مانور روی موادمخدر در سریال‌ها به چه قیمت؟
مانور روی موادمخدر در سریال‌ها به چه قیمت؟ خیلی سال پیش در یکی از رسانه‌ها گزارشی خواندم که مصاحبه کننده با موادفروش (ساقی) صحبت کرده بود و یک روز کاری‌اش را به‌صورت روایتی در گزارش آورده بود بخشی از صحبت‌های او خ...
مدیران تلویزیون از «پایتخت7» چه می‌خواهند؟
مدیران تلویزیون از «پایتخت7» چه می‌خواهند؟ بحث تولید «پایتخت7» این روزها توسط مدیران رسانه ملی به شکل کاملا جدی در حال پیگیری است اما سوال اصلی اینجاست که مدیران تلویزیون از تولید «پایتخت7» چه می‌خواهند؟
آرش میراحمدی بازیگر تلویزیون درگذشت
آرش میراحمدی بازیگر تلویزیون درگذشت آرش میراحمدی بازیگر تلویزیون که از چند روز پیش در بیمارستان بستری بود، ساعتی پیش درگذشت.
ساخت لوکیشن ۸/۵ هکتاری برای سریال «سلمان فارسی»
ساخت لوکیشن ۸/۵ هکتاری برای سریال «سلمان فارسی» تهیه کننده سریال «سلمان فارسی» جزئیاتی از روند ساخت این سریال اعلام کرد و از پیوستن تعداد زیادی از بازیگران شاخص جدید به این مجموعه تا دوماه دیگر خبر داد.
دوبله هنرمندانه شهرام عبدلی و همسرش در برنامه «کودک شو» + فیلم
دوبله هنرمندانه شهرام عبدلی و همسرش در برنامه «کودک شو» + فیلم هنر دوبله‌گری شهرام عبدلی و همسرش در برنامه «کودک شو» را مشاهده می‌کنید.
شهرام عبدلی درگذشت
شهرام عبدلی درگذشت شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.
بلیط فیلم‌های جشنواره فجر نیم بها شد
بلیط فیلم‌های جشنواره فجر نیم بها شد بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،بلیط فیلم‌های جشنواره فجر در مازندران نیم‌بها شد.
3 اثر جشنواره فجر در ساری اکران شد
3 اثر جشنواره فجر در ساری اکران شد در چهارمین روز جشنواره استانی و بین المللی فیلم فجر 3 فیلم درسینما سپهر ساری به نمایش درآمد.
زمانبندی اکران فیلم‌های جشنواره فجر در مازندران اعلام شد
زمانبندی اکران فیلم‌های جشنواره فجر در مازندران اعلام شد جدول اکران فیلم‌های سینمایی چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در مازندران منتشر شد.
20 فیلم جشنواره فجر در مازندران اکران می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد 20 فیلم جشنواره فجر در مازندران اکران می شود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: اکران ۲۰ فیلم سینمایی جشنواره فجر در سینما سپهر ساری این استان قطعی شد.
تعدادی از  فیلم‌های جشنواره فجر از ۱۷ بهمن در مازندران  اکران می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد: تعدادی از فیلم‌های جشنواره فجر از ۱۷ بهمن در مازندران اکران می شود تعدادی از فیلم‌های جشنواره بین المللی فجر از ۱۷ بهمن در مازندران اکران می‌شود.
اسم و فامیلی واقعی حامد بهداد در شناسنامه
اسم و فامیلی واقعی حامد بهداد در شناسنامه حامد بهداد بازیگر نقش پیمان در سرگیجه تازه ترین سریال نمایش خانگی، مانند بسیاری از هنرمندان نام اصلی خود را تغییر داده است. بازیگر نقش فواد در فیلم سینمایی روز سوم با انت...
استقبال امیدوارکننده از سینمای ایران
استقبال امیدوارکننده از سینمای ایران بار دیگر سینمای ایران بعد از اتفاقات اخیر در حال بازگشت به روزهای خوب خود است.
سریال‌های نوروز و ماه رمضان 1402 کدامند؟
تلویزیون سریال‌های نوروز و ماه رمضان 1402 کدامند؟ سریال‌های «نون خ۴» به کارگردانی سعید آقاخانی، «رستگاری» ساخته ده‌نمکی و فصل دوم «آقای قاضی» جزو گزینه‌های احتمالی آنتن نوروزی تلویزیون هستند. نسخه سریالی «موقعیت مهدی» با...
«ملاقات خصوصی»؛ عاشقانه‌ای در بطن و خارج از زندان
سینما «ملاقات خصوصی»؛ عاشقانه‌ای در بطن و خارج از زندان یک منتقد سینما گفت: فیلم ملاقات خصوصی توانسته به ژانر ملودرام نزدیک شود و مولفه‌های این ژانر را در خود داشته باشد.
اکران فیلم های خارجی در سینماهای ایران
اکران فیلم های خارجی در سینماهای ایران اکران محدود فیلم‌های روز دنیا برای سینماهای ایران در سال ۱۴۰۲ و تدوین یک آیین‌نامه مشخص برای آن، در شرایطی از سوی سازمان سینمایی مورد توجه قرار گرفته این اتفاق در حالی خب...
استفاده بهینه از سینما در تربیت کودکان
استفاده بهینه از سینما در تربیت کودکان سینمای ایران اگرچه طی ماه‌های گذشته، احوال چندان خوشایندی در حوزه اکران نداشته اما نمایش ۴ فیلم در حوزه کودک سبب شده تا لااقل در این زمینه، روزهای پرباری را تجربه کند.
آثار ارسالی به جشنواره فجر امسال بیشتر از سال گذشته است
آثار ارسالی به جشنواره فجر امسال بیشتر از سال گذشته است اسماعیلی، وزیر ارشاد گفت: بین ۱۵ تا ۲۰ درصد در همه بخش‌ها رشد ارسال آثار رسیده به جشنواره فجر را داریم و بخش بین‌الملل در بخش سینما و تئاتر و موسیقی رشد خوبی داریم. در سی...
«تمام‌رخ» سریال جدید امنیتی از شبکه سه
«تمام‌رخ» سریال جدید امنیتی از شبکه سه این سریال به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل‌صفری تولید شده است. این تهیه‌کننده که کارنامه درخشانی در حوزه ساخت سریال‌های امنیتی دارد تا به امروز توانسته با ...
ترانه علیدوستی بازداشت شد
ترانه علیدوستی بازداشت شد منابع خبری دقایقی قبل از بازداشت ترانه علیدوستی بازیگر معروف خبر دادند.
شقایق دهقان احضار شد
شقایق دهقان احضار شد شقایق دهقان به دادسرا احضار شد.
مردم با کدام فیلم ها در سینما بیشتر خندیدند؟
مردم با کدام فیلم ها در سینما بیشتر خندیدند؟ مخاطب سینما روی ایرانی پیوند دیرینه با ژانر کمدی دارد و در سال های اخیر استقبال بیشتری از فیلم های کمدی در سینما شده است.
سینما و مخاطبی که نباید ناامیدش کرد
سینما و مخاطبی که نباید ناامیدش کرد اکران لوپتو، بخارست، طبقه یک‌ونیم و بیرو باعث رشد 30 درصدی مخاطبان سینما شد، رشدی که شاید شرایط را به حالت بازنگرداند اما قطعاً قابل‌توجه و مهم است.
واکنش وزیر ارشاد درباره سرنوشت سلبریتی‌های بازداشت شده در اغتشاشات
واکنش وزیر ارشاد درباره سرنوشت سلبریتی‌های بازداشت شده در اغتشاشات محمد مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد گفت: در مورد افرادی که در حوزه کار حرفه ای دچار مشکل می شوند وظیفه داریم از آنان حمایت کنیم. وظیفه خودمان می دانیم که از اهالی فرهنگ و رسانه...
هنگامه قاضیانی بازداشت شد
دستگیری خانم بازیگر هنگامه قاضیانی بازداشت شد هنگامه قاضیانی بازیگر سینما و تلویزیون که طی روزهای گذشته با حمایت از آشوبگری‌ و با تهییج و ترغیب جامعه به اغتشاشات دامن زده بود، ساعتی پیش و با حکم قضایی توسط دستگاه امن...
گیل دخت، یک سریال عاشقانه ی تاریخی
گیل دخت، یک سریال عاشقانه ی تاریخی بازیگر سریال «گیل دخت» گفت: در هر کشوری وقتی شرایط جامعه به هر دلیلی ملتهب باشد و در این التهاب جوانان حضور داشته باشند، هر تولیدی شبیه تیغ دو لبه خواهد بود؛ بنابراین ساخ...