لوازم و وسایلی که تاریخ انقضا دارند و شما نمیدانید
لوازم و وسایلی که تاریخ انقضا دارند و شما نمیدانید در زندگی روزمره ما از وسایلی استفاده می کنیم که حتی فکرش را هم نمی کنیم که تاریخ انقضا داشته باشند، اما شما باید وسایلی که فاسد می شود را بشناسید.
اشتباهاتی که ماشین شما را خراب می‌کند
اشتباهاتی که ماشین شما را خراب می‌کند اگر ماشین شما تند تند خراب می شود و شما علتش را نمیدانید در این مطلب کارهایی که باعث خرابی خودرو می شوند را به شما معرفی کرده ایم.
اثرات بد بهم ریختگی و شلختگی خانه
اثرات بد بهم ریختگی و شلختگی خانه بهم ریختگی و شلختگی خانه تاثیرات بدی بر روی شما خواهد گذاشت، همچنین به چند دلیل مهم هرگز نباید اجازه دهید خانه خودتان بهم ریخته و شلخته بماند.
اسم قدیم و جدید شهرهای ایران
اسم قدیم و جدید شهرهای ایران شاید براتون جالب باشه که بدانید نام قدیم شهرهای سرزمینمان و یا شهر زادگاه شما چه بوده پس لیستی کامل از نام های مختلف تمامی شهرهای ایران را برایتان جمع آوری کرده ایم.
شعله شوق بچه‌ها را خاموش نکنید
شعله شوق بچه‌ها را خاموش نکنید «بچه‌م هیچ برنامه‌ای برای آینده‌ش نداره.»، «نه درس می‌خونه، نه دنبال حرفه می‌ره فقط با دوستاش وقت می‌گذرونه»، «از صبح تا شب تو اتاقشه مشغول فیلم دیدن، خیلی نگرانشم» این‌ه...
راه هایی برای منظم شدن و منظم بودن در کار و زندگی
راه هایی برای منظم شدن و منظم بودن در کار و زندگی برای موفقیت و پیشرفت در زندگی داشتن نظم و انضباط بسیار مهم و ضروری می باشد، چند راهکار ساده برای منظم شدن در کار و زندگی وجود دارد.
روش هایی مناسب برای تشخیص برنج اصل از تقلبی
روش هایی مناسب برای تشخیص برنج اصل از تقلبی برای تشخیص برنج اصل از برنج تقلبی باید چه کارهایی انجام بدهیم، بهترین و کاربردی ترین روش ها برای تشخیص برنج اصل از برنج تقلبی چیست؟
گیاهان آپارتمانی آرامبخش و کاهش دهنده استرس
گیاهان آپارتمانی آرامبخش و کاهش دهنده استرس گیاهان آپارتمانی علاوه بر زیبایی فواید دیگری هم دارند که یکی ازاین ویژگی ها ضد استرس بودن آنها است. پس در هنگام خرید به ویژگی آنها بیشتر دقت کنید.
زمان کاشت سبزه عید نوروز دانه های مختلف
زمان کاشت سبزه عید نوروز دانه های مختلف سبزه عید مهم ترین سین در هفت سین است. خانم های کدبانو قبل از سال نو در تکاپو برای تهیه آن هستند اما برای داشتن سبزه ای زیبا باید زمان کاشت دانه ها را بدانند.
چرا نوشتن با دست برای مغز خوب است؟
چرا نوشتن با دست برای مغز خوب است؟ مجموعه قابل توجهی از شواهد نشان می‌دهد که نوشتن با دست ارتباطات مغزی متفاوت و پیچیده‌تری را تحریک می‌کند که برای رمزگذاری اطلاعات جدید و شکل‌گیری خاطرات ضروری است. اگر لا...
مناسبت های جدید در تقویم 1403
مناسبت های جدید در تقویم 1403 تعدادی مناسبات‌ جدید که در سال 1402 به تقویم رسمی ایران اضافه شده‌اند و باعث شده تا تقویم امسال را نسبت به تقویم سالهای گذشته متفاوت کند.
ترفندهای جلوگیری از برق گرفتگی کودکان
ترفندهای جلوگیری از برق گرفتگی کودکان کنجکاوی کودکان نسبت به وسایل برقی که در هر خانه ای پیدا می شوند، بدون شک جبران ناپذیر است. به همین دلیل باید اقدام به پیشگیری از برق گرفتگی کودک نمایید.
چرا برای بچه‌ها قصه بخوانیم؟
چرا برای بچه‌ها قصه بخوانیم؟ بشر از گذشته تا به الان عاشق قصه بوده است. آدم‌ها با قصه می‌خندند، گریه می‌کنند، یاد می‌گیرند و دوباره از نو شروع می‌کنند. یکی از بهترین مواقع قصه‌گویی برای کودکان، شب مو...
چطور گیاه پژمرده را دوباره احیا و درمان کنیم؟
چطور گیاه پژمرده را دوباره احیا و درمان کنیم؟ بعضی از افراد زمانی که گیاه پژمرده می شود نمی دانند که چگونه باید گیاه را مجدد سرحال کنند، در ادامه با روش هایی برای شاداب و سرحال کردن گیاهان پژمرده آشنا خواهید شد.
عوامل اصلی گرمایش جهانی چیست؟
عوامل اصلی گرمایش جهانی چیست؟ شورای بین الدولی تغییرات آب و هوایی به چهار عامل موثر بر گرمایش جهانی اشاره می‌کند و بر اساس برخی مطالعات انجام شده تاثیر متان در ایجاد گرما بیش از ۳۶ درصد بیشتر از دی اک...
اگر صحنه تصادف را ترک کنید چه اتفاقی می‌افتد؟
اگر صحنه تصادف را ترک کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ شاید این اتفاق تصادفی برای شما هم بیفتد که بخاطر بی‌احتیاطی سانحه رانندگی را تجربه کنید که منجر به فوت طرف مقابل شود و در این هنگام فرار را به قرار ترجیح دهید؛ اما فرار د...
چگونه فرزندان را نقد کنیم؟
چگونه فرزندان را نقد کنیم؟ انتقاد کردن شبیه این است که تیغ جراحی به دست بگیرید؛ همین‌قدر دردناک و ناخوشایند. اگر مخاطب این انتقاد کودکان باشند، میزان این ناخوشایندی بیشتر است. در این مطلب، به راهکا...
راز نگهداری بهتر میوه و سبزیجات کنار هم
راز نگهداری بهتر میوه و سبزیجات کنار هم اصلی ترین راز برای نگهداری تازه و طولانی مدت از میوه و سبزیجات، کنار هم قرار ندادن برخی از آنها برای مدت طولانی است.
وقتی پانزی آیفون نصف قیمت می‌فروشد!
وقتی پانزی آیفون نصف قیمت می‌فروشد! این روزها صفحاتی در اینستاگرام پر ازمخاطب شدند و توسط سلبریتی‌ها هم ترویج می‌شوند که به نظر می‌رسد فعالیت آن‌ها شکل جدیدی از ترفند کلاهبرداری پانزی باشد.
روش و مراحل تعویض خاک و گلدان گیاه
روش و مراحل تعویض خاک و گلدان گیاه برای داشتن گیاهانی با طراوت رسیدگی و داشتن گلدانی مناسب بسیار مهم است.اما باید بدانیم که چه زمانی و چگونه باید گلدان گیاهان خود را تعویض کنیم تا آسیبی به گیاه وارد نشود.
با زباله‌های خانگی کمپوست بسازید
با زباله‌های خانگی کمپوست بسازید چرا وقتی می‌توانیم از زباله‌های خانگی خودمان بهترین کود را بسازیم آنها را دور میریزیم و محیط زیست خود را آلوده می‌کنیم؟ با تهیه کمپوست از برخی زباله‌های تر می‌توانیم به ب...
برای خرید سشوار این نکات را باید بدانید
برای خرید سشوار این نکات را باید بدانید سشوار وسیله ای بسیار کاربردی برای خشک کردن موها می باشد که باید نکات مهمی را در خرید یک سشوار مناسب با توجه به نیاز و نوع موهای خود انتخاب کنید.
آیا سحرخیزی کامروایی به همراه دارد؟
آیا سحرخیزی کامروایی به همراه دارد؟ دکتر یوها آییش متخصص مغزو اعصاب در وبسایت هیوستون متدیست درباره سحرخیز بودن و اینکه اصلا چرا بعضی‌ها سحرخیز هستند صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید.
لکه وایتکس روی لباس را چگونه از بین ببریم؟
لکه وایتکس روی لباس را چگونه از بین ببریم؟ گاهی اوقات وایتکس با لباس رنگی مان برخورد می کند و رنگ آن را از بین می برد اما راهای موثری وجود دارد که می توانیم این لکه ها را پاک کنیم.
روش تشخیص زعفران اصل از تقلبی
روش تشخیص زعفران اصل از تقلبی زعفران یک ادویه ارزشمند است و تشخیص زعفران اصل بسیار مهم است که با استفاده از این نکات می توانید از خرید تقلبی آن جلوگیری و از طعم و عطر واقعی زعفران لذت ببرید.
چه پیامک‌هایی را هرگز باز نکنیم؟
چه پیامک‌هایی را هرگز باز نکنیم؟ ارسال پیامک‌های اغوا کننده یکی از روش های مرسوم کلاهبرداران در سال‌های اخیر برای خالی کردن حساب های مردم بوده است.