شیائومی قدرتمندترین گوشی دنیا را عرضه می کند
شیائومی قدرتمندترین گوشی دنیا را عرضه می کند شیائومی ۱۵ با بهره‌مندی از تراشه‌ای هیجان‌انگیز احتمالاً به قدرتمندترین گوشی دنیا تبدیل خواهد شد.
ترفندهای ساده‌ای که با انجام آن‌ها می‌توان شارژدهی گوشی آیفون را افزایش داد
ترفندهای ساده‌ای که با انجام آن‌ها می‌توان شارژدهی گوشی آیفون را افزایش داد اپل همیشه با معرفی مدل‌های جدید گوشی آیفون سعی کرده است عمر باتری این محصول را بهبود دهد. آیفون‌های جدید ازجمله آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس می‌توانند براساس نوع استفا...
بهترین ربات های هوش مصنوعی برای ترجمه متون
بهترین ربات های هوش مصنوعی برای ترجمه متون هوش مصنوعی در زمینه ترجمه پیشرفت‌های زیادی داشته است. در حال حاضر، هوش مصنوعی‌ها می‌توانند متون را به دقت و روانی قابل قبولی ترجمه کنند.
چگونه بفهمیم شخصی به شبکه اجتماعی ما دسترسی دارد؟
چگونه بفهمیم شخصی به شبکه اجتماعی ما دسترسی دارد؟ مجرمان سایبری سعی می‌کنند هنگام نفوذ به حساب‌های بانکی، تلفن‌ها و رایانه‌های شخصی هیچ ردی از خود باقی نگذارند اما اگر شخصی وارد شبکه‌های اجتماعی و حساب ایمیل شما شود علائ...
راهنمای صفر تا صدی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی
راهنمای صفر تا صدی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی باید موارد متعددی مثل امنیت سایت، روش پرداخت امن، تصاویر جذاب از محصولات واقعی و ... را در فروش آنلاین جدی بگیرید.
در عصر جدید چه مهارت‌هایی را بیاموزیم؟
در عصر جدید چه مهارت‌هایی را بیاموزیم؟ هوش مصنوعی در حال رونق است و شرکت‌ها در حال تلاش برای پرکردن شکاف‌های مهارتی با استخدام افرادی با مهارت‌های جدید، برای استفاده حداکثری از فناوری هستند.
چگونه دریافت پبامک های انبوه را متوقف کنیم
چگونه دریافت پبامک های انبوه را متوقف کنیم مشترکانی که بدون رضایت، برایشان پیامک‌های انبوه ارسال می‌شود نیز می‌توانند به آدرس اینترنتی ۱۹۵.cra.ir مراجعه کرده و شکایت خود را ثبت کنند.
داغ‌شدن بیش‌ازحد حتی با دریافت آپدیت iOS
مشکلات آیفون 15 پرو ادامه دارد؛ داغ‌شدن بیش‌ازحد حتی با دریافت آپدیت iOS این بار کاربران هنگام هنگام برقراری تماس تلفنی، بازی کردن، نگه‌داشتن گوشی در جیب، پخش موسیقی و استفاده از دوربین این مشکل را تجربه کرده‌اند.
همه چیز درباره دارک وب
همه چیز درباره دارک وب دارک وب که بخش کوچکی از وب پنهان است، شامل سایت‌هایی می‌شود که برای کاربران خاص قابل مشاهده است، اما توسط آی‌پی‌های مخفی سرور اجرا می‌شوند.
علت گرم‌شدن بیش‌ازحد آیفون ۱۵ پرو چیست؟
علت گرم‌شدن بیش‌ازحد آیفون ۱۵ پرو چیست؟ ظاهراً استفاده از تیتانیوم و طراحی سیستم گرمایی مشکل‌ساز شده است.
ماهواره تصویربرداری نور ۳ با موفقیت پرتاب شد
ماهواره تصویربرداری نور ۳ با موفقیت پرتاب شد وزیر ارتباطات از پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره تصویربرداری نور ۳ در مدار ۴۵۰ کیلومتری زمین خبر داد.
اپل از آیفون 15 اولترا رونمایی می‌کند؟
اپل از آیفون 15 اولترا رونمایی می‌کند؟ برای اولین‌بار یک منبع دنیای فناوری مدعی شده است که اپل هر دو مدل آیفون 15 پرو مکس و 15 اولترا را روانه بازار می‌کند.
گلکسی S24 اولترا احتمالاً با دوربین 200 مگاپیکسلی جدید از راه می‌رسد
گلکسی S24 اولترا احتمالاً با دوربین 200 مگاپیکسلی جدید از راه می‌رسد ظاهراً سامسونگ از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2SX در گلکسی S24 اولترا استفاده خواهد کرد.
آیفون ۱۴ پرو مکس پرفروش‌ترین گوشی دنیا شد
آیفون ۱۴ پرو مکس پرفروش‌ترین گوشی دنیا شد اپل در نیمه‌ی نخست ۲۰۲۳ درخشان ظاهر شد و پرچم‌دار اصلی این شرکت، یعنی آیفون ۱۴ پرو مکس، لقب پرفروش‌ترین گوشی دنیا را ازآنِ خود کرد.
دولت از فناوری‌های آینده‌ساز و اقتصاد دانش‌بنیان حمایت می‌کند
معاون رئیس جمهور: دولت از فناوری‌های آینده‌ساز و اقتصاد دانش‌بنیان حمایت می‌کند معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: دولت در دو شاخه از فناوری‌های آینده‌ساز با روندهای روز دنیا و شرکت‌هایی که در راستای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و متناسب با نیاز بازار و ...
زمان معرفی آیفون 15 اعلام می شود
زمان معرفی آیفون 15 اعلام می شود شرکت اپل سری آیفون ۱۵ خود را در روز ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) معرفی خواهد کرد.
آغاز ثبت‌نام وام اشتغال‌زایی کسب و کار‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
آغاز ثبت‌نام وام اشتغال‌زایی کسب و کار‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از آغاز ثبت‌نام وام اشتغال‌زایی کسب و کار‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
محبوب ترین پلتفرم‌ ایرانی در بین مردم را بشناسید
فیلم محبوب ترین پلتفرم‌ ایرانی در بین مردم را بشناسید آمار وزیر ارتباطات درباره میزان استفاده مردم از پلتفرم‌های داخلی در شرایط تحریم از زبان وزیر ارتباطات ببینید.
تکلیف آیفون 14 مشخص شد
تکلیف آیفون 14 مشخص شد دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه کل کشور گفت: واردات هر نوع گوشی به داخل کشور یک‌سری مجوزهای لازم از قبیل استاندارد و تنظیم مقررات رادیویی و غیره می‌خواهد که از روز اول،...
پیامک ورود برای نسخه های غیر رسمی تلگرام ارسال نمی شود
پیامک ورود برای نسخه های غیر رسمی تلگرام ارسال نمی شود شرکت تلگرام اعلام کرد به دلیل تغییرات در سیستم ارسال کد لاگین، از شنبه هفته آینده (۲۹ بهمن)، کد لاگین به حساب تلگرام‌های غیر رسمی ارسال نمی شود.
قطعی ارتباطات در ۴ شهرستان مازندران برطرف شد
قطعی ارتباطات در ۴ شهرستان مازندران برطرف شد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت : مشکل قطع ارتباطات در ۴ شهرستان مازندران برطرف شد.
فرآیند رفع فیلتر گوگل‌پلی آغاز شد
فرآیند رفع فیلتر گوگل‌پلی آغاز شد یک منبع مطلع تایید داد که فرآیند رفع فیلتر گوگل‌پلی آغاز شده و تا فردا تکمیل می‌شود.
چند نکته در مورد شارژ کردن گوشی
چند نکته در مورد شارژ کردن گوشی گوشی‌های هوشمند در طول سال‌ها پیشرفت زیادی کرده‌اند، اما هنوز هم اساساً حدود یک روز با شارژ کامل کار می‌کنند. این بدان معنا است که اکثر ما تمام شب هنگام خواب باتری را شار...
درآمد رونالدو از اینستاگرام چقدر است ؟
درآمد رونالدو از اینستاگرام چقدر است ؟ رونالدو با بیش از ۴۴۲ میلیون دنبال‌کننده‌ای که در اینستاگرام دارد، بابت هر یک پست تبلیغاتی که در این شبکه اجتماعی منتشر می‌کند ۲.۳ میلیون دلار درآمد دارد.
پاسخ وزیر ارتباطات به سوالی درباره اینترنت طبقاتی
پاسخ وزیر ارتباطات به سوالی درباره اینترنت طبقاتی وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات گفت: چیزی به اسم اینترنت طبقاتی نداریم، برای ما همه مردم خاص هستند.
واکنش وزیر کشور درباره فیلترینگ فضای مجازی
واکنش وزیر کشور درباره فیلترینگ فضای مجازی وزیر کشور درباره رفع فیلترینگ گفت: اگر متولیان شبکه های اجتماعی و مجازی بخواهند با ناامنی و هدایت جریانات اغتشاشگر کار کنند، طبیعی است ما هم همان موضع مان قبلی را خواهیم ...