۲۰:۳۰ ۱۳۹۶/۳/۷

آغاز رقابت های جام رمضان در مازندران

آغاز رقابت های جام رمضان در مازندران

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره جام ولایت و بیست و یکمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.

به گزارش کاسپین24؛مراسم افتتاحیه چهارمین دوره  جشنواره جام ولایت و بیست و یکمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران  با حضور  قاسم جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، محمد پنبه چی معاون توسعه مدیریت و منابع، حق شناس معاون فرهنگی و دانشجویی و جمعی از مدیران دانشگاه و با حضور پرشور ورزشکاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی مازندران و واحدهای تابعه در سالن شهید باهنر مجموعه ورزشی علی بن ابی طالب(ع) مجتمع دانشگاهی پیامبراعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.

این دوره از مسابقات با شرکت بیش از 40 تیم و در دو رده سنی زیر و بیش از 40 سال، از واحدهای مختلف دانشگاه از 6 خرداد تا پایان ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

قاسم جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ابتدای این مراسم با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت جسم و روح افراد، گفت: انجام ورزش و فعالیت بدنی ارتباط مستقیمی با سلامتی دارد و رفاه کامل جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی با ورزش تحقق می باید.

محمد پنبه چی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در سخنانی با بیان اینکه ورزش جز اصول اولیه سلامتی است و با توجه به اینکه وزارت بهداشت متولی سلامت جامعه است و باید به دنبال سلامتی باشد، گفت: اهمیت به فعالیت های ورزشی باید سرلوحه تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه تیم های خوبی در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند، افزود: همواره برای توسعه زیرساخت های ورزشی و ترویج ورزش های همگانی تلاش می‌شود./ایسنا