از سواحل آزاد شده چه خبر؟
از سواحل آزاد شده چه خبر؟ هرچند با دستور رئیس جمهور آزادسازی سواحل به شکل وسیع انجام گرفت اما هنوز بخش هایی از سواحل در تصرف برخی ارگان ها و نهادها مانده و تکلیف این مساحت ها همچنان نامشخص است.
ساحل مجتمع نفت محمودآباد تعیین تکلیف شد
ساحل مجتمع نفت محمودآباد تعیین تکلیف شد سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در بازدید میدانی از ساحل مجتمع تفریحی نفت محمودآباد، با مشاهده بلاتکلیف ماندن آماده‌سازی استخر ساحلی و رستوران برای استفاده عموم، دس...
هنوز 1.8 کیلومتر از سواحل در اختیار دولتی ها است
هنوز 1.8 کیلومتر از سواحل در اختیار دولتی ها است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت:همچنان ۱.۸ کیلومتر از سواحل دریای خزر در اختیار دستگاه‌های دولتی است.
آزادسازی کامل سواحلِ در اختیار نهاد‌های دولتی و نظامی
آزادسازی کامل سواحلِ در اختیار نهاد‌های دولتی و نظامی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: در استان مازندران، سواحلی که در اختیار نهادهای دولتی و نظامی بود، به طور کامل آزادسازی شده است.
آماده‌سازی سواحل آزادشده برای گردشگری و بهره‌مندی همه مردم
آماده‌سازی سواحل آزادشده برای گردشگری و بهره‌مندی همه مردم سخنگوی دولت گفت: سواحل آزاد شده باید برای طبیعت‌گردی و گردشگری مبتنی بر ظرفیت ساحل و بهره‌مندی همه مردم، فضاسازی، آماده‌سازی و مناسب‌سازی شود.
گردشگران از آزادسازی سواحل استقبال کردند
گردشگران از آزادسازی سواحل استقبال کردند آزادسازی نوارساحلی سبب دسترسی آسان و راحت مسافران و گردشگران به این مناطق و باز شدن پای مردم پس از سال ها به مناطق ممنوعه ساحلی و حیات خلوت خصولتی ها شده است.
۱۰۴ کیلومتر از حریم قانونی دریا در مازندران آزادسازی شد
۱۰۴ کیلومتر از حریم قانونی دریا در مازندران آزادسازی شد رئیس کل دادگستری مازندران از آزادسازی ۱۰۴ کیلومتر از حریم قانونی دریا طی یک سال گذشته در استان خبر داد.
تعیین حریم دریای خزر
یک گام اساسی تعیین حریم دریای خزر عضو هیأت مدیره انجمن مهندسی سواحل و سازه‌های دریایی با بیان اینکه اکنون دریای خزر به شدت در حال پسروی است، گفت: گام اساسی برای این مسئله تعیین حریم واقعی و گام دوم آزادسا...
امید ساحل نشینان به اشتغال با آزادسازی زنده شد
امید ساحل نشینان به اشتغال با آزادسازی زنده شد صدور دستور آزادسازی سواحل و بهره‌برداری و ساماندهی آن توسط رییس جمهور علاوه بر تزریق نفسی تازه برای گردشگری در سواحل خزر، روزنه امیدی جهت ایجاد اشتغال جدید و همچنین کسب د...
ویلاهای ساحلی دولت در اختیار عموم قرار گیرد
ویلاهای ساحلی دولت در اختیار عموم قرار گیرد رئیس جمهور در حاشیه بازدید از طرح‌های آزادسازی ساحل، گفت: زمینه‌ای ایجاد شود که عامه مردم از امکانات دولتی کنار ساحل استفاده کنند و ویلاهای ساحلی دولت در اختیار مردم گذاش...
10.5 کیلومتر از سواحل ناقص آزاد شده است
10.5 کیلومتر از سواحل ناقص آزاد شده است دادستان مرکز مازندران از آزاد سازی ناقص ۱۰.۵ کیلومتر از سواحل استان خبر داد.
450 هکتار از سواحل ساری و میاندرود در اختیار نهاد های دولتی بود
450 هکتار از سواحل ساری و میاندرود در اختیار نهاد های دولتی بود نماینده مردم ساری در مجلس گفت: ۴۵۰ هکتار از اراضی ساحلی فقط در دو شهرستان مازندران در تصرف دستگاه‌های دولتی بود.
سواحل آزاد شده در انتظار برنامه مناسب برای گردشگری
سواحل آزاد شده در انتظار برنامه مناسب برای گردشگری سرپرست اداره کل میراث فرهنگی مازندران از تدوین طرحی جامع برای گردشگری سواحل آزاد شده استان خبر داد.
106 کیلومتر از سواحل غرب مازندران قبل از دستور رئیس جمهور آزاد شده بود
106 کیلومتر از سواحل غرب مازندران قبل از دستور رئیس جمهور آزاد شده بود مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر گفت: تا پیش از دستور رئیس جمهور از مجموع ۱۳۶ کیلومتر ساحل غرب مازندران، ۱۰۶ کیلومتر آن آزادسازی شده بود.
فرماندارن مسئول زیباسازی سواحل آزاد شده
فرماندارن مسئول زیباسازی سواحل آزاد شده مسئولیت مدیریت و زیباسازی سواحل آزاد شده به عهده فرمانداران شهرستان‌های ساحلی قرار گرفته.
برخی از سواحل آزاد شده کمتر از حریم 60 متری
برخی از سواحل آزاد شده کمتر از حریم 60 متری سواحل دریای خزر در حالی رفع تصرف شد که برخی‌ می گویند حریم ۶۰ متری آزاد شده کمتر از میزانی است که باید آزاد می‌شد اما واقعیت چیز دیگریست.
نیاز به ناجیان غریق برای سواحل آزادشده
نیاز به ناجیان غریق برای سواحل آزادشده با توجه به حجم سواحل آزاد شده برای جلوگیری از غرق شدن مردم حداقل به ۱۰۰۰ ناجی غریق جدید نیاز است.
دسترسی عموم به سواحل؛هنوز میسر نیست
دسترسی عموم به سواحل؛هنوز میسر نیست اکنون دیگر براحتی می‌توان از ورودی‌هایی که در گذشته مملو از گیت‌های مختلف بود عبور کرده، در جای جای ۴۴۰ کیلومتر از نوار ساحلی دریا در مازندران حصیر و زیلویت را بدون آنکه ...
دو کیلومتر از سواحل رامسر هنوز آزاد نشده است
دو کیلومتر از سواحل رامسر هنوز آزاد نشده است فرماندار رامسر گفت: از ۲۰ کیلومتر نوار ساحلی رامسر ۲ کیلومتر همچنان در اختیار بخش خصوصی و برخی نهاد‌ها است.
گام بعدی آزادسازی سواحل ، زیباسازی سواحل است
گام بعدی آزادسازی سواحل ، زیباسازی سواحل است رئیس دفتر نظارت و بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه بعد از آزادسازی سواحل باید زمینه زیباسازی سواحل در دستور کار قرار گیرد، گفت: با وجود آزادسازی حریم سواحل ...
با دستگاه هایی که ازآزدسازی سواحل سرپیچی کنند برخورد قاطع می‌شود
با دستگاه هایی که ازآزدسازی سواحل سرپیچی کنند برخورد قاطع می‌شود رئیس دفتر بازرسی ریاست جمهوری و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در مبارزه با فساد عقب‌نشینی دستگاه‌های دولتی از سواحل دریا را دستور صریح رییس جمهور برشمرد و هشدار داد: سرپیچی دست...
سازه های غیر مجاز ساحلی در حال تخریب
سازه های غیر مجاز ساحلی در حال تخریب در ادامه آزادسازی حریم دریا برخی سازه های غیرمجاز که در این حریم قرار دارند در حال تخریب است.
حریم ساحلی وزارت ارشاد در اختیار مردم قرار گرفت
حریم ساحلی وزارت ارشاد در اختیار مردم قرار گرفت سید محمود اسلامی گفت: حریم ساحلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر سرخرود در اختیار مردم قرار گرفت.
مجتمع فرهنگی وزارت ارشاد در اختیار شهرداری قرار گرفت
مجتمع فرهنگی وزارت ارشاد در اختیار شهرداری قرار گرفت اراضی ساحلی آزاد شده مجتمع فرهنگی وزارت ارشاد در محمودآباد در اختیار شهرداری قرار گرفت.
سردرگمی در آزادسازی سواحل دریای خزر
سردرگمی در آزادسازی سواحل دریای خزر عضو هیئت مدیره انجمن مهندسی سواحل و سازه های دریایی گفت: در اینکه تراز آب دریای خزر برای آزادسازی چه میزان درنظر گرفته شود سردرگمی وجود دارد که نیازمند کارهای میدانی است...
رئیس دستگاهی که در برابر رفع تصرف سواحل مقاومت کند برکنار می‌شود
رئیس دستگاهی که در برابر رفع تصرف سواحل مقاومت کند برکنار می‌شود معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: رئیس دستگاهی که بخواهد در برابر دستورات قانونی رئیس جمهور مقاومت کند حتما با او برخورد قانونی انجام می‌شود.