۱۴:۱۱ ۱۳۹۹/۵/۲۸

اجرای طرح آمران سلامت در مازندران

اجرای طرح آمران سلامت در مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از اجرای طرح ابتکاری جمعیت هلال احمر شهرستان بهشهر با عنوان آمران سلامت در استان خبر داد.

به گزارش کاسپین24| مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با اشاره به اینکه هلال احمر استان از آغاز بحران کرونا با بسیج همه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری در عرصه مهار این ویروس منحوس مشارکت دارد ،گفت: طرح‌های ابتکاری متعددی از سوی جمعیت هلال احمر مازندران اجرایی شد که طرح «آمران سلامت» یکی از این طرح‌های موثر و مفید است.

او افزود:این طرح در ابتدا به همت مجموعه جمعیت هلال احمر شهرستان بهشهر طراحی و عملیاتی شد و با توجه به نتایج مثبت و استقبال عمومی شهروندان، بلافاصله به عنوان طرحی استانی در دستور کار جمعیت هلال احمر استان قرار گرفت.

دکتر اکبری در خصوص ماهیت این طرح نیز گفت: در قالب این طرح تیم‌های آموزش دیده جمعیت هلال احمر شامل اعضای داوطلب ، جوان و امدادگر با حضور در مناطق مختلف شهر و به ویژه در معابر، پارکها، فروشگاهها، ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس و سایر اماکنی که جمعیت وجود دارد نسبت به ارائه توصیه‌های بهداشتی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی اطلاع رسانی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با موثر توصیف کردن نتایج ارزیابی‌های اجرای این طرح در مناطق مختلف استان، افزود: دستاورد‌های این طرح به گونه‌ای بوده که هم اینک اجرای کشوری آن نیز در دستور کار قرار گرفته و چندی پیش ریاست جمعیت هلال احمر از آمادگی این جمعیت برای اجرای طرح مذکور در کشور خبر داده بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان