۱۶:۴۴ ۱۴۰۰/۳/۱۹
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به افول هستند

آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به افول هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی وضعیت اسفباری دارند، گفت: افول آمریکا نزدیک است.

به گزارش کاسپین24 | حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در نشست بصیرتی در سالن غدیر با اشاره به اینکه طبق یافته‌های اندیشمندان آمریکایی، مغز دنیا آنان و قلب دنیا خاورمیانه است، افزود: آنها با دو شعار تغییر و ما می‌توانیم در صدد هستند قلب دنیا را تسخیر کنند.

وی با اظهار اینکه تغییر در منطقه و سران خاورمیانه از جمله راهبردهای آنان است، گفت: تصرف خاورمیانه با یکسر موانعی روبرو بوده که یکی از مهمترین موانع آن انقلاب اسلامی است زیرا معتقدند خاورمیانه قلب دیگری به نام ایران اسلامی دارد.

وی گفت: ایران اسلامی دارای قدرتی است که دشمنان سرسخت دنیا، آن را به عنوان یک چالش فراروی خود می‌دانند و اعتقاد دارند اگر ایران را بتوانیم سر جای بنشانیم، منطقه خاورمیانه در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام تسخیری با اظهار اینکه ذخایر موجود در خاورمیانه بی نظیر است، گفت: متأسفانه امروز عده‌ای در بیرون و درون فریاد می‌زنند تا پای صندوق‌های رأی حاضر نشویم، زیرا قصد دارند ایران قوی را ضعیف و بی پشتوانه معرفی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا یادآور شد: ۲۱ از سال طرح آمریکایی‌ها مبنی بر تصرف قلب دنیا و خاورمیانه می‌گذرد، افزود: طی این سال‌ها جنگ‌های زیادی به راه انداختند و امروز در کشورهای منطقه جز ایران امنیت وجود ندارد.

وی گفت: غربی‌ها قریب ۱۷ میلیون مقاله نوشته شد مبنی براین که آمریکا در حال افول و وضعیت آن اسفبار است و امروز رژیم صهیونیستی نیز وضعیت اسفباری دارد.

وی با اظهار اینکه آمریکایی‌ها قصد دارند انقلاب اسلامی را از بین ببرند، گفت: در حال حاضر به شدت درحال تبلیغ هستند که مردم پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکنند تا از سوی دیگر مدیران ضعیف، ناتوان و غرب گرا و با اندیشه برون نگر بتوانند اهداف خود را در درون نظام دنبال کنند.


منبع: مهر