آرایش رسانه‌های ضدایرانی تهاجمی شده است
سینا قربانی: آرایش رسانه‌های ضدایرانی تهاجمی شده است همزمان با آغاز تبلیغات داوطلبین مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، رسانه‌های فارسی زبان خارجی، آرایش محتوایی سازمان‌های خود را تهاجمی کرده‌اند.
پیشکسوت عرصه رسانه مازندران درگذشت
پیشکسوت عرصه رسانه مازندران درگذشت "علی‌سینا رویگریان"روزنامه‌نگار باسابقه و شناخته شده مازندران و چهره پیشکسوت عرصه رسانه شمال کشور پس از تحمل یک دوره بیماری دیشب در سن ۷۴ سالگی درگذشت.
آغاز به کار ۹ کانال تلویزیونی انتخابات در صداوسیمای مازندران
آغاز به کار ۹ کانال تلویزیونی انتخابات در صداوسیمای مازندران مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: ۹ کانال تلویزیونی ویژه تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در صداوسیمای استان مازندران از فردا ۱۰ بهمن با حضور استاندار و مقامات ...
آغاز ثبت نام نامزد‌های انتخابات برای تبلیغات تلویزیونی
آغاز ثبت نام نامزد‌های انتخابات برای تبلیغات تلویزیونی ثبت‌نام نامزد‌ها برای تبلیغات تلویزیونی انتخابات مجلس از صدا و سیما آغاز شد.
کُنش و واکنش‌های هیجانی در ارتباط با سد فینسک
کُنش و واکنش‌های هیجانی در ارتباط با سد فینسک یک تحلیلگر رسانه، می‌گوید آنچه که باعثِ واکنش کاربران مازندرانی پیرامون موضوع سد فینسک شده، محصولِ «خطایِ شناختی» عضو شورای شهر سمنان نسبت به یک مصاحبه است.
توجه به افکار عمومی در حال شعاری شدن است
یک کارشناس مسائل رسانه: توجه به افکار عمومی در حال شعاری شدن است یک کارشناس مسائل رسانه گفت: توجه به افکارعمومی در حال تبدیل شدن به یک شعار در بین بسیاری از مدیران است.
۶۰۰ میلیون محتوا مرتبط با موضوع حادثه تروریستی کرمان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد
سینا قربانی: ۶۰۰ میلیون محتوا مرتبط با موضوع حادثه تروریستی کرمان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد بررسی ۶۰۰ میلیون محتوا با موضوع حادثه تروریستی کرمان نشان می‌دهد که سرویس‌های اطلاعاتی غربی- صهیونیستی به هدف پسا تروریستی خود که دوقطبی کردن جامعه ایران است، نتوانستند د...
ناامن سازی روانی پیوست حمله تروریستی کرمان است
یک تحلیلگر رسانه: ناامن سازی روانی پیوست حمله تروریستی کرمان است یک تحلیلگر رسانه و مسائل سیاسی گفت: ناامن ‌سازی روانی پیوست حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان است و هدف از این عملیات روانی گسترده ضربه به مشارکت مردم در انتخابات است.
حجاب استایل ها؛ماشین‌های تولید حسرت
فیلم حجاب استایل ها؛ماشین‌های تولید حسرت بزرگترین توشه شبکه‌های اجتماعی برای کاربرانش، «حسرت» است.
اوباش اینترنتی در کمین‌اند!
فیلم اوباش اینترنتی در کمین‌اند! ترول‌ها یا اوباش اینترنتی عضوی از یه جامعه اجتماعی آنلاین هستند که به عمد سعی می کنند در بخش نظرات عکس یا ویدیوهای خاص اختلال ایجاد کنند؛ آن ها این کار را با حمله کردن به...
عملیات روانی صهیونیست‌ها، سرپوشی بر شکست‌های سایبری
عملیات روانی صهیونیست‌ها، سرپوشی بر شکست‌های سایبری کارشناس مسائل رسانه گفت: عملیات روانی پیوست حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت است و معارضین با این عملیات‌های گسترده قصد دارند تا در نحوه خدمات رسانی به مردم چالش ایجاد ک...
روزانه ۶ ساعت وقت مردم در فضای مجازی می‌گذرد
تحلیل‌گر رسانه: روزانه ۶ ساعت وقت مردم در فضای مجازی می‌گذرد تحلیلگر رسانه گفت: مطالعات انجام شده در سال ۲۰۲۳ میلادی نشان می دهد که مردم جهان در ۲۴ ساعته شبانه‌روز حدود ۶ ساعت در فضای مجازی زیست می‌کنند و وقت خود را می‌گذرانند.
روایت ایران ضعیف در مقابل آمریکا قوی یک عملیات روانی پیچیده است
روایت ایران ضعیف در مقابل آمریکا قوی یک عملیات روانی پیچیده است کارشناس مسائل رسانه گفت: این روایت که آمریکا را قوی و ایران را ضعیف معرفی می‌کند در محافل سیاست‌گذاری آمریکا پایگاهی ندارد و عملیات روانی پیچیده برای مصرف داخلی است.
برخی از مدیران سندرم «زبان» بی‌قرار دارند
سینا قربانی: برخی از مدیران سندرم «زبان» بی‌قرار دارند یک تحلیلگر رسانه می گوید: ما با سندرم زبان بی‌قرار روبرو هستیم، خصوصیتی که عمدا یا سهوا افکارعمومی را دوقطبی می‌کند.
اهلیت رسانه‌ای و خبری برای فعالان فضای مجازی الزامی است
اهلیت رسانه‌ای و خبری برای فعالان فضای مجازی الزامی است سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: برای فعالیت در هر زمینه‌ای داشتن اهلیت یک الزام بوده و در حوزه مهم فضای مجازی نیز افرادی که قرار است فعالیت ...
کرباسچی مجرم شناخته شد
سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی: کرباسچی مجرم شناخته شد سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی مجددا مدیر مسئول هم میهن را با اکثریت آراء مجرم شناخته است.
ساختار رسانه‌ای استان‌ها آسیب‌پذیر است
سینا قربانی : ساختار رسانه‌ای استان‌ها آسیب‌پذیر است وابستگی مطلق برخی از رسانه‌های برخط به سرورهای خارجی یکی از آسیب‌های ساختاری حوزه رسانه است.
بارانی های اسیدی در فضای مجازی چگونه است ؟
بارانی های اسیدی در فضای مجازی چگونه است ؟ تقریباً همه ما شاهد سِیلی از محتوا‌های مختلف در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی هستیم. تشخیص دروغ، شایعه و حقیقت آن هم معمولاً ساده و سریع نیست.
نارسایی مدیریتی یکی از علل وارونگی افکارعمومی
نارسایی مدیریتی یکی از علل وارونگی افکارعمومی تحلیلگر رسانه گفت: نارسایی مدیریتی و مشکلات ناشی از عملکرد مسئولین دو علت مهم وارونگی افکارعمومی است.
افزایش توزیع محتوای فریب و دعوت به خشونت با منشا خارجی
افزایش توزیع محتوای فریب و دعوت به خشونت با منشا خارجی یک تحلیلگر رسانه می‌گوید انتشار محتوا‌های تحریک به خشونت و رفتار‌های ضدامنیتی از منشا خارجی حدود ۷۰ درصد افزایش یافته است.
فریب این کلیپ ها را نخورید
فریب این کلیپ ها را نخورید یادتان باشد که سرمایه‌داران و ثروتمندان واقعی هرگز اهل نمایش نیستند و از قضا محتاط و بسته عمل می‌کنند و راه و رسم تجارتشان را فاش نمی‌سازند.
تکنیک‌های جنگ روانی در رسانه
تکنیک‌های جنگ روانی در رسانه رسانه امروز تنها یک منبع خبر و اطلاع رسانی در کنار سرگرمی هایی مثل سینما نیست، بلکه یکی از ارکان قدرت در جنگ نرم محسوب می شود اما خانواده ها چطور باید در برابر فریبکاری ه...
گودبای پارتی سیما ثابت!
گودبای پارتی سیما ثابت! خبر عجیب که نه اما شوکه کننده بود! سیما ثابت که از نیمه مرداد ماه دیگر برنامه‌ای در تلویزین اینترنشنال سعودی نداشت، در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که بین کار و کرامت انسان...
هشتگ‌های فریب از «میم تا جیم»/ افشای پشت پرده یک سناریوی مخملی
هشتگ‌های فریب از «میم تا جیم»/ افشای پشت پرده یک سناریوی مخملی فوت «جواد روحی» در زندان نوشهر تبدیل به سناریوی جدید رسانه های معاند و براندازان شده تا با هشتگ های دروغ، پروژه جدید فریب «میم تا جیم» را که با مرگ مهسا آغاز کرده بودند، ...
فضای مجازی از بین برنده پیوند خانوادگی و صله رحم
فضای مجازی از بین برنده پیوند خانوادگی و صله رحم درگذشته‌های نه‌چندان دور، درست قبل از ظهور تکنولوژی، دیدوبازدیدها رنگ و بوی دیگری داشت. گاهی نوشیدن یک استکان چای بهانه‌ای می‌شد برای آنکه شب‌ها تا پاسی از شب دورهم جمع ش...
افشای عملیات رسانه‌های خارجی فارسی‌زبان با رمز «جواد روحی»
فیلم افشای عملیات رسانه‌های خارجی فارسی‌زبان با رمز «جواد روحی» رسانه‌های بیگانه از فوت یک زندانی در بیمارستان نوشهر ذوق‌زده شدند و از پنج‌شنبه هفته گذشته برنامه‌های متعددی را به نام همدردی با مردم برای القای آشوب در جامعه با اسم رمز ...