۱۸:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس سپاه کربلا خبر داد

آزادی ۲۴۶۰ زندانی جرایم مالی وغیرعمد در مازندران

آزادی ۲۴۶۰ زندانی جرایم مالی وغیرعمد در مازندران

معاون عملیات و سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس سپاه کربلا گفت: همزمان با دهه فجر و اجرای این رزمایش دو هزار و ۴۶۰ زندانی جرایم مالی و غیرعمد در استان آزاد شدند.

به گزارش کاسپین24 | سرهنگ حسین علیزاده با اشاره به اجرای رزمایش الی بیت المقدس با شعار پار کار انقلاب ایستاده‌ایم برای خدمت رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: فراخوان دسته‌های رزمی و شامگاه یاد یاران از جمله برنامه‌ها است و ۱۲ هزار و ۷۰۰ مرحله دسته‌های رزمی وارد عرصه‌های خدمت رسانی شدند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۴۸ هزار نفر از بسیجیان در برنامه شامگاه یاد یاران به تبیین ارزش‌های انقلاب پرداختند، گفت: بیش از ۲۳ هزار تیم در گشت رضویون در قالب پیاده و سواره خودرویی خدمات رسانی کردند.

وی ادامه داد: همچنین در تور ایست و بازرسی، هزار و ۶۶۰ تور با بیش از ۱۸ هزار نفر از بسیجیان در استان برپا شد.

سرهنگ علیزاده از تشکیل بیش از ۵۰۰ گروه جهادی برای رفع مسائل بهداشتی و محیط زیستی خبر داد و گفت: ۷۴۵ تیم اطلاعاتی به تعداد هزار و۹۰۰ نفر در استان تشکیل شد.

معاون عملیات رزمایش الی بیت المقدس به فعالیت هزار گروه جهادی متشکل از چهار هزار و ۸۰۰ نفر خبر داد و گفت: هفت هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی نیز در این ایام توزیع شده است.

وی آزادی دو هزار و ۴۶۰ نفر از زندانیان غیرعمد، تأمین پنج هزار و۴۸۱ کمک جهیزیه، افتتاح ۲۲ واحد خانه محروم، مرمت ۷۹ واحد مسکونی، تأمین ۵۶ بسته کمک آموزشی، اشتغال ۱۶۴ نفر در عرصه بسیج سازندگی را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: در ایام دهه فجر بیش از پنج هزار حلقه بصیرتی با ۳۳ هزار و ۵۰۰ نیروی بسیجی تشکیل شده است.این طرح است.



منبع: مهر