۱۴:۳۳ ۱۳۹۶/۲/۱۸
دستان پشت پرده این ساختمان چه کسانی هستند؟

از تخلف ساختمانی در آمل تا شکایت همسایگان/چرا به شکایت همسایگان رسیدگی نمی شود؟!/

از تخلف ساختمانی در آمل تا شکایت همسایگان/چرا به شکایت همسایگان رسیدگی نمی شود؟!/

تخلفات در حوزه ساختمانی این روزها رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته که این بار در خیابان هراز آفتاب34 کشف شد.

به گزارش کاسپین24؛یکی از عناوین تخلف که این روزها در شهرداری ها می توان آن را یافت،تخلفات در حوزه کمیسیون ماده صد شهرداری ها است.
تحقیقات و پرونده های مفتوح در محاکم قضایی و نظارتی حکایت از آن دارد که کمیسیون ماده صد شهرداری ها محل تخلف و توانی عده ای سودجو می تواند باشد.
بنا برهمین گزارش؛پیگیری خبرنگار ما در حوزه تخلفات ساختمانی و کمیسیون ماده صد شهرداری ها،حکایت از پرونده ای دارای بحث  در شهرداری آمل دارد.
تحقیقات خبرنگار ما به استناد اسناد مورد اشاره  نشان می دهد فردی به هویت افشین برای ساخت مجتمعی مسکونی در آفتاب 34 شهرآمل پروانه ساخت آپارتمانی 5 طبقه از شهرداری اخذ نموده است.
این ساختمان که از آغاز به ساخت خود با حاشیه های گوناگونی روبرو بوده امروز پس از گذشت چندین ماه از آغاز ساخت تخلفات محرزی داشته که داد همسایگان را تا حدی در آورده و همسایگان مرقومه ای را جهت شکایت به دستگاه قضایی و نظارتی تقدیم نموده اند که با توجه به تذکرات دستگاه های نظارتی همچنان این نارضایتی عمومی برای اهالی کوچه آفتاب34 وجود دارد و هیچ یک از مسئولین به این موضوع مهم رسیدگی نمی کنند.
بنا بر این گزارش؛همسایگان مرقومه هایی را به دستگاه های نظارتی ارسال نموده اند که در ادامه تصویر این نامه ها را مشاهده می کنید.
پایگاه خبری کاسپین24؛تا شفاف سازی این موضوع و به دست آمدن رضایت عمومی شهروندان مطابق رسالت حرفه ای و نص صریح قانون مطبوعات پیگیر موضوع خواهدبود.