۱۰:۰۹ ۱۳۹۸/۱۲/۳

آغاز رقابت کشتی گیران مازندرانی در رقابت‌های آسیایی

آغاز رقابت کشتی گیران مازندرانی در رقابت‌های آسیایی

کشتی گیران مازندرانی از امروز در رقابت‌های آسیایی به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش کاسپین۲۴| سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از امروز شنبه سوم اسفند و به مدت دو روز در شهر دهلی نو کشور هندوستان برگزار می‌شود.

در روز نخست این رقابت ها، امروز شنبه مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹و۹۷ کیلوگرم و در روز دوم فردا یکشنبه رقابت‌های اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲و۱۲۵ کیلوگرم برگزار می‌شود.

علی سوادکوهی و مجتبی گلیج امروز به روی تشک می‌روند و احمد بذری و محمدجواد ابراهیمی روز یکشنبه به مصاف حریفان خواهند رفت.

قرعه کشی این مسابقات عصر دیروز برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

در وزن ۷۹کیلوگرم که ۸شرکت کننده حضوردارد، علی سوادکوهی در دور اول به مصاف سهراب شریپوف از ازبکستان می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان گلیمجان یوسربایف دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان و ارسلان بوداژاپوف از قرقیزستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۸۶کیلوگرم احمد بذری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با عظمت دولت بیکوف دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان عیسی شاپیف از ازبکستان و بهادر کودیروف از تاجیکستان می‌رود. در این وزن ۹نفر حضور دارند.

در وزن ۹۲کیلوگرم که ۸نفر حضور دارند محمدجواد ابراهیمی در دور نخست به مصاف ایلیسخان چیلایف از قزاقستان می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان آجی نیاز صفرنیازاف از ازبکستان و سومور از هند مبارزه می‌کند.

در وزن ۹۷کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با اولزیسایخان باسانتسوجت از مغولستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان و مخسود ویسالوف از ازبکستان می‌رود. در این وزن ۱۱نفر شرکت کرده اند.

بر اساس برنامه رقابت‌های مقدماتی از ساعت ۹:۳۰تا۱۲:۳۰ و مسابقات رده بندی و فینال از ساعت ۱۶تا۱۹ به وقت ایران برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما