۱۸:۱۷ ۱۴۰۰/۸/۲۹

آمل قهرمان نخستین دوره مسابقات زورخانه‌ای بسیج مازندران

آمل قهرمان نخستین دوره مسابقات زورخانه‌ای بسیج مازندران

نخستین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای بسیج مازندران با قهرمانی تیم آمل میزبان مسابقات به پایان رسید.

به گزارش کاسپین24 | نخستین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای بسیج مازندران که جمعه شب در زورخانه شهید جبرئیل نیاکی آمل برگزار شد، تیم آمل در هر سه رشته " میل گیری، سنگ و کباده " با کسب بیشترین امتیاز به مقام نخست دست یافت.

در این مسابقات که باستانی کاران ده تیم از شهر‌های مختلف مازندران در رده سنی آزاد با هم رقابت کردند، تیم‌های بابل و ساری رده‌های دوم و سوم این دوره را از آن خود کردند.

در نتایج انفرادی و در بخش کباده این مسابقات، حسین شریفی از بابل قهرمان شد و " حسن مقدس" از آمل (الف) به مقام دوم رسید و "چنگیز محمدپور" از نکا و "عرفان جهاندار" از رامسر به طور مشترک عنوان سوم را بدست آوردند.

در رشته سنگ، " حسین حبشی" از آمل با کسب بهترین عملکرد به مقام نخست دست یافت، "مهدی حسن پور" از بابل در جای دوم ایستاد و عنوان مشترک سومی این رشته به احمد موسوی از قائمشهر و جواد نتاج از آمل (ب) رسید.

در بخش میل گیری، " صادق لرستانی از آمل" (الف) بر سکوی قهرمانی تکیه زد، "علی فرج‌پور" از آمل (ب) درجای دوم قرار گرفت و سید سعید موسوی" از بابل و "مهدی صادق زاده " از ساری به مقام سومی مشترک " این رشته بسنده کردند.

حسین نادری مسئول هیئت ورزش‌های زورخانه وکشتی پهلوانی بسیج مازندران گفت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و راه اندازی نخستین دوره این مسابقات در سطح رده مقاومت بسیج مازندران و انتخابی مسابقات زورخانه‌ای مسابقات بسیج کشوری به میزبانی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و هنر‌های فردی شهرستان آمل برگزار شد.

او افزود: نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم منتخب ورزش‌های زورخانه مازندران در مسابقات قهرمانی کشور که دهه مبارکه فجر امسال در تهران برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.


منبع : باشگاه خبرنگاران