۱۵:۱۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
وزیر کشور در مازندران مطرح کرد:

آرامش روانی و رضایتمندی مردمی بسیار مهم و حیاتی است

آرامش روانی و رضایتمندی مردمی بسیار مهم و حیاتی است

وزیر کشور گفت:آرامش روانی و رضایتمندی مردمی بسیار مهم و حیاتی است .

به گزارش کاسپین24؛عبدالرضا رحمانی‌فضلی اظهار کرد: همیشه در پناه لطف الهی و اقدامات دینی توانستیم مشکلات را حل کنیم و مورد حمایت و همراهی مردم باشیم.

وی تصریح کرد: مسائل، مشکلات و موانعی که برای انقلای اسلامی از بدو پیروزی تا به کنون پیش آمده است هر کدام کافی بود یک حکومت و انقلاب را به ورطه سقوط و نابودی بکشاند اما به وعده الهی این انقلاب تداوم داشته و دارد.

وزیر کشور افزود: اصول و مولفه‌های انقلاب، اولین عنصر در وقوع انقلاب و عامل اصلی اعتقادات دینی مردم است و این انقلاب آمیخته با اعتقادات دینی و تفکرات و روش‌ها و شیوه‌های مختلفی در دهه ۶۰ میلادی در دنیا برای تغییرات دولت‌ها و حکومت‌ها و وقوع انقلاب ایجاد شد که در دامن سوسیالیسم حمایت شرق و لیبرالیسم حمایت غرب بوده است.

این مسؤول ادامه داد: هر کدام از کشورها برای مبارزه با ظلم و ستم باید از الگوی غرب یا شرق را انجام می‌دادند اما آنچه در ایران اتفاق افتاد از نوع لیبرالیسمی و سوسیالیسمی نبود و شعار ما نه شرقی و نه غربی بلکه جمهوری اسلامی بود.

رحمانی‌فضلی بیان کرد: با این شعار نه بزرگ از اول به همه وابستگی‌ها در حوزه فکری و تفکر و اندیشه‌های شرق و غرب و این شعار انقلاب ما و میثاق همه مردم ایران برای تداوم انقلاب بود.

وی خاطرنشان کرد: ما معتقد به اعتقادات دینی، اصوب و مبانی ارزشی وحی و به عنوان اصل اعتقادی اندیشه‌های خودمان را قبول داشتیم و خواهیم داشت.

وزیر کشور امام خمینی(ره) را به عنوان دومین عنصر در پیروزی انقلاب اعلام کرد و افزود: امام خمینی(ره) به عنوان عنصری که توانست همه دل‌ها، فکرها و اندیشه‌ها را واحد کند و این ملت را از کثرت به وحدت برساند و در عین وحدت روح کثرت را بر تمام جامعه بدمد و همه را در مسیر اهداف انقلاب به پیش ببرد.

این مسؤول گفت: آرامش روانی و رضایتمندی مردمی برای ما بسیار مهم و حیاتی است و باید برای این مردم آگاه و هوشیار مسؤولانه خدمت کرد.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه تمام مقاومت و فشارها بر دوش ملت ایران است، ادامه داد: تجلی حمایت و پیروزی از ولایت در اندیشه‌ مردم است.

وی با اعلام اینکه تجلی مبارزه با دشمن در قامت این مردم رخ داده است، خاطرنشان کرد: عنصر اصلی انقلاب مردم هستند.

وزیر کشور اظهار کرد: در چهلمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی حتما باید نگاهی به گذشته داشته باشیم و از قله اعتقاد و ایمان به انقلاب و تمام مسیر‌های چهل سال، فراز و فرود‌ها و افت و خیز‌ها را با دقیق ببینیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه ملت ایران یک ملت بزرگ با عقبه بسیار باشکوه چندهزار ساله است، تصریح کرد: در پیچ و خم تاریخ، قله‌های بلند و رفیع داشتیم و قله تاریخی ایران، قله ۲۲ بهمن و انقلاب اسلامی ایران است./فارس