اهمیت شناخت حریم خصوصی در نوجوان
اهمیت شناخت حریم خصوصی در نوجوان مادران همیشه نگران تربیت فرزند خود و رشد آن ها هستند و مدام به اتاق فرزندشان سرک می کشند، کارآگاه بازی و سرک کشیدن در حریم خصوصی نوجوان را کنار بگذارید.
اشتباهات والدین در نصیحت فرزندان
اشتباهات والدین در نصیحت فرزندان نصیحت والدین همیشه با هدف مثبت و سازنده انجام می‌شود اما گاهی با نا آگاهی مسیر را اشتباه سپری می‌کند. اکثر والدین می‌خواهند که فرزندشان در زندگی موفق باشد، در این مطلب ما...
۳۰ درصد مدال‌های ورزشی و علمی به جوانان مازندرانی تعلق دارد
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران: ۳۰ درصد مدال‌های ورزشی و علمی به جوانان مازندرانی تعلق دارد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره نقش محوری جوانان در پیشرفت اساسی در روند توسعه این استان گفت: ۳۰ درصد مدال های ورزشی و علمی به جوانان مازندران تعلق دارد.
آمار جمعیت تحصیل‌کرده بیکار در مازندران زیاد است
استاندار مازندران: آمار جمعیت تحصیل‌کرده بیکار در مازندران زیاد است استاندار مازندران با اشاره به آمار بالای جمعیت بدون انگیزه و تحصیلکرده بیکار در این استان خواستار هدایت جوانان به سمت کار و تولید شد.
نقش کلیدی زنان مازندران در حوزه تولید
نقش کلیدی زنان مازندران در حوزه تولید معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه زنان این استان همیشه و همواره در عرصه ها حضور دارند گفت : زنان مازندران در حوزه تولید این استان نقش کلیدی د...
چند روش برای بریدن هندوانه شب یلدا
ویدیو چند روش برای بریدن هندوانه شب یلدا اگر برای مهمانتان هندوانه شب یلدا تدارک دیده‌اید و به دنبال قاچ زدن زیبای آن هستید می‌توانید از این ویدئو ایده بگیرید.
افزایش اعتماد به نفس فرزندان با محبت
افزایش اعتماد به نفس فرزندان با محبت برای بالا بردن اعتماد به نفس فرزندان، محبت والدین بهترین راهکار است.
زن، زندگی، آزادی در غرب
ببینید زن، زندگی، آزادی در غرب کشور هلند در حالی از شعار زن، زندگی و آزادی حمایت کرده که بیشتر زنان هلندی شاغل در خیابان رد لایت آمستردام، با مشکلات روحی ـ روانی و البته اجتماعی ناشی از آن دوره فعالیت،...
تاثیرات مخرب تلفن همراه بر سلامت روان نوجوانان
تاثیرات مخرب تلفن همراه بر سلامت روان نوجوانان یکی از عواملی که می‌تواند به استفاده مشکل‌زا از تلفن‌همراه در نوجوانان منجر شود «آشفتگی‏های روانشناختی» آنان است.
دستور داده‌ام حادثه با دقت رسیدگی شود تا هیچ حقی ضایع نشود
رئیس‌جمهور در تماس با خانواده مهسا امینی: دستور داده‌ام حادثه با دقت رسیدگی شود تا هیچ حقی ضایع نشود رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با خانواده مهسا امینی گفت‌: مطمئن باشید این موضوع را از دستگاههای مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود.
مادر‌های بلاگر چطور از تولد فرزندان‌شان کسب درآمد می‌کنند؟
مادر‌های بلاگر چطور از تولد فرزندان‌شان کسب درآمد می‌کنند؟ بچه‌دار شدن به قصد درآمدزایی، تازه‌ترین پدیده‌ای است که این روز‌ها در فضای مجازی با آن مواجهیم.
هرگز به کودک‌تان این جملات را نگویید!
هرگز به کودک‌تان این جملات را نگویید! دنیای کودکی دنیای ظریف و حساسی است؛ چراکه کودک هر لحظه با رویداد‌های جدید و تازه که از نظر ما بزرگسالان عادی به نظر می‌رسد روبرو می‌شود.
از پرخاش و خشم کودکان خجالت نکشید
از پرخاش و خشم کودکان خجالت نکشید خشونت در کودکان ناگهانی اتفاق نمی‌افتد، اما خیلی وقت‌ها تبعاتی پیش‌بینی نشده دارد و والدین را در منگنه تصمیم‌گیری قرار می‌دهد.
پوستر روز جهانی زنان روستایی جعلی بود
پوستر روز جهانی زنان روستایی جعلی بود پوستری که طی روزهای اخیر با عنوان پوستر روز جهانی زنان روستایی با تصویری از زنان روستایی شمال ایران در فضای مجازی دست به دست می‌شود و حتی در برخی رسانه‌های رسمی نیز خبر آ...
مازندران نیازمند تولید فکر بانوان برای توسعه
مازندران نیازمند تولید فکر بانوان برای توسعه استاندار مازندران گفت : نیازمند تولید فکر و ایده‌پردازی بانوان برای اجرای طرح‌های اقتصادی و توسعه فرهنگی و اجتماعی مازندران هستیم.
زنان مازندرانی و آنچه از آن فاصله دارند
زنان مازندرانی و آنچه از آن فاصله دارند طبق قانون برنامه ششم توسعه تا سال ۱۴۰۰، سی درصد مناصب مدیریتی باید در اختیار بانوان قرار گیرد، این در حالی است که تاکنون تنها ۱۹ درصد مناصب مدیریتی استان مازندران در اختی...
عدم شایسته سالاری عامل رنجش نخبگان در مازندران
عدم شایسته سالاری عامل رنجش نخبگان در مازندران با حضور نماینده عالی مجمع نخبگان دانشگاهی حوزوی، نشست تخصصی مجمع استانی نخبگان دانشگاهی حوزوی مازندران در ساری برگزار شد.
رفتن آرین غلامی به ترکیه صرفا جنبه تحصیلی دارد/تلاش آرین افتخارآفرینی برای کشور است
رفتن آرین غلامی به ترکیه صرفا جنبه تحصیلی دارد/تلاش آرین افتخارآفرینی برای کشور است پدر آرین غلامی استاد بزرگ شطرنج گفت: آرین همه تلاشش برای افتخارآفرینی برای ایران اسلامی و سربلندی ایران است و رفتن او به ترکیه تنها برای مدت کوتاه و برای تحصیل است و خیلی...
عشق و عاشقی‌های زود هنگام!/ ایجاد علاقه‌های پنهانی در نوجوانان چه عواقبی دارد؟
عشق و عاشقی‌های زود هنگام!/ ایجاد علاقه‌های پنهانی در نوجوانان چه عواقبی دارد؟ ایجاد احساس‌های عاطفی و عشق و علاقه‌های پنهانی یا به اصطلاح امروزی کراش زن روی فردی می‌تواند به مرور در نوجوانان بحران‌هایی ایجاد کند.
۳۱ هزار بانوی خانه دار زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی
۳۱ هزار بانوی خانه دار زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی بیش از ۳۱ هزار بانوی مازندرانی زیر پوشش بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی قرار دارند.
هزارتوی نوجوانی در بحران کرونا
هزارتوی نوجوانی در بحران کرونا دوره نوجوانی را شاید بتوان به هزارتو تعبیر کرد ، اما واکنش مسئولان و خانواده برای رفع بحران‌های این دوره طی حدود ۲ سال شیوع کرونا تا چه اندازه کارگشا بوده است و پس از آن ...
بهاری که به لطف کرونا به کام جوانان شیرین شد!
بهاری که به لطف کرونا به کام جوانان شیرین شد! با وجود شیوع بیماری کرونا و برقراری محدودیت ها، آمارها حاکی از افزایش بی سابقه نرخ ازدواج در کشور در سایه کاهش مراسمات و هزینه ها است.
آموزش ۱۷۴۵ نفر در دوره های آموزشی سرباز مهارت مازندران
یک مسئول خبر داد: آموزش ۱۷۴۵ نفر در دوره های آموزشی سرباز مهارت مازندران معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران از آموزش ۱۷۴۵ نفر در دوره های آموزشی سرباز مهارت استان خبر داد.
مشاوره پیش از ازدواج باید اجباری باشد
یک روانشناس بالینی: مشاوره پیش از ازدواج باید اجباری باشد یک روانشناس بالینی گفت:زوج های امروزی درک درستی از ازدواج ندارند.
یک طلاق به ازای ۲ ازدواج در مازندران+ جدول
یک طلاق به ازای ۲ ازدواج در مازندران+ جدول به ازای هر ۲ ازدواج در مازندران یک طلاق ثبت می‌شود.
دود از سر جوان‌های ما بلند می‌شود
به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات ؛ دود از سر جوان‌های ما بلند می‌شود قلیان به اسباب دورهمی خانواده ها و دلگرمی جوان‌ترها تبدیل شده و اگر تنگش هم از نوع شیشه‌ای شاه عباسی باشد به جزیی از دکوراسیون خانه . امروز جوان‌ترها بدون قلیان حتی یک قد...