۱۶:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
فرمانده سپاه مازندران خبر داد

ارسال کمک‌‌های سپاه کربلا به سیل‌زدگان

ارسال کمک‌‌های سپاه کربلا به سیل‌زدگان

فرمانده سپاه کربلا گفت: سپاه کربلا از چند روز قبل خود را آماده کرده و به‌زودی یک تریلی اجناس مورد نیاز مردم را به سیستان و بلوچستان ارسال خواهد کرد.

به گزارش کاسپین24| سردار محمدحسین بابایی با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان کشور اظهار کرد: در پی جاری شدن سیل که در جنوب شرق کشور اتفاق افتاد طبیعتا وظیفه همه ما به‌ویژه نیروها و گروه‌های جهادی و مردمی این است که به کمک سیل‌زدگان برویم.

وی افزود: در این زمان که بحث شهادت سردار دل‌ها اتفاق افتاد شاید توجه‌ها به این سمت کمتر بود سپاه کربلا از چند روز قبل خود را آماده کرده و به‌زودی یک تریلی اجناس مورد نیاز مردم را ارسال خواهد کرد.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: همچنین فراخوان می‌دهیم تا مردم در پایگاه‌ها و رده‌های سپاه در شهرستان‌ها کمک‌های خود را تحویل دهند، هماهنگی‌های لازم با سپاه سیستان و بلوچستان صورت گرفته، نیازمندی‌ها را در جلسه‌ای که داشتند جمع‌بندی و اعلام می‌کنند و ما نیز به سرعت به مردم اعلام می‌کنیم.

بابایی بیان کرد: مطمئن هستم همانطور که مردم استان مازندران در زلزله سرپل ذهاب و سیل اوایل سال به خوبی درخشیدند و علاوه بر برطرف کردن نیازهای استان به مردم استان گلستان، لرستان و خوزستان هم کمک‌رسانی کردند حتما به مردم سیستان و بلوچستان که دچار این سیل هستند کمک خواهند کرد تا ما نیز بتوانیم قبل از اینکه سال به پایان برسد مشکلات آن منطقه را با همت جمعی حل کنیم و برگ دیگری به افتخارات مردم استان علویان و مجاهد و عالم‌پرور مازندران اضافه کنیم.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: به دلیل بعد مسافت برنامه‌ریزی باید دقیق‌تر باشد به همین دلیل ما در بحث اعزام گروه‌های جهادی و فنی و تخصصی با قرارگاه قدس سپاه در شرق کشور و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان هماهنگی می‌کنیم انجام برنامه راجع به اعزام نیروهای جهادی را نیز اعلام خواهیم کرد.


منبع:فارس