۲۰ هزار حلقه چاه آب در مازندران غیرمجاز است
۲۰ هزار حلقه چاه آب در مازندران غیرمجاز است مدیرعامل آب منطقه ای مازندران شمار چاه های غیرمجاز و نیازمند تمدید پروانه را ۲۰ هزار حلقه اعلام کرد.
صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای مازندران
صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای مازندران هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از عصر دوشنبه تا روز سه شنبه در استان هشدار نارنجی صادر کرد.
تداوم هوای گرم و آفتابی در مازندران
تداوم هوای گرم و آفتابی در مازندران هوای استان امروز و فردا عمدتا آفتابی و با افزایش دما همراه است.
آتش سوزی جنگل های سکوتپه ساری اطفا شد
آتش سوزی جنگل های سکوتپه ساری اطفا شد مدیرکل منابع طبیعی مازندران - ساری از وقوع حریق در جنگل های سکوتپه ساری خبر داد و گفت: آتش سوزی در جنگل های سکوتپه در لحظات اولیه خاموش شد.
هوای گرم و آفتابی تا روز یکشنبه در مازندران
هوای گرم و آفتابی تا روز یکشنبه در مازندران هوای استان مازندران تا روز یکشنبه ۲ اردیبهشت با افزایش دما همراه خواهد بود.
هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر نسبت به وقوع حریق در عرصه های طبیعی منطقه به دلیل افزایش دمای هوا هشدار داد.
مسافرت بدون چادر خوابی
مسافرت بدون چادر خوابی چادرخوابی پدیده و معضل ناهنجار که در تعطیلات بویژه تعطیلات نوروزی و تابستان گریبان فضای شهری مازندران را می گرفت اما مردم این خطه از شمال کشور نوروز ۱۴۰۳ را بدون حضور چاد...
شبیخون به بهار نارنج در خیابان‌های مازندران
شلاق به‌جای نوازش؛ شبیخون به بهار نارنج در خیابان‌های مازندران در حالی این روزها شمیم عطر بهار نارنج فضای شهرهای مازندران را معطر کرد که شلاق پیایی شهروندان بر این شکوفه ها برای جمع آوری آن به یک معضل جدی در شهرهای مازندران به خصوص پ...
ضرورت ساخت اقامتگاه‌های بوم‌گردی در مازندران
ضرورت ساخت اقامتگاه‌های بوم‌گردی در مازندران استاندار مازندران بر ساخت اقامتگاه بوم‌گردی در استان مازندران تاکید کرد و گفت: وضعیت روستاها باید به دست روستاییان متحول شود.
18 میلیون گردشگر در یک ماه
18 میلیون گردشگر در یک ماه مدیر کل میراث فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع دستی استان مازندران از ثبت بیشتر از ۱۸ میلیون نفر اقامت مسافران از ۲۶ اسفند سال گذشته تا ۲۶ فروردین ماه جاری در این استان خبرداد.
وضعیت جوی مازندران تا آخر هفته
وضعیت جوی مازندران تا آخر هفته هواشناسی مازندران با اشاره به استقرار سامانه پایدار جوی و روند افزایش دما در چند روز آینده، پیش‌بینی کرد که آسمان این استان از امروز دوشنبه تا اوایل هفته آینده صاف تا نیم...
کمبود ۴۱۰ میلیون متر مکعبی آب کشاورزی در مازندران
کمبود ۴۱۰ میلیون متر مکعبی آب کشاورزی در مازندران مقایسه آمارهای منابع آبی مازندران در سال آبی جاری نسبت به دوره درازمدت بیانگر کاهش ۲۴ درصدی بارندگی، کمتر شدن ذخایر برفی، افت ۱۵۶ میلیون متر مکعبی آب‌های زیرزمینی و کاهش ...
انتقال 4.5 میلیون مترمکعب آب به میانکاله
انتقال 4.5 میلیون مترمکعب آب به میانکاله مدیرعامل آب منطقه ای مازندران گفت: سال قبل ۴.۵ میلیون مترمکعب آب از نکارود به پناهگاه حیات وحش میانکاله منتقل شد.
افزایش حجم ذخایر سد‌های مازندران
افزایش حجم ذخایر سد‌های مازندران بارش‌های اخیر ۷ میلیون متر مکعب آب وارد مخزن سه سد شهید رجایی، گلورد و آیت الله صالحی مازندرانی کرد.
روزهای آفتابی و گرم در انتظار مازندرانی ها
روزهای آفتابی و گرم در انتظار مازندرانی ها آسمان مازندران تا پایان هفته صاف و با افزایش محسوس دما همراه است.
خروج سامانه بارشی، امشب از مازندران
خروج سامانه بارشی، امشب از مازندران کارشناس هواشناسی: سامانه بارشی، امشب از استان مازندران خارج می‌شود.
ضرورت برخورد قاطع دستگاه قضایی با متجاوزان جنگل هیرکانی
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار شد؛ ضرورت برخورد قاطع دستگاه قضایی با متجاوزان جنگل هیرکانی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به قدمت چند میلیون ساله جنگل های هیرکانی مبارزه و برخورد قاطع با متجاوزان و تخریب کنندگان را مطالبه مهم از دستگاه قضایی بیان کرد.
اقامت گردشگران در مازندران به ۱۶ میلیون نفر رسید
تب و تاب سفر هموطنان به شمال؛ اقامت گردشگران در مازندران به ۱۶ میلیون نفر رسید مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از ثبت اقامت ۱۶ میلیون و ۷۲ هزار و ۸۱۶ نفر شب گردشگران در استان، خبر داد.
قطع ۷۰ اصله درخت و مسدود کردن جاده‌های جنگلی در بهشهر و گلوگاه
قطع ۷۰ اصله درخت و مسدود کردن جاده‌های جنگلی در بهشهر و گلوگاه افرادی ناشناس ۷۰ اصله درخت را در محدوده جنگل‌های بهشهر و گلوگاه قطع و مسیر چند جاده را با آن مسدود کردند.
احتمال وقوع سیلاب در مازندران
احتمال وقوع سیلاب در مازندران مدیر کل مدیریت بحران مازندران درباره احتمال آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها از چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه این هفته هشدار داد.
بهار دیرهنگام در جنگل‌های هیرکانی
بهار دیرهنگام در جنگل‌های هیرکانی هوای گرم در زمستان و هوای سرد در بهار موجب بهار دیررس در ارتفاعات جنگل‌های مازندران شد.
خداحافظی صیادان با دریای خزر
خداحافظی صیادان با دریای خزر مردان دریا در مازندران، امروز با فصل صید ماهیان استخوانی خداحافظی کردند.
ممنوعیت فعالیت‌های دریایی در خزر
ممنوعیت فعالیت‌های دریایی در خزر هواشناسی مازندران با اعلام وضعیت هشدار سطح زرد، هرگونه فعالیت دریایی در آب‌های ساحلی این استان را از اواخر وقت امروز شنبه تا صبح روز دوشنبه، ناامن اعلام کرده است.
بازداشت مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور
بازداشت مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور دادستان مرکز مازندران گفت: مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور بازداشت شد.
تند باد خسارت زا در راه مازندران
تند باد خسارت زا در راه مازندران هواشناسی مازندران با صدور هشدار زرد برای وضعیت جوی چند روز آینده، گفت: وزش باد شدید و خسارت زا از ساعت های دیگر در استان آغاز می‌شود.
هشدار آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی مازندران
هشدار آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی مازندران فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران -نوشهر درباره احتمال وقوع آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی این منطقه به دلیل گرمای هوا و دخالت عوامل انسانی ه...