۱۸:۱۰ ۱۳۹۶/۳/۱۱
معاون استاندار مازندران خبر داد

ادامه بررسی انتخابات شورای شهر ساری و سلمان‌شهر

ادامه بررسی انتخابات شورای شهر ساری و سلمان‌شهر

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به ادامه روند بررسی انتخابات شورای اسلامی شهر در دو حوزه انتخابیه ساری و سلمان‌شهر، گفت: براساس قانون نتایج بررسی‌ها و چگونگی صحت انتخابات در این دو حوزه در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

علیرضا یونسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به تأیید صحت انتخابات شورای شهر در بیشتر شهرهای استان، اظهار کرد: مازندران 58 شهر دارد و صحت انتخابات در بیشتر شهرها تأیید شد.

وی افزود: تأیید صلاحیت‌ها با بررسی وضعیت انتخابات انجام شد همچنین در این بین بسیاری از شکایات اعلام شده در شهرها و روستاها ارائه و رسیدگی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: تأیید صلاحیت در بیشتر شهرهای مازندران انجام شد جز دو حوزه انتخابیه ساری و سلمان‌شهر که هیأت نظارت بر انتخابات استان با هماهنگی مرکز در آینده نزدیک در مورد آن تعیین تکلیف می‌کنند.

این مسؤول ادامه داد: با عمل در چارچوب قانون بررسی انتخابات این دو حوزه در حال بررسی بوده تا نظر قطعی و نهایی براساس موازین قانونی هیأت نظارت بر انتخابات اعلام شود.

یونسی با اعلام اینکه براساس قانون با اعلام نظر هیأت اجرایی، در شهرستان‌ها پنج روز و هیأت نظارت بر انتخابات در استان 15 روز فرصت دارند تا شکایات را رسیدگی کنند، بیان کرد: امید داریم طی روزهای آینده صحت انتخابات در این دو حوزه رسیدگی و اعمال نتیجه نهایی شود.

وی با اشاره به اینکه همه موظف هستیم تا به قانون احترام گذاشته و به آن عمل کنیم، گفت: مردم در انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها شکوه‌مندانه حاضر شدند و مشارکت حداکثری داشتند پس باید با عمل به نص صریح قانون اعلام نتیجه کرده و آن را به مردم اعلام کنیم.