۱۵:۵۰ ۱۴۰۰/۶/۱۴
امام جمعه بابل:

اربعین حسینی پشتوانه جریان مقاومت اسلامی است

اربعین حسینی پشتوانه جریان مقاومت اسلامی است

امام جمعه بابل اربعین حسینی را پشتوانه جریان مقاومت اسلامی دانست و گفت: اوج محبت شیعه به سید الشهدا(ع) در اربعین متجلی است.

به گزارش کاسپین۲۴|  حجت‌الاسلام حسن روحانی پیش ازظهر یکشنبه در جمع شورای راهبردی ستاد مردمی اربعین حسینی راهیان کربلا بابل با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی با برکات خود اثرات جهانی را برجای گذاشت، افزود: از این رو دشمنان واهمه دارند و همت آنها بر این است که با سکوت رسانه‌ای و بایکوت خود با آن مقابله کنند زیرا سردمداران غرب، نگران هستند که این جریان بی نظیر در تبادلات جهانی اثر بگذارد و موجب جهانی‌تر شدن جریان مقاومت با تاسی به سیدالشهدا شود.

وی گفت: جریان مقاومت حشدالشعبی در عراق برآیند جریان اربعین محسوب می‌شود و در حقیقت پشتوانه جریان مقاومت اسلامی‌، اربعین حسینی است زیرا اوج محبتی که شیعه به ساحت سیدالشهدا دارد را در برپایی موکب‌های عظیم در ایام اربعین می‌توانن دید.

وی ادامه داد: موکب فاطمه‌الزهرا (س) و ستاد مردمی اربعین حسینی راهیان کربلا یک موکب ملی و موجب افتخار این شهرستان است و موکب بزرگی است که در کنار چند موکب برتر و با عظمت کشور خدمات بسیار کم نظیری را به زائران ارائه می‌کند.

امام جمعه بابل یادآور شد: حضور پرتلاش و اقدامات جهادی موکب فاطمه‌الزهرا (س) در بازسازی مناطق زلزله زده سرپل ذهاب، در مناطق سیل زده و محروم اقصی نقاط کشور انصافاً یک افتخار برای ما است و این موکب در کنار خدمت رسانی به زائران مستقر در موکب به دیگر موکب‌های ایرانی و عراقی خدمات متعددی را ارائه می‌دهند.


منبع: مهر