۱۴:۱۳ ۱۳۹۹/۳/۲۷
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران:

آماده باش راهداری برای تعطیلات آخر خرداد

آماده باش راهداری برای تعطیلات آخر خرداد

۲3 اکیپ ویژه راهداری برای تعطیلات آخر خرداد در جاده‌های مازندران مستقر شدند.

به گزارش کاسپین24|عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از استقرار ۲۰ اکیپ ویژه راهداری و نظارت ترابری این اداره کل با تجهیزات و امکانات راهداری در سطح محور‌های استان (هراز ۸ اکیپ، سوادکوه ۸ اکیپ و کندوان ۷ اکیپ) خبر داد و گفت: این اداره کل با توجه به فرا رسیدن تعطیلات روز‌های آخر خرداد ماه و پیش بینی بالای تردد، اکیپ‌های خود را با هدف ارتقاء ایمنی و خدمات رسانی بهنگام راهداری مستقر کرد.

او افزود: به طور روزانه ۳ اکیپ نظارتی نیز از سوی اداره کل در محور‌های استان تردد داشته و بر عملکرد اکیپ‌های مستقر نظارت دقیق دارند.

نجفی در خصوص اقدامات ایمن سازی در سطح محور‌های استان ،گفت: عملیات راهداری و ایمن سازی محور‌ها در قالب اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب جداکننده‌ها و همچنین نصب انواع تابلو‌های هشداردهنده، انتظامی و اطلاعاتی، رفع خاموشی، پاکسازی و شانه سازی در دست اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان این مطلب که راهداری عشق خدمت به همنوع است، افزود: امیدواریم با اجرای این اقدامات در آستانه فصل تابستان شاهد افزایش ضریب ایمنی در محور‌ها و کاهش تصادفات و فوتی‌های ناشی از آن باشیم.

مازندران به دلیل شرایط طبیعی و جغرافیایی همواره در فصول مختلف سال علی الخصوص ایام تعطیلات، گردشگران و مسافران بسیاری را از سرتاسر میهن عزیزمان پذیرا بوده، از این رو محور‌های مواصلاتی این استان همواره پرترافیک و پرتردد است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان