آزمون کنکور قطعا برگزار می شود
معاون سازمان سنجش : آزمون کنکور قطعا برگزار می شود معاون سازمان سنجش گفت: کنکور قطعاً در آخر هفته برگزار می‌شود و از نظر وسایل گرمایشی نیز با همه دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است.
ماجرای "فرشید نوروزی" یک عملیات گمراه‌ کننده است
تحلیلگر رسانه : ماجرای "فرشید نوروزی" یک عملیات گمراه‌ کننده است سینا قربانی تحلیلگر ارشد مسایل رسانه،گفت: ماجرای استاد دانشگاه مازندران یک عملیات رسانه‌ای برای حفظ جریان امنیتی جلوه دادن وضعیت دانشگاه در فضای مجازی است،زیرا اسنادی که ...
خلبانی که با هوشیاری از مرگ فرار کرد
ویدیو خلبانی که با هوشیاری از مرگ فرار کرد لحظه سقوط هواپیما و شاهکار خلبان در ثانیه‌های طلایی که بسیار حرفه‌ای عمل کرد را در این ویدئو ببینید.
اولین خورشید گرفتگی قرن در 3  آبان اتفاق می افتد
اولین خورشید گرفتگی قرن در 3 آبان اتفاق می افتد خورشید گرفتگی و کسوف پیش رو در روز سه‌شنبه، ۳ آبان ماه جاری رخ می‌دهد و این رویداد در آسمان سراسر ایران قابل مشاهده است.
افزایش حقوق۸ میلیون تومانی اعضای هیأت علمی
افزایش حقوق۸ میلیون تومانی اعضای هیأت علمی معاون حقوقی وزارت علوم، تحقیقات گفت: پس از تصویب ماده یک ترمیم بودجه حدود ۸ میلیون تومان به سقف حقوق اعضای هیأت علمی افزوده می‌شود.
تحلیل یک متخصص رادیولوژی از سی تی اسکن مهسا امینی
تحلیل یک متخصص رادیولوژی از سی تی اسکن مهسا امینی یک متخصص رادیولوژی با بررسی سی تی اسکن مغز مهسا امینی گفت: با وجود اینکه در جلسه پزشکی قانونی نبودم اما پس از رویت سی‌تی اسکن وی شواهدی از خونریزی و شکستگی جمجمه ندیدم.
ایجاد موزه دامپزشکی در مازندران
ایجاد موزه دامپزشکی در مازندران مدیر کل دامپزشکی مازندران از ایجاد موزه دامپزشکی در استان خبر داد.
نخبگان بر سر دوراهی رفتن یا ماندن؟
نخبگان بر سر دوراهی رفتن یا ماندن؟ نخبگان ایرانی مانند چاه‌های نفتی هستند که در داخل کشور کشف اما در خارج می خواهند از آنها بهره برداری کنند.
آئین تجلیل از نخبگان جوان مازندران برگزار شد
آئین تجلیل از نخبگان جوان مازندران برگزار شد آئین تجلیل از نخبگان جوان مازندران با حضور پرفسور کوروش نوذری ریاست دانشگاه مازندران، محمد آزادبخت رئیس بنیاد نخبگان مازندران و جمعی از چهره‌های علمی و نخبگان استان در دا...
شیوه برگزاری آزمون‌های میان‌ترم دانش‌آموزان مازندران اعلام شد
شیوه برگزاری آزمون‌های میان‌ترم دانش‌آموزان مازندران اعلام شد مسئول امور امتحانات اداره کل آموزش و پرورش مازندران جزئیات برگزاری امتحانات پنج گروه دانش‌آموزی رده‌های مختلف تحصیلی برای شرایط کرونایی را تشریح کرد.
مهدهای بلاتکلیف و خانواده های سردرگم/ پرستار خانگی جایگزین مهدشد
مهدهای بلاتکلیف و خانواده های سردرگم/ پرستار خانگی جایگزین مهدشد هشت ماهی از مهمانی کروناویروس می‌گذرد و مهدهای کودک مازندران همچنان بلاتکلیف و خانواده‌ها سردرگم هستند. بعضی از خانواده ها نیز کودکانشان را به پرستاران خانگی سپرده اند.
روایت متفاوت درباره به‌کارگیری مجدد حدود 70 کارمند دانشگاه شمال
رئیس دانشگاه شمال: روایت متفاوت درباره به‌کارگیری مجدد حدود 70 کارمند دانشگاه شمال 65 تن از کارمندان دانشگاه غیرانتفاعی آمل که بنا به گفته خودشان دو سوم کارمندان این دانشگاه را تشکیل می‌دهند نسبت به عدم به کارگیری خودشان مقابل این دانشگاه تجمع کردند اما...
«مهارت آموزی» ضرورت تحقق جهش تولید/ نیروی ماهر حلقه مفقوده اشتغال
«مهارت آموزی» ضرورت تحقق جهش تولید/ نیروی ماهر حلقه مفقوده اشتغال نیروی انسانی ماهر، متعهد و آموزش دیده لازمه جهش تولید و تحقق این شعار محوری است، از این رو نهضت مهارت آموزی و تبدیل آن به یک فرهنگ برای رفع حلقه مفقوده اشتغال ضرورتی اجتن...
امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم لغو شد/ کنکور از ۸۰ درصد محتوای دروس پایه دوازدهم برگزار می‌شود
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش: امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم لغو شد/ کنکور از ۸۰ درصد محتوای دروس پایه دوازدهم برگزار می‌شود معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: امتحانات پایه دوازدهم قطعا حضوری خواهد بود و حجم امتحانات هم 80 درصد محتوا با 20 نمره خواهد بود و 20 درصد هم نمره اختیاری است؛ ...
اقدامات عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن برای مقابله با کرونا
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن: اقدامات عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن برای مقابله با کرونا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن، اقدامات عملیاتی و فعالیت‌های انجام شده در این واحد دانشگاهی را برای مقابله با ویروس کرونا تشریح کرد.
اختصاص سه میلیارد تومان برای ساخت فاز دوم پردیس رامسر
فرماندار رامسر: اختصاص سه میلیارد تومان برای ساخت فاز دوم پردیس رامسر فرماندار رامسر از اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ساختمان پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران واقع در این شهرستان خبر داد.
دانشگاه آزاد از طریق وام بانکی به دانشجویان خود کمک می کند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی : دانشگاه آزاد از طریق وام بانکی به دانشجویان خود کمک می کند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به دلیل شرایط کنونی کشور و کاهش درآمد های اقتصادی این دانشگاه به دانشجویانی که در پرداخت شهریه مشکل دارند از طریق وام بانکی کمک خواهد کرد.
اولین کنفرانس ملی مجازی تاب‌آوری صنعت برق در مازندران
دبیر کنفرانس تاب‌آوری صنعت برق در مازندران: اولین کنفرانس ملی مجازی تاب‌آوری صنعت برق در مازندران دبیر کنفرانس تاب‌آوری صنعت برق در مازندران گفت: اولین کنفرانس ملی مجازی تاب‌آوری همزمان با برگزاری اولین کنفرانس ملی تاب‌آوری صنعت برق در مازندران برگزار می‌شود و دانشجوی...
گردهمایی دبیران رشته علوم انسانی مازندران در چالوس
گردهمایی دبیران رشته علوم انسانی مازندران در چالوس مازندران همایش «دانش‌افزایی دبیران رشته علوم انسانی» پنج‌شنبه ۱۷ بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار می‌شود.
مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران مشخص شد
مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران مشخص شد علیرضا سعدی‌پور به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران منصوب شد .
نواخته شدن زنگ حماسه ششم بهمن آمل در مدارس
مازندران: نواخته شدن زنگ حماسه ششم بهمن آمل در مدارس زنگ حماسه مردمي ششم بهمن آمل، در مدارس مازندران نواخته شد.
کاهش ۲۵۰ ساعتی زمان آموزش دانش‌آموزان
معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش : کاهش ۲۵۰ ساعتی زمان آموزش دانش‌آموزان کاهش ۲۵۰ ساعتی زمان آموزش دانش‌آموزان معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه زمان تغییر تقویم آموزشی فرارسیده است گفت: از سال ۹۵ طرح و سناریوهای مختلف آن...
علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران شد
تخصص، اولویت اول استاندار برای انتخاب علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران شد طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش علیرضا سعدی پور بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش مازندران منصوب شد.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تغییر می کند
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تغییر می کند یک منبع آگاه از تغییر مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در روزهای آینده خبر داد و گفت: در این خصوص چهار نفر معرفی شدند که از بین این گزینه‌ها در روزهای آینده مدیرکل جدید آموز...
شورای آموزش و پرورش از هدررفت منابع مالی و انسانی جلوگیری می کند
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران: شورای آموزش و پرورش از هدررفت منابع مالی و انسانی جلوگیری می کند مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بر ضرورت مدیریت عالمانه منابع مالی و انسانی تأکید کرد و گفت: بهترین جلوه‌ آن شورای آموزش و پرورش است که از هدر رفت منابع مالی و انسانی جلوگی...
تاریخ مصاحبه استخدامی‌های آموزش و پرورش به ماه بهمن موکول شد
روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران: تاریخ مصاحبه استخدامی‌های آموزش و پرورش به ماه بهمن موکول شد مصاحبه استخدامی‌های پیمانی تکمیل ظرفیت آموزش و پروش مازندران که پیش از این قرار بود از ۲۱ دی ماه برگزار شود ، به پنجم بهمن ماه تغییر یافته است.