مازندران در کاهش نرخ بیکاری رکورد زد
استاندار مازندران: مازندران در کاهش نرخ بیکاری رکورد زد استاندار مازندران گفت: کاهش نرخ بیکاری در این استان به ۵.۱ درصد کاهش یافت که این آمار یک رکورد شکنی محسوب می‌شود و مازندران را به رتبه نخست کشور در کاهش نرخ بیکاری رساند.
60 درصد بیکاران در مازندران تحصیل کرده هستند
استاندار مازندان: 60 درصد بیکاران در مازندران تحصیل کرده هستند استاندار مازندران با بیان این که، نوآوری در حوزه کسب و کار و حمایت از شرکت های دانش بنیان شاخص مهم توسعه مازندران محسوب می شود، گفت: ۶۰ درصد قشر بیکار استان تحصیل کرده هس...
نرخ بیکاری در مازندران همچنان کاهشی است
نرخ بیکاری در مازندران همچنان کاهشی است مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: بر اساس آخرین نتایج طرح آمارگیری نیروی کار در تابستان امسال که توسط مرکز آمار ایران صورت گرفت، نرخ بیکاری در این استان با ح...
پیشتازی مازندران از حیث بهبود فضای کسب و کار در کشور
پیشتازی مازندران از حیث بهبود فضای کسب و کار در کشور استاندار مازندران گفت: مازندران از حیث بهبود فضای کسب و کار در کشور پیشتاز است.
ضریب اشتغال آمل به ۹۳ درصد رسید
ضریب اشتغال آمل به ۹۳ درصد رسید فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به فعالیت کارخانه ها و بنگاه های اقتصادی مهم و بزرگ در این شهرستان گفت:‌ به دلیل وجود چنین ظرفیت های اقتصادی این شهرستان با ضریب اشتغال...
تراکم شاغلان در کدام بخش اقتصادی بیشتر است ؟
ویدیو تراکم شاغلان در کدام بخش اقتصادی بیشتر است ؟ تعداد شاغلان بخش خدمات در تابستان امسال با ۵۰.۴ درصد بیشترین سهم اشتغال را به خود اختصاص داد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۶ درصد افزایش یافته است.
موافقت مجلس با دوفوریت لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت
موافقت مجلس با دوفوریت لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری موافقت کردند.
نقش تعاونی‌ها در اشتغال پایدار و مولد
نقش تعاونی‌ها در اشتغال پایدار و مولد یکی از مهم‌ترین معضلات و ویژگی‌های مشترک کشورهای درحال توسعه، وجود بیکاری آشکار و پنهان در سطح جامعه است و دلیل این امر نیز نه تنها رشد شتابان جمعیت، بلکه نبود هماهنگی بخ...
کمتر بودن نرخ بیکاری در مازندران از میانگین کشوری
کمتر بودن نرخ بیکاری در مازندران از میانگین کشوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت : بر اساس داده‌های آماری، نرخ بیکاری در این استان کمتر از میانگین کشوری است.
۳۵۵ نفر سهمیه مازندران در آزمون استخدامی آموزش وپرورش
۳۵۵ نفر سهمیه مازندران در آزمون استخدامی آموزش وپرورش رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران سهمیه استان را برای نهمین دوره آزمون استخدامی متمرکز آموزش و پرورش ۳۵۵ نفر ذکر کرد.
جزئیات نهمین آزمون استخدامی متمرکز
جزئیات نهمین آزمون استخدامی متمرکز مشاور رئیس سازمان سنجش جزئیات نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ (ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش) را اعلام کرد.
عدم توجه به ظرفیت های شغلی گردشگری در مازندران
عدم توجه به ظرفیت های شغلی گردشگری در مازندران بررسی آمار اشتغال مازندران در بازه زمانی ۱۳۹۰ تا سال ۱۴۰۰ نشان از کاهش سهم حوزه کشاورزی و صنعت و افزایش چند برابری سهم گردشگری در این زمینه با وجود کم توجهی و بی‌مهری به ...
38 درصد از بیکاران کشور فارغ التحصیل هستند
38 درصد از بیکاران کشور فارغ التحصیل هستند بررسی سهم «جمعیت بیکار تحصیلکرده از مجموع جمعیت بیکار کشور» نشان می‌دهد که در زمستان سال ۱۴۰۰ حدود ۳۸.۱ درصد بیکاران کشور فارغ‌التحصیل دانشگاهی بوده‌اند.
با راه اندازی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان وضعیت اشتغال بهتر خواهد شد
با راه اندازی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان وضعیت اشتغال بهتر خواهد شد در نخستین جلسه شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از سوی مدیرکل بر ضرورت توجه به شعار سال و تولید و اشتغال‌آفرینی تاکید شد و راه اندازی کسب و کارهای ...
امید ساحل نشینان به اشتغال با آزادسازی زنده شد
امید ساحل نشینان به اشتغال با آزادسازی زنده شد صدور دستور آزادسازی سواحل و بهره‌برداری و ساماندهی آن توسط رییس جمهور علاوه بر تزریق نفسی تازه برای گردشگری در سواحل خزر، روزنه امیدی جهت ایجاد اشتغال جدید و همچنین کسب د...
رونق زنبورداری در مازندران در پی افزایش قیمت عسل در سال های اخیر
رونق زنبورداری در مازندران در پی افزایش قیمت عسل در سال های اخیر کارشناس زنبورداری سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت که افزایش قیمت عسل طی یک سال گذشته سبب صرفه اقتصادی زنبورداری در استان شده و به همین دلیل بیش از یکهزار بهره‌بردار جدید...
عدم پرداخت حق بیمه قالیبافان از سوی دولت
عدم پرداخت حق بیمه قالیبافان از سوی دولت پرداخت نشدن حق بیمه قالیبافان از سوی دولت، مشکلات زیادی را از جمله قطع بیمه برای این قشر زحمتکش بوجود آورده .
نرخ بیکاری در مازندران بالا است
نرخ بیکاری در مازندران بالا است استاندار مازندران با تاکید بر تسهیل و رونق کسب و کار در استان گفت: نرخ بیکاری در استان قابل قبول نیست و بالا است.
سامانه جامع اشتغال در مازندران راه اندازی می‌شود
سامانه جامع اشتغال در مازندران راه اندازی می‌شود استاندار مازندران گفت: سامانه جامع اشتغال با هدف کاهش روزافزون آمار بیکاری در ماه‌های آینده در استان مازندران راه‌اندازی می‌شود.
بیکارترین و پرکارترین رشته‌های دانشگاهی
بیکارترین و پرکارترین رشته‌های دانشگاهی فارغ التحصیلان با شناسایی بازارکار رشته‌های دانشگاهی می‌توانند برای ورود به بازار کار آماده شوند.
بیکار بودن ۶۰ درصد مهندسان کشور
بیکار بودن ۶۰ درصد مهندسان کشور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت:۶۰ درصد مهندسان کشور بیکار هستند.
اجرای ۱۵۷ هزار طرح در ۱۷۰ رسته شغلی توسط بنیاد برکت
اجرای ۱۵۷ هزار طرح در ۱۷۰ رسته شغلی توسط بنیاد برکت مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ۱۵۷ هزار طرح در ۱۷۰ رسته شغلی توسط بنیاد برکت در کشور ایجاد شده‌ است.
رشد ۳۴ درصدی اشتغال صنعتی در مازندران
رشد ۳۴ درصدی اشتغال صنعتی در مازندران رئیس سازمان صمت مازندران با بیان اینکه سه هزار و ۲۳۹ فرصت شغلی در بخش صنعت ایجاد شد، میزان رشد آن را ۳۴ درصد ذکر کرد.
تعاونی های راکد در مازندران تعیین تکلیف شود
تعاونی های راکد در مازندران تعیین تکلیف شود سرپرست تعاون مازندران بر لزوم تعیین تکلیف تعاونی های راکد و غیرفعال تاکید کرد و گفت: باید با نوآوری امید را به این بخش تزریق کنیم.
چرا سهم ۲۵ درصدی تعاونی ها در اقتصاد محقق نمی شود
چرا سهم ۲۵ درصدی تعاونی ها در اقتصاد محقق نمی شود سهم ۲۵ درصدی تعاونی‌ها در اقتصاد کشور در حالی در اصل ۴۴ قانون اساسی مطرح شده است که با نگاهی به آمارها می‌توان دریافت که شرکت‌های تعاونی بنا به دلایل مختلف هنوز نتوانسته‌...
سرپرست تعاون مازندران منصوب شد
سرپرست تعاون مازندران منصوب شد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور حکمی علی باقری را به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران منصوب کرد.