ترافیک سنگین در راه‌های خروجی مازندران
ترافیک سنگین در راه‌های خروجی مازندران رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در مسیرهای خروجی از استان را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.
کندوان از مسیر شمال یک‌طرفه شد
کندوان از مسیر شمال یک‌طرفه شد رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور کندوان که براثر ریزش سنگ مسدود شده بود، بازگشایی و تردد از مسیر شمال به سمت تهران و کرج به‌صورت یک‌طرفه برقرار است.
اطلاعیه فرماندهی انتظامی مازندران، پیرامون طرح حجاب و عفاف
اطلاعیه فرماندهی انتظامی مازندران، پیرامون طرح حجاب و عفاف فرماندهی انتظامی استان مازندران، پیرامون اجرای طرح حجاب و عفاف اطلاعیه صادر کرد.
محدودیت‌های ترافیکی تا ۲۵ فروردین ادامه دارد
محدودیت‌های ترافیکی تا ۲۵ فروردین ادامه دارد رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ۲۵ فروردین در جاده‌های استان خبر داد.
کندوان بازگشایی شد
کندوان بازگشایی شد رییس مرکز مدیریت راه های مازندران از بازگشایی و رفع انسداد محور کندوان خبر داد.
دستگیری عاملان شرارت و تیراندازی در نوشهر
دستگیری عاملان شرارت و تیراندازی در نوشهر فرمانده انتظامی نوشهر از شناسایی و دستگیری عاملان شرارت و تیراندازی در عملیات ویژه ماموران پلیس در این شهرستان خبر داد.
اجرای محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از امروز
اجرای محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از امروز رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ویژه تعطیلات عید فطر در جاده‌های استان خبر داد.
کندوان یک طرفه شد
کندوان یک طرفه شد فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم‌ سنگین تردد و ترافیک خودروها، این مسیر از دقایق پیش از بالای منطقه «طویر» مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.
تصادفات منجر به فوت در تعطیلات نوروزی 52 درصد کاهش یافت
تصادفات منجر به فوت در تعطیلات نوروزی 52 درصد کاهش یافت مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای مازندران گفت: آمارها از کاهش ۵۲ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده های استان در تعطیلات نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر می ...
محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر در مازندران
محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر در مازندران محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.
تیراندازی افراد ناشناس به منزل مسکونی دو مأمور جنگلبانی آمل
تیراندازی افراد ناشناس به منزل مسکونی دو مأمور جنگلبانی آمل دو فرد ناشناس شب گذشته به صورت همزمان به منزل مسکونی دو جنگلبان آملی تیراندازی کردند.
برداشت سبزی جنگلی جان یک زن بابلی را گرفت
برداشت سبزی جنگلی جان یک زن بابلی را گرفت سرپرست جمعیت هلال احمر بندپی بابل گفت: یک زن ۴۴ ساله بابلی در حین برداشت سبزی جنگلی به خاطر برخورد شاخه درخت خشکیده بر سرش جان باخت.
بیش از ۴۱ میلیون تردد خودرو در جاده‌های مازندران ثبت شد
بیش از ۴۱ میلیون تردد خودرو در جاده‌های مازندران ثبت شد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اعلام کرد ، بیش از ۴۱ میلیون تردد خودرو از آغاز طرح نوروزی در جاده‌های مازندران ثبت شد.
اعمال محدودیت‌های ترافیکی همچنان در جاده‌های شمال
اعمال محدودیت‌های ترافیکی همچنان در جاده‌های شمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی همچنان در محور‌های مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود.
کندوان یکطرفه شد؛ ترافیک سنگین در هراز
کندوان یکطرفه شد؛ ترافیک سنگین در هراز رییس مرکز مدیریت راه های مازندران با اشاره به یکطرفه شدن محور کندوان، ترافیک در مسیر شمال به جنوب این محور را سنگین اعلام کرد.
مسافران زمان سفر خود را مدیریت کنند
سردار رادان: مسافران زمان سفر خود را مدیریت کنند فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی و حجم بالای ترافیک، انتظار می رود مسافران زمان برگشت سفر خود را مدیریت کرده به آخرین ساعات روز موکول نکنند.
93 هزار تصادف ،۷۴۰ جان باخته و ۱۹ هزار مجروح در سفرهای نوروزی ثبت شد
سردار رادان: 93 هزار تصادف ،۷۴۰ جان باخته و ۱۹ هزار مجروح در سفرهای نوروزی ثبت شد فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از آغاز سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ هموطنان تاکنون ۷۴۰ جان باخته و ۱۹ هزار مجروح به دلیل سوانح رانندگی در کشور ثبت شد.
دستگیری کلاهبردار میلیاردی با ۱۸ شاکی
دستگیری کلاهبردار میلیاردی با ۱۸ شاکی فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری فردی که در قالب خرید و فروش سکه و طلاجات دست دوم، ۷۳۰ میلیارد ریال از ۱۸ نفر کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
محور کندوان یک طرفه شد
محور کندوان یک طرفه شد فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم‌ سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.
ترافیک سنگین در مسیرهای خروجی محورهای کندوان و هراز
ترافیک سنگین در مسیرهای خروجی محورهای کندوان و هراز رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: شاهد ترافیک سنگینی در مسیر شمال به جنوب محورهای هراز و کندوان هستیم ولی هنوز محدودیت یک‌طرفه د...
گمشدگان جنگل‌های عباس آباد پیدا شدند
گمشدگان جنگل‌های عباس آباد پیدا شدند امدادگران جمعیت هلال احمر ۳ گردشگر تهرانی را که در جنگل‌های عباس آباد گم شده بودند نجات دادند.
تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی
تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی اعمال محدودیت‌ های ترافیکی نوروزی تا چهارشنبه ۱۵ فروردین در جاده های ارتباطی مازندران ادامه دارد.
دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی سرمایه گذاری در بازار فارکس
دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی سرمایه گذاری در بازار فارکس فردی که با وعده دادن سود دهی از طریق سرمایه گذاری در بازار فارکس اقدام به کلاهبرداری از ۶۰ نفر به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال کرده بود، دستگیر شد.
آزادسازی زمین‌های کشاورزی سه هزار میلیارد ریالی در محمودآباد
آزادسازی زمین‌های کشاورزی سه هزار میلیارد ریالی در محمودآباد فرمانده انتظامی مازندران از تخریب دیوارکشی در اراضی کشاورزی و آزادسازی ۶ هزار متر از آن زمین ها به ارزش سه هزار میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد خبر داد.
ترافیک سنگین در هراز و کندوان
ترافیک سنگین در هراز و کندوان رییس مرکز مدیریت راه های مازندران، وضعیت تردد خودروها در محور های هراز و کندوان را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.
تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال
تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال محدودیت‌ های ترافیکی ویژه نوروز تا چهارشنبه ۱۵ فروردین در جاده های ارتباطی مازندران اعمال می شود.