در حوادث اخیر فرماندار آمل "جان" خود را در میدان گذاشت
امام جمعه آمل: در حوادث اخیر فرماندار آمل "جان" خود را در میدان گذاشت ابراهیم یعقوبیان،گفت:در اغتششات اخیر عده‌ای به دنبال سقوط شهر آمل بودند.
تخصیص حدود ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات گردشگری به شهرستان آمل
تخصیص حدود ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات گردشگری به شهرستان آمل فرماندار آمل از پرداخت حدود ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات به بخش گردشگری این شهرستان در سالجاری خبر داد.
راه‌اندازی پویشِ‌مهر در آستانه بازگشایی مدارس
راه‌اندازی پویشِ‌مهر در آستانه بازگشایی مدارس فرماندار ویژه شهرستان آمل از راه‌اندازی پویش مهر در آستانه بازگشایی مدارس به منظور تامین نیازهای دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده توسط خیریه‌های شهرستان و نیز تامین آموزش ...
بهره برداری از ۱۰۹ طرح عمرانی و تولیدی هفته دولت در آمل
بهره برداری از ۱۰۹ طرح عمرانی و تولیدی هفته دولت در آمل فرماندار شهرستان امل گفت : هفته دولت امسال ۱۰۹طرح عمرانی ، تولیدی و خدماتی با صرف ۴۳۷میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان به بهره برداری می رسد .
آغاز اجرای طرح فروش هوشمند نان در ۵۱۰ نانوایی آمل
آغاز اجرای طرح فروش هوشمند نان در ۵۱۰ نانوایی آمل فرماندار آمل از اجرای طرح فروش هوشمند نان در این شهرستان خبر داد و گفت که در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های سطح شهرستان نصب ش...
کمبود کالا در فروشگاه‌ها پذیرفتنی نیست
کمبود کالا در فروشگاه‌ها پذیرفتنی نیست ستاد تنظیم بازار شهرستان آمل به ریاست سید عباس حسینی فرماندار آمل با حضور در سطح شهر و بازدید سرزده از فروشگاه‌ها و انبارهای سطح شهر برگزار شد.
برگزاری همایش علامه ذوالفنون در ۳ شهر کشور
برگزاری همایش علامه ذوالفنون در ۳ شهر کشور فرماندار شهرستان آمل از برگزاری همایش علامه ذوالفنون در ۳ شهر کشور خبر داد.
آیین راه‌اندازی باشگاه خیرین سفیران مهر به میزبانی آمل برگزار شد
آیین راه‌اندازی باشگاه خیرین سفیران مهر به میزبانی آمل برگزار شد آیین راه اندازی باشگاه خیرین سفیران مهر و توزیع کارت عضویت در این باشگاه که شنبه شب با حضور معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی ره کشور، مدیرکل اجتماعی استاندار...
کمک ۱۵ میلیارد تومانی خیران آملی در جشن گلریزان
کمک ۱۵ میلیارد تومانی خیران آملی در جشن گلریزان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به اینکه در گلریزان بزرگ ۷۰۰ نفری خیرین و مجامع خیریه شهرستان آمل که به میزبانی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ۱۵ می...
زیست اجتماعی و فضای گفتمانی جدید در آمل ایجاد شود
فرماندار آمل در جلسه بررسی ایده راه‌اندازی کافه‌های تخصصی: زیست اجتماعی و فضای گفتمانی جدید در آمل ایجاد شود معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل راه‌اندازی کافه‌های تخصصی را در تغییر گفتمان و زیست اجتماعی شهرستان آمل موثر ارزیابی کرد.
سیدعباس حسینی سرپرست فرمانداری آمل شد
با حکم استاندار مازندران سیدعباس حسینی سرپرست فرمانداری آمل شد استاندار مازندران، سید عباس حسینی معاون اداره‌کل امور اقتصادی استانداری را بعنوان سرپرست فرمانداری آمل منصوب کرد.