ثبت نام آزمون سراسری از فردا آغاز می شود
ثبت نام آزمون سراسری از فردا آغاز می شود ثبت نام شرکت در نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها از فردا آغاز می‌شود.
آموزش الفبا به کودکان زیر 7 سال و آنچه باید بدانید
آموزش الفبا به کودکان زیر 7 سال و آنچه باید بدانید بسیاری از والدین دوست دارند که فرزندشان الفبای فارسی را زودتر از مدرسه یاد بگیرند ولی تا به حال به این فکر کرده اید که یادگیری زودتر باعث چه مشکلاتی می شود.
مراقب کارنامه‌های جعلی آزمون سراسری باشید
مراقب کارنامه‌های جعلی آزمون سراسری باشید سازمان سنجش درباره کارنامه‌های جعلی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ هشدار داد.
اضطراب بازگشت به مدرسه کودکتان را با این روش ها کنترل کنید
اضطراب بازگشت به مدرسه کودکتان را با این روش ها کنترل کنید بسیاری از کودکان مدرسه را آزاردهنده می دانند و قبل از رفتن به مدرسه یا حتی بعد از آن با اضطراب و استرس دست و پنجه نرم می کنند.
ضریب تاثیر معدل در پذیرش بدون آزمون چقدر شد؟
ضریب تاثیر معدل در پذیرش بدون آزمون چقدر شد؟ ضریب تاثیر معدل داوطلبان در پذیرش بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.
نوبت دوم کنکور در 19 شهر مازندران
نوبت دوم کنکور در 19 شهر مازندران نماینده سازمان سنجش در دانشگاه مازندران گفت : نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ فردا چهارشنبه ۱۴ تیرماه و پس فردا پنج شنبه در ۱۹ حوزه امتحانی مازندران برگزار می‌شود.
کمبود نیروی ماهر در مازندران
کمبود نیروی ماهر در مازندران رئیس مرکز آموزش فنی حرفه‌ای ۲۲ بهمن ساری گفت: کارگاه ها و شرکت‌ها از ما درخواست نیروی کار دارند اما نیروی آموزش دیده واقعا کم است.
ثبت‌نام دوره پیش‌دبستانی الزامی نیست
ثبت‌نام دوره پیش‌دبستانی الزامی نیست رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره‌کل آموزش‌وپرورش مازندران گفت: توصیه می‌شود که دانش‌آموزان در دوره پیش‌دبستانی ثبت نام کنند اما هیچ الزامی در این باره وجود ندارد.
وضعیت بنای مدارس مازندران نسبتا خوب است
وضعیت بنای مدارس مازندران نسبتا خوب است مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران، با اشاره به اینکه ۱۵درصد از مدارس مازندران نیازمند مقاوم‌سازی است گفت : به‌طور کلی بیشتر مدارس مازندران مستحکم بوده و تعدادی نیازمند...
36 هزار معلم مازندرانی شامل رتبه بندی شدند
36 هزار معلم مازندرانی شامل رتبه بندی شدند مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان این که ۳۶ هزار فرهنگی استان مشمول رتبه بندی شدند، گفت: در کشور ۹۳۰ هزار نفر مشمول این قانون شدند که سهم استان مازندران ۳۶ هزار نفر ا...
اعلام ساعت کار ادارات و مدارس در مازندران
اعلام ساعت کار ادارات و مدارس در مازندران معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران ساعت کار ادارات در روزهای پس از شب قدر را اعلام کرد.
چند نکته مهم درباره سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲
چند نکته مهم درباره سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲ تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری سال جاری به صورت قطعی محاسبه و سهم آن ۴۰ درصد خواهد بود.
ثبت نام نوبت دوم کنکور آغاز شد
ثبت نام نوبت دوم کنکور آغاز شد ثبت نام برای شرکت در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از امروز سه شنبه ۱۵ فروردین ماه آغاز شد.
انتشار کارت آزمون ارشد
انتشار کارت آزمون ارشد کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
نتایج اولیه کنکور تا اوایل هفته آینده اعلام می شود
نتایج اولیه کنکور تا اوایل هفته آینده اعلام می شود رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت : نتایج اولیه نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ تا اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد.
کودک آزاری مدرن در قالب آموزش
کودک آزاری مدرن در قالب آموزش این روزها شاهد رشد پدیده‌ای به نام «معلم بلاگری» یا «معلم اینفلوئنسر» در جامعه هستیم، به طوری که فضای کلاس درس و مدرسه و دانش آموزان حالا به ابزار و زمینه‌ای برای رشد مخا...
در مرحله اول کنکور 1402 چه گذشت؟
از قطع اینترنت تا لو رفتن سوالات در مرحله اول کنکور 1402 چه گذشت؟ ۹۷۸ هزار و۴۶۰ داوطلب با دریافت کارت آزمون، متقاضی شرکت در نوبت نخست کنکور ۱۴۰۲ بودند، آزمونی که در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه برگزار شد اما برخی از داوطلبان از...
وقتی تلخی کنکور شیرینی علم را از بین می برد
وقتی تلخی کنکور شیرینی علم را از بین می برد امروز درحالی مرحله اول کنکور سراسری به پایان می رسد که بسیاری این پدیده را دیگر ضامن موفقیت جوانان نمیدانند.
سوت آغاز اولین کنکور زمستانی به صدا درآمد
سوت آغاز اولین کنکور زمستانی به صدا درآمد نوبت اول کنکور ۱۴۰۲،از ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه ۲۹ دی‌ماه با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی علوم‌تجربی آغاز شد.
رقابت ۳۵ هزار مازندرانی در ماراتن کنکور
رقابت ۳۵ هزار مازندرانی در ماراتن کنکور بیش از ۳۵ هزار داوطلب مازندرانی در مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ با هم رقابت می‌کنند.
نمی خواهیم اینترنت در روز کنکور قطع شود
نمی خواهیم اینترنت در روز کنکور قطع شود معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: محدود شدن اینترنت منوط به تصمیم وزارت ارتباطات است. ما فقط نمی‌خواهیم که فایل یا عکس به خارج از جلسه کنکور ارسال شود،خو...
امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون کنکور
امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون کنکور فرصت ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش بهمن ماه برای پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، امروز شنبه ۱۰ دی ماه به پایان می‌رسد.
نیروی‌انسانی ماهر  یکی از ویژگی های مدارس مازندران است
استاندار مازندران : نیروی‌انسانی ماهر یکی از ویژگی های مدارس مازندران است سیدمحمود حسینی‌پور،گفت: تربیت نیروی انسانی ماهر و دارای مهارت یکی از ویژگی های مدارس استان مازندران است.
برنامه دیپلماسی آموزشی آموزش و پرورش در مازندران تدوین خواهد شد
وزیر آموزش و پرورش : برنامه دیپلماسی آموزشی آموزش و پرورش در مازندران تدوین خواهد شد یوسف نوری،گفت: در کمتر از ۱۵ روز آینده برنامه دیپلماسی آموزشی آموزش و پرورش در مازندران تدوین خواهد شد وبا این اقدام استان های مرزی کشور در مازندران برای اجرای طرح های بی...
فراموشی رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس مازندران
فراموشی رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس مازندران معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش ‌و پرورش مازندران گفت:بر اساس پایش بازرسان بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، ۸۰ درصد از مجموع ۵۲۰ هزار دانش آموز ماز...
ثبت نام ارشد امروز به پایان می رسد
ثبت نام ارشد امروز به پایان می رسد مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد ۱۴۰۲ امروز شنبه ۲۶ آذر ماه به پایان می‌رسد و این مهلت تمدید نخواهد شد.