مازندران هفدهمین مقصد سفر‌های استانی رئیس جمهور
مازندران هفدهمین مقصد سفر‌های استانی رئیس جمهور رئیس جمهور و هیات دولت جمعه ۲۰ اسفند به مازندران سفر می‌کنند.
سفر رئیس جمهور به مازندران در جمعه آینده
سفر رئیس جمهور به مازندران در جمعه آینده استاندار مازندران زمان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان را روز جمعه ۲۰ اسفند ذکر کرد و گفت: در این سفر برای پروژه های دارای ۵۰ درصد پیشرفت اعتبار تخصیص داده می شود.
تولید و عرضه خودرو نباید انحصاری باشد
تولید و عرضه خودرو نباید انحصاری باشد رئیس جمهور در بازدید سرزده از کارخانه ایران‌خودرو گفت انحصار در تولید و عرضه خودرو باید شکسته شود تا نیاز کشور به طور کامل برطرف گردد.
سفر رئیس‌جمهور به مازندران لغو شد
سفر رئیس‌جمهور به مازندران لغو شد سفر آیت الله رئیسی به مازندران لغو شد.
ماموریت رئیس جمهور به دو وزیر جهت بررسی علت افزایش قیمت‌ها
ماموریت رئیس جمهور به دو وزیر جهت بررسی علت افزایش قیمت‌ها رئیس جمهور طی دستوری به وزرای جهادکشاورزی و صمت خواستار بررسی دلایل افزایش قیمت‌ها با وجود کاهش نرخ ارز شد.
نشست رئیس جمهور با استانداران کشور
نشست رئیس جمهور با استانداران کشور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران روز دوشنبه با حضور در وزارت کشور در نشست استانداران سراسر کشور شرکت کرد.
رئیس جمهور آخر هفته به مازندران سفر می‌کند
رئیس جمهور آخر هفته به مازندران سفر می‌کند سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفر های استانی آخر هفته به استان مازندران سفر خواهد کرد تا از نزدیک مشکلات استان را بررسی کند.
اینترنت باکیفیت و پرسرعت در اختیار مردم باشد
اینترنت باکیفیت و پرسرعت در اختیار مردم باشد رئیس‌جمهور با اشاره به سیاست دولت برای ارائه اینترنت با کیفیت و پرسرعت گفت: وزارت ارتباطات مکلف است زیر ساخت لازم را برای استفاده مردم از مزایای اینترنت امن، با کیفیت و پ...
مقابله با اشرار و برهم زنندگان امنیت جامعه امری ضروری است
مقابله با اشرار و برهم زنندگان امنیت جامعه امری ضروری است حجت‌الاسلام رئیسی گفت: مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می‌اندازند یک ضرورت است.
دولت سریع‌تر هوشمند شود
دولت سریع‌تر هوشمند شود رئیس‌جمهور گفت: وزارت ارتباطات برنامه ایجاد دولت هوشمند را فوری تدوین کند و همه دستگاه‌های دولتی از پیشرفت کار‌ها گزارش مستمر دهند.
سفر رئیسی به روسیه چه دستاوردهایی داشت؟
سفر رئیسی به روسیه چه دستاوردهایی داشت؟ رئیس جمهور کشورمان ۲۹ دی ماه به دعوت رسمی همتای روس خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، عازم روسیه شد.
اتمام حجت رئیس جمهور با بانک‌ها
اتمام حجت رئیس جمهور با بانک‌ها رئیس جمهور در مورد سخت گیری بر بدحساب‌های حرفه ای تا سهل گیری بر مردم به بانک‌ها تذکر داد.
مسابقات ورزشی با حضور محدود تماشاگران و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود
مسابقات ورزشی با حضور محدود تماشاگران و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود رئیس جمهور تاکید کرد: با توجه به کاهش چشمگیر شمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا، لازمه حفظ و بهبود شرایط موجود، رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تداوم نظارت‌ه...
سیر نزولی تورم آغاز شده است/سفره مردم خط قرمز ماست
سیر نزولی تورم آغاز شده است/سفره مردم خط قرمز ماست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در جریان دفاع از لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت که دولت کنترل تورم را دنبال می کند و سیر نزولی تورم آغاز شده است.
انجام تست کرونا از همه کسانی که به کشور وارد می‌شوند، ضروری است
انجام تست کرونا از همه کسانی که به کشور وارد می‌شوند، ضروری است رئیس‌جمهور گفت: توجه به واکسیناسیون مهاجران افغانستانی و سایر کشور‌ها که به هر شکلی در کشور حضور دارند اهمیت دارد.
صیانت از جان مردم ایجاب می‌کند بر تردد از مرز‌ها با دقت و جدیت نظارت شود
صیانت از جان مردم ایجاب می‌کند بر تردد از مرز‌ها با دقت و جدیت نظارت شود رئیس جمهور بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تداوم کنترل‌های دقیق و هوشمند بویژه در مرز‌های کشور تاکید کرد.
هیچ بانکی در کشور حق تعطیل کردن واحدهای تولیدی را ندارد
هیچ بانکی در کشور حق تعطیل کردن واحدهای تولیدی را ندارد رئیس جمهور گفت: هیچ بانکی در کشور حق تعطیل کردن واحد های تولیدی را ندارد.
تامین ارز مورد نیاز جهت تامین دارو و مواد اولیه آن/ گزارش وزیر بهداشت از تلاش سودجویان برای بی ثبات جلوه دادن بازار دارو
تامین ارز مورد نیاز جهت تامین دارو و مواد اولیه آن/ گزارش وزیر بهداشت از تلاش سودجویان برای بی ثبات جلوه دادن بازار دارو در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از تلاش سودجویان برای بی ثبات جلوه دادن بازار دارو ارائه کرد.
وزارت بهداشت و بانک مرکزی از تقویت ذخایر دارویی کشور پشتیبانی کنند
وزارت بهداشت و بانک مرکزی از تقویت ذخایر دارویی کشور پشتیبانی کنند رئیسی از حمایت‌های بیشتر دولت برای تامین داروی مورد نیاز بیماران به عنوان اقدامی مستمر و ضروری یاد کرد.
ایران از امنیت کشورهای حاشیه خلیج فارس حمایت می‌کند
ایران از امنیت کشورهای حاشیه خلیج فارس حمایت می‌کند رئیس‌جمهور گفت: امنیت کشورهای منطقه به هم گره خورده است و ایران از امنیت کشورهای حاشیه خلیج فارس حمایت می کند.
ثبات اقتصادی و تامین معیشت مردم محور اصلی بودجه باید باشد
ثبات اقتصادی و تامین معیشت مردم محور اصلی بودجه باید باشد رئیس جمهور گفت: ثبات اقتصادی، حمایت از تولیدکنندگان و مشارکت فعال بخش خصوصی در اقتصاد کشور باید محور‌های اصلی و مورد توجه دولت در بودجه ۱۴۰۱باشد.
دستور به بانک مرکزی برای جلوگیری از فضاسازی‌ کاذب در قیمت ارز
دستور به بانک مرکزی برای جلوگیری از فضاسازی‌ کاذب در قیمت ارز رئیس جمهور همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها را موظف کرد در خنثی‌سازی تحریم‌ها و تنظیم بازار کالاهای اساسی همکاری کنند و مقرر شد معاون اول رئیس جمهور، مسئولیت هماهنگی فعالیت‌ه...
مدارس به تدریج بازگشایی شود/ لزوم اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا
مدارس به تدریج بازگشایی شود/ لزوم اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا رئیس‌جمهور با بیان اینکه باید به تدریج به سمت بازگشایی حضوری مدارس حرکت کنیم، گفت: با گسترش و تکمیل واکسیناسیون شاهد آموزش حضوری در مدارس خواهیم بود.
اولویت اول دولت پس از واکسیناسیون، تنظیم بازار کالاهای اساسی است
اولویت اول دولت پس از واکسیناسیون، تنظیم بازار کالاهای اساسی است رئیس جمهور با بیان اینکه پس از موفقیت اولیه در واکسیناسیون گسترده، اولویت بعدی تنظیم بازار است، گفت: همه بخش‌های دولت باید تنظیم بازار را اولویت جدی و اول خود بدانند.
محدودیت‌های هوشمند جایگزین تعطیلی‌ها می‌شود
محدودیت‌های هوشمند جایگزین تعطیلی‌ها می‌شود رئیس‌جمهور با تاکید بر شتاب گرفتن واکسیناسیون دانش‌آموزان گفت: محدودیت‌های هوشمند به تدریج جایگزین تعطیلی‌ها می‌شود.
ایمن‌سازی عمومی برای رفع محدودیت‌های کرونایی ضروری است
ایمن‌سازی عمومی برای رفع محدودیت‌های کرونایی ضروری است رئیس جمهور با تاکید بر توجه ویژه به مدیریت هوشمند در اجرای شیوه نامه های مربوط به کرونا، خواستار آغاز اجرای آزمایشی آن در یکی از استان‌های کشور شد.