۱۷:۴۷ ۱۳۹۶/۱/۲۴

آغاز هفتمین دوره رقابت‌های تکواندو جام باشگاه‌های آسیا در ساری

آغاز هفتمین دوره رقابت‌های تکواندو جام باشگاه‌های آسیا در ساری

هفتمین دوره رقابت‌های تکواندو جام باشگاه‌های آسیا در استان مازندران به میزبانی شهرستان ساری آغاز شد.

به گزارش کاسپین24؛با حضور سه تیم‌ شهرداری ورامین، باشگاه مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری و تیم‌هایی از عمان، پاکستان،افغانستان و عراق،هفتمین دوره رقابت‌های تکواندوی جام باشگاه‌های آسیا در ساری آغاز شد.

این رقابت‌ها در سالن سیدرسول حسینی و در پنج وزن 54-، 63-، 72-، 82- و 82+‌‌‌‌‌ کیلوگرم به میزبانی هیئت تکواندو مازندران، برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها پس از وزن‌کشی و قرعه‌کشی در دو گروه برگزار می‌شود.

در گروه نخست، شهرداری ورامین، پلیس عراق، عمان و پاکستان با یکدیگر به رقابت‌ می‌پردازند و در گروه دوم شهدای مدافع حرم ساری، مقاومت، الکتریک عراق و آریانا افغانستان به مصاف یکدیگر می‌روند./ایسنا

به گزارش ایسنا، این رقابت‌ها طی دو روز برگزار می‌شود و در روز نخست، مرحله مقدماتی در دو نوبت صبح و عصر و مراحل یک‌چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال فردا جمعه پیگیری می‌شود.

تیم شهدای مدافع حرم ساری به عنوان نماینده استان مازندران در این پیکارها با ترکیب مهدی محمودی در وزن 54- کیلوگرم، کامران امانلو در وزن 63- کیلوگرم، امیررضا خلیلی و احسان امینی در وزن 72- کیلوگرم، عرفان حیدری در وزن 82- کیلوگرم، محمد خاکسار و حامد محمدی در وزن 82+ کیلوگرم و با سرمربیگری فیض‌الله نفجم و مربیگری روح‌اله دارایی، مهران فلاح و سعید قلی‌نژاد حضور پیدا می کند.

 مسابقات جام باشگاه‌های آسیا G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.