۱۹:۳۳ ۱۴۰۲/۶/۱۵

آماده سازی فرنگی کاران در نوشهر برای مسابقات بلگراد

آماده سازی فرنگی کاران در نوشهر برای مسابقات بلگراد

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان با انجام تمرینات آماده سازی زیر نظر مربیان و کادر فنی در شهرستان نوشهر در حال برگزاری است.

به گزارش کاسپین24 | در این اردوی تیم ملی کشتی فرنگی که از سیزدهم تا هفدهم شهریور در نوشهر و در محل خانه کشتی این شهر در حال برگزاری است، کشتی گیران تمرینات خود را در فضایی آرام و بانشاط زیر نظر مربیان انجام می دهند.

فرنگی‌کاران تیم ملی کشتی فرنگی ایران تمرینات آماده‌سازی خود را در ۲ نوبت صبح و عصر برای حضوری قدرتمندانه در رقابت‌های بین‌المللی صربستان ادامه خواهند داد و این اردو در واقع تجدید قوایی است تا این قهرمانان بتوانند مدال های جهانی این رقابتها را بر گردن بیاویزند.

غلام نوری زاد دبیر هیات کشتی مازندران افزود : تمام امکانات لازم از جمله محل اسکان مطلوب، سالن بدنسازی و استخر برای ملی‌پوشان در نوشهر تدارک دیده شده و در طول مدت برپایی اردوی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در نوشهر، مسوولان امر از نزدیک تمرینات آماده‌سازی ملی‌پوشان را نظاره‌گر هستند.

وی خاطرنشان کرد : این اردو ادامه اردوی تهران بوده تا کشتی گیران بتوانند در آب و هوای مطلوبتر بتوانند تمرینات فشرده خود را به انجام برسانند که در روحیه آنان تاثیرگذار خواهد بود.

نوری زاد تصریح کرد: حضور تیم ملی کشتی فرنگی ایران در نوشهر سبب افزایش انگیزه در بین کشتی‌گیران جوان و آینده‌دار نوشهری که استقبال چشمگیری از این رشته ورزشی در نوشهر کردند، می‌شود و فرصت بسیار خوبی را در اختیار آنها قرار می‌دهد تا از نزدیک با تیم ملی آشنا شوند تا با نگاهی امیدوارانه‌تر به آینده به کشتی خود ادامه دهند.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای ۱۸ تا ۲۲ شهریورماه در شهر بلگراد پایتخت صربستان برگزار می‌شود.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی به این شرح است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز

۶۰ کیلوگرم: مهدی محسن‌نژاد

۶۳ کیلوگرم: علیرضا نجاتی

۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی

۷۲ کیلوگرم: محمدرضا مختاری

۷۷ کیلوگرم: محمدعلی گرایی

۸۲ کیلوگرم: پژمان پشتام

۸۷ کیلوگرم: ناصر علیزاده

۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی

۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده

کادر فنی: محمد بنا (سرمربی)، رسول جزینی، بهروز حضرتی‌پور، عادل بالی‌تبار، طالب نعمت‌پور، علی قیطاسی، سینا طالب‌وند (مربیان)، دکتر رامین امیرساسان (متخصص تغذیه)، محمد علیزاده (ماساژور) و علی محمدی (مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی).


منبع : ایرنا