشتن سبزه ای زیبا باید زمان کاشت دانه ها را بدانند.
اعلام زمان توزیع کارت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش
اعلام زمان توزیع کارت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش از روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.
چرا نوشتن با دست برای مغز خوب است؟
چرا نوشتن با دست برای مغز خوب است؟ مجموعه قابل توجهی از شواهد نشان می‌دهد که نوشتن با دست ارتباطات مغزی متفاوت و پیچیده‌تری را تحریک می‌کند که برای رمزگذاری اطلاعات جدید و شکل‌گیری خاطرات ضروری است. اگر لا...
مناسبت های جدید در تقویم 1403
مناسبت های جدید در تقویم 1403 تعدادی مناسبات‌ جدید که در سال 1402 به تقویم رسمی ایران اضافه شده‌اند و باعث شده تا تقویم امسال را نسبت به تقویم سالهای گذشته متفاوت کند.
رقابت بیش از ۴۷ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون ارشد و دکتری
رقابت بیش از ۴۷ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون ارشد و دکتری بیش از ۴۷ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری رقابت می‌کنند.
توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری
توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری توزیع کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری، از امروز در سایت سازمان سنجش آغاز شد.
ترفندهای جلوگیری از برق گرفتگی کودکان
ترفندهای جلوگیری از برق گرفتگی کودکان کنجکاوی کودکان نسبت به وسایل برقی که در هر خانه ای پیدا می شوند، بدون شک جبران ناپذیر است. به همین دلیل باید اقدام به پیشگیری از برق گرفتگی کودک نمایید.
چرا برای بچه‌ها قصه بخوانیم؟
چرا برای بچه‌ها قصه بخوانیم؟ بشر از گذشته تا به الان عاشق قصه بوده است. آدم‌ها با قصه می‌خندند، گریه می‌کنند، یاد می‌گیرند و دوباره از نو شروع می‌کنند. یکی از بهترین مواقع قصه‌گویی برای کودکان، شب مو...
چطور گیاه پژمرده را دوباره احیا و درمان کنیم؟
چطور گیاه پژمرده را دوباره احیا و درمان کنیم؟ بعضی از افراد زمانی که گیاه پژمرده می شود نمی دانند که چگونه باید گیاه را مجدد سرحال کنند، در ادامه با روش هایی برای شاداب و سرحال کردن گیاهان پژمرده آشنا خواهید شد.
عوامل اصلی گرمایش جهانی چیست؟
عوامل اصلی گرمایش جهانی چیست؟ شورای بین الدولی تغییرات آب و هوایی به چهار عامل موثر بر گرمایش جهانی اشاره می‌کند و بر اساس برخی مطالعات انجام شده تاثیر متان در ایجاد گرما بیش از ۳۶ درصد بیشتر از دی اک...
اگر صحنه تصادف را ترک کنید چه اتفاقی می‌افتد؟
اگر صحنه تصادف را ترک کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ شاید این اتفاق تصادفی برای شما هم بیفتد که بخاطر بی‌احتیاطی سانحه رانندگی را تجربه کنید که منجر به فوت طرف مقابل شود و در این هنگام فرار را به قرار ترجیح دهید؛ اما فرار د...
چگونه فرزندان را نقد کنیم؟
چگونه فرزندان را نقد کنیم؟ انتقاد کردن شبیه این است که تیغ جراحی به دست بگیرید؛ همین‌قدر دردناک و ناخوشایند. اگر مخاطب این انتقاد کودکان باشند، میزان این ناخوشایندی بیشتر است. در این مطلب، به راهکا...
راز نگهداری بهتر میوه و سبزیجات کنار هم
راز نگهداری بهتر میوه و سبزیجات کنار هم اصلی ترین راز برای نگهداری تازه و طولانی مدت از میوه و سبزیجات، کنار هم قرار ندادن برخی از آنها برای مدت طولانی است.
وقتی پانزی آیفون نصف قیمت می‌فروشد!
وقتی پانزی آیفون نصف قیمت می‌فروشد! این روزها صفحاتی در اینستاگرام پر ازمخاطب شدند و توسط سلبریتی‌ها هم ترویج می‌شوند که به نظر می‌رسد فعالیت آن‌ها شکل جدیدی از ترفند کلاهبرداری پانزی باشد.