۱۰:۴۸ ۱۴۰۰/۱/۲۹
استاندار مازندران :

ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد اقتدار در پاسداری از ارزش‌های اسلامی است

ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد اقتدار در پاسداری از ارزش‌های اسلامی است

استاندار مازندران ارتش جمهوری اسلامی را بخش جدایی ناپذیر نیروهای مسلح و مقتدر ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: ارتش نماد و تجلی ماندگار از عزت، اقتدار، پایمردی و شجاعت در مسیر حفظ دستاوردهای انقلاب و کیان اسلامی است.

به گزارش کاسپین24 | احمد حسین‌زادگان روز یکشنبه با انتشار پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با غیرت و سلحشوری در عرصه‌ها و صحنه‌های خطیر جانبازی و ایثارگری برای وطن اسلامی حاضر است.

وی در این پیام می‌افزاید: در دوران دفاع مقدس، ارتش دلیر و مقتدر ایران اسلامی در سایه رهبری حکیمانه امام راحل، زیباترین و حماسی‌ترین صحنه های جانفشانی را با نهادن جان خویش در کف اخلاص خلق کردند و با تداوم در این راه همراه با دیگر نیروهای مردمی و مسلح و سپاهیان و بسیجیان، در صیانت از تمامیت ارضی میهن اسلامی با پیروی از رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با تمام قوا و توان، نقش و رسالت خود را ایفا می‌کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: ارتش جمهوری اسلامی در مقابله با شیوع کرونا با همه نیرو در راستای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا، شجاعانه پا به میدان نهاد و در صحنه‌های خطیر این بیماری مهلک اوج ایثار و سلحشوری خود را برای حفظ سلامت و جان هموطنان به نمایش گذاشت.

حسین‌زادگان اظهار داشت: تقدیر از سلحشوری ها و افتخارآفرینی های ارتش در مسیر حفظ نظام جمهوری اسلامی و عزت و اقتدار ایران، وظیفه آحاد ملت بزرگ و وظیفه شناس و ۲۹ فروردین نیز فرصتی ارزشمند برای این مهم است.

استاندار مازندران در پیام خود افزود: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای گرانقدر ارتش، فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی نیروی زمینی قهرمان را به محضر فرماندهی معظم کل قوا و مردم انقلابی ایران اسلامی و مازندران تبریک می گویم و از آستان خداوند سبحان، موفقیت و سربلندی این عزیزان را در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.



منبع: ایرنا