۱۳:۲۴ ۱۳۹۸/۱۲/۱
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران :

آمادگی ستاد اسکان فرهنگیان برای پذیرش مهمانان نوروزی

آمادگی ستاد اسکان فرهنگیان برای پذیرش مهمانان نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از آمادگی ستاد اسکان فرهنگیان مازندران برای پذیرش مهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش کاسپین۲۴| علیرضا سعدی‌پور با بیان اینکه طرح اسکان از تاریخ 28 اسفندماه آغاز و تا 12 فروردین 1398 ادامه دارد گفت: با اهتمام جدی مسئولین استانی برای میزبانی از مهمانان نوروزی، مدارس، اردوگاه‌های دانش‌آموزی و دیگر مکان‌های ویژه اسکان آماده شد و پیش‌بینی می‌شود که امسال نیز مسافران نوروزی با خاطراتی خوش، تعطیلات خود را در این استان سپری کنند. 

مدیر‌کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به همکاری تمام نهادهای استان برای ارائه خدمات شایسته به مسافران در ایام نوروز، گفت: تعداد 38 پایگاه به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به فرهنگیان عزیز هستند و 1102 نفر نیز در این طرح فعالیت دارند و 2922 کلاس نیز برای اسکان فرهنگیان مازندران آماده شد.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد: تعداد 335 کلاس از نوع ویژه، 1558 کلاس از نوع «الف» و 1029 کلاس از نوع «ب» هستند و افزون بر این موارد، چندین مراکز رفاهی  با 28 اتاق و 179 سوئیت نیز آماده خدمت‌رسانی به فرهنگیان است.

سعدی‌پور همچنین مجموع آمار اسکان مسافران نوروزی سال گذشته را 206 هزار و 310 نفر - روز ذکر کرد و گفت: اختصاص مدارس متعدد برای اسکان، با اقبال خوبی از سوی فرهنگیان مواجه خواهد شد و انتظار داریم آمار جذب مسافر در ستادهای اسکان شهرستان‌های استان، قابل توجه باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مسئولان حراست و ارزیابی و نظارت استان، با اتخاذ تدابیر لازم در طول تعطیلات، آمادگی کامل دارند تا کلیه جوانب را بررسی و فضایی سرشار از امنیت و ارامش خاطر را برای مسافران ایجاد کنند البته انتظار داریم مدیران و روسای شهرستان‌ها و مناطق نیز با حضور مستمر در مراکز اسکان نظارت لازم داشته باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: بازدیدهای صورت گرفته از این مراکز باید دقیق باشد و نقاط قوت و ضعف بررسی و مستند‌سازی شود تا در آینده بهتر از گذشته، برنامه‌ریزی کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در پایان اظهار داشت: خدمات‌رسانی مناسب به فرهنگیان سراسر کشور، هدف اصلی ما است و با عنایت به عزم و اراده همه همکاران، امیدواریم در طول این ایام، با پذیرایی و استقبال شایسته، مقام و شأن فرهنگیان را حفظ کنیم.

منبع: اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران