گروه اکسین از بانوان آملی تقدیر کرد
در پی مسئولیت‌های اجتماعی گروه اکسین از بانوان آملی تقدیر کرد به مناسبت روز مادر بانوان آملی در آیینی مورد تقدیر قرار گرفتند.
راهپیمایی مردم مازندران در محکومیت اغتشاشات اخیر + تصاویر
راهپیمایی مردم مازندران در محکومیت اغتشاشات اخیر + تصاویر مردم ولایتمدار مازندران امروز در محکومیت حرکات هنجار شکنانه اخیر راهپیمایی کردند.
امداد رسانی هلال احمر مازندران به بیش از ۴هزار نفر از آسیب دیدگان سیلاب
امداد رسانی هلال احمر مازندران به بیش از ۴هزار نفر از آسیب دیدگان سیلاب مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت : درپی وقوع سیلاب پنجشنبه هفته گذشته تا کنون به ۴هزار و ۴۳نفر از آسیب دیدگان ناشی از سیلاب در ۴شهرستان امداد رسانی و خدمات مختلف ار...
فردا سراسرکشور به احترام جانباختگان آبادان عزای عمومی اعلام شد
فردا سراسرکشور به احترام جانباختگان آبادان عزای عمومی اعلام شد هیئت دولت به احترام جانباختگان حادثه ساختمان متروپل در آبادان فردا یکشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.
کمک ۱۵ میلیارد تومانی خیران آملی در جشن گلریزان
کمک ۱۵ میلیارد تومانی خیران آملی در جشن گلریزان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به اینکه در گلریزان بزرگ ۷۰۰ نفری خیرین و مجامع خیریه شهرستان آمل که به میزبانی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ۱۵ می...
هلال احمر به ۵۰۰ هزار گردشگر نوروزی خدمت‌رسانی کرد
هلال احمر به ۵۰۰ هزار گردشگر نوروزی خدمت‌رسانی کرد مدیرعامل هلال احمر مازندران از خدمت رسانی این جمعیت به بیش از ۵۰۰ هزار گردشگر نوروزی خبر داد.
هلال احمر مازندران به ۲۰۰ هزار گردشگر خدمت‌رسانی کرد
هلال احمر مازندران به ۲۰۰ هزار گردشگر خدمت‌رسانی کرد مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از خدمت رسانی این جمعیت به بیش از ۲۰۰ هزار گردشگر خبر داد.
مشکلات مالی در مراکز ترک اعتیاد مازندران
مشکلات مالی در مراکز ترک اعتیاد مازندران مدیرعامل تشکل مراکز اقامتی، بهبود، اختلال و درمان مصرف‌کنندگان موادمخدر مازندران با بیان این‌که در سال‌های گذشته بهزیستی و دیگر دستگاه‌های مرتبط هیچ‌گونه حمایت مالی از مر...
اعضای بدن کودک ۱۰ ساله بابلی به سه نفر زندگی دوباره بخشید
اعضای بدن کودک ۱۰ ساله بابلی به سه نفر زندگی دوباره بخشید اهدای اعضای بدن پسر بچه ۱۰ ساله بابلی به سه بیمار در انتظار پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.
اسکان اضطراری بیش از ۱۳ هزار نفر در استان های سیل زده
اسکان اضطراری بیش از ۱۳ هزار نفر در استان های سیل زده کولیوند گفت: امداد رسانی در ٣٨ شهرستان استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و فارس ادامه دارد.
شب یلدا برای ایتام آملی در اکسین
شب یلدا برای ایتام آملی در اکسین گروه اکسین در شب یلدا میزبان ۱۰۰ نفر از کودکان ایتام بود.
افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی کشور
افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی کشور نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مطالعات و پژوهش کشور در ساری افتتاح شد.
چک ۶۰۰ میلیون ریالی در فریدونکنار به صاحبش بازگشت
چک ۶۰۰ میلیون ریالی در فریدونکنار به صاحبش بازگشت مامور پلیس راهور شهرستان فریدونکنار، چک ۶۰۰ میلیون ریالی را به صاحبش برگرداند.
مازندرانی ها ۱۵۰۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند
مازندرانی ها ۱۵۰۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند فرمانده سپاه کربلا گفت: مردم نوعدوست استان از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال در قالب کمک مومنانه به نیازمندان اهداء و کمک کردند.
واگذاری طرح‌های محرومیت زدایی به بسیج
واگذاری طرح‌های محرومیت زدایی به بسیج طرح‌های محرومیت زدایی در مناطق روستایی و کم برخوردار به بسیج واگذار می‌شود.
از مهدی ابراهیمی تقدیر شد
از مهدی ابراهیمی تقدیر شد اداره آموزش و پرورش آمل از مهدی ابراهیمی تقدیر کرد.
روزآمدی با قصه‌های بومی در تضاد نیست
روزآمدی با قصه‌های بومی در تضاد نیست پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان و مدرس قصه‌گویی معتقد است که قصه‌های بومی مازندران می‌توانند با تکنولوژی مدرن سازگاری پیدا کنند و تبدیل به دستمایه‌های جذابی برای اثرگذاری در...
واکسیناسیون، بیشترین انتقاد ثبت شده در سامانه سامد مازندران
واکسیناسیون، بیشترین انتقاد ثبت شده در سامانه سامد مازندران بررسی آماری گزارش عملکردی شهریور ماه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت در مازندران نشان می‌دهد که از مجموع ۹۳ مورد انتقاد ثبت شده در این ماه توسط شهروندان، رتبه اول مر...
هدیه ویژه رئیس پلیس راهور ناجا به کودک سرطانی ماتیار قهاری
هدیه ویژه رئیس پلیس راهور ناجا به کودک سرطانی ماتیار قهاری رئیس پلیس راهور ناجا با ارسال هدیه ویژه از همیار پلیس "ماتیار قهاری" که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، دلجویی کرد.
اهدای ۷۰۰ بسته تحصیلی موقوفات بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار مازندران
اهدای ۷۰۰ بسته تحصیلی موقوفات بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع ۷۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار مازندران خبر داد و گفت: در راستای طرح مهر تحصیلی ۴۶۰ بسته تحصیلی برای مقطع ابتدایی...
ششمین مرحله رزمایش احسان و همدلی برگراز شد
در مازندران: ششمین مرحله رزمایش احسان و همدلی برگراز شد ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در مازندران برگزار شد.
۴۰۰ مرکز نیکوکاری محلات در مازندران فعال شده است
معاون کمیته امداد مازندران: ۴۰۰ مرکز نیکوکاری محلات در مازندران فعال شده است معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران با اشاره به فعالیت ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در محلات استان گفت: زنگ عاطفه ها در مدارس استان نواخته می شود.
مازندرانی ها ۱۲۰۰ واحد خون در تاسوعا و عاشورا اهداء کردند
مدیرکل انتقال خون مازندران: مازندرانی ها ۱۲۰۰ واحد خون در تاسوعا و عاشورا اهداء کردند مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ واحد خون در تاسوعا و عاشورای حسینی اهدا شده است، گفت: ذخایر خونی به حد متوسط رسیده است.
«نذر نفس»؛ تأمین اکسیژن بیمارستان‌ها از نذر غذای محرم
«نذر نفس»؛ تأمین اکسیژن بیمارستان‌ها از نذر غذای محرم تصمیم گرفتند امسال هزینه پخت غذای نذری شب عاشورا برای عزاداران را با جمع‌آوری نذری‌های اطرافیان به خرید یک کپسول اکسیژن برای یک بیمارستان اختصاص دهند. اقدام زوج قائمشهری ...
فعالیت مراکز انتقال خون مازندران در تاسوعا و عاشورای حسینی
مدیرکل انتقال خون استان مازندران خبر داد فعالیت مراکز انتقال خون مازندران در تاسوعا و عاشورای حسینی مدیرکل انتقال خون استان مازندران از فعالیت مراکز انتقال خون استان و واحد های سیار در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: مراکز انتقال خون آماده میزبانی از عزاداران حسین...
میزان ذخایر خون در مازندران نصف شد
مدیرکل انتقال خون مازندران: میزان ذخایر خون در مازندران نصف شد مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به کمبود شدید خون در استان گفت: ذخایر خونی به ۵۰ درصد کاهش یافته است.