۱۸:۱۳ ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
سردار مسلمی:

از شهدا باید درس مقاومت گرفت

از شهدا باید درس مقاومت گرفت

فرمانده سپاه کربلا،گفت: از شهدا باید درس ایستادگی و مقاومت گرفت.

به گزارش کاسپین24 | سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا عصر امروز در بازدید از یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور مردم در آستانه سال نو و شروع فصل جدید در مکان عشق بازی رزمندگان دفاع مقدس اظهار داشت: این حضور برای درک و دانستن غیرت دینی، ایثار و دیانت رزمندگان است.

سردار مسلمی گفت: این ویژگی‌ها متعلق به دفاع مقدس نبوده و این غیرت و دلدادگی و ایثار و جهاد می‌تواند در تمام ابعاد انقلاب اسلامی و عرصه‌های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی نمود داشته باشد.

وی افزود: حضور در این یادمان‌ها و رسیدن به آنچه که شهدا، جانباران و رزمندگان در این شرایط سخت حضور یپدا کردند، یک ره‌آورد بسیار خوبی برای آحاد مردم دارد.

سردار مسلمی بیان داشت: اینجا هرکسی بر اساس دلدادگی خود، یکی پیدا کردن آثار شهدا، دیگری برای فرزند شهیدش، بعضی هم برای غیرت دینی مملکت و ایثارگری جانبازان و ... در این مناطق حضور پیدا می‌کنند و مشاهده می‌کنند رزمندگان چگونه از این میهن دفاع کردند.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: اگر ما در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی و با غیرت دینی و ایمان توانستیم از ممکلت دفاع کنیم پس می‌شود با غیرت دینی و با ایمان و ارزش‌های والای اسلامی خیلی از آسیب‌های امروز جامعه که توسط دشمنان رقم می‌خورد را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: درسی که باید در این یادمان‌ها بگیریم غیر از ایستادگی و دلدادگی و عشق به شهدا نیست و شهدا دل به اروند خروشان زدند و رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا نیز در این اروند با غیرت دینی و عشق به امام حسین (ع) در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: امروز جوانان و زنان و مردان و غیرتمندان ایرانی در این سرزمین‌ها و یادمان‌ها حضور پیدا می‌کنند تا در مسیر تمدن نوین اسلامی گام بردارند.

وی افزود: با وجود همه مشکلات و سختی‌ها که در کشور است، همه آن‌ها که دل در گرو انقلاب دارند، در این صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند تا راه شهدا را ادامه دهند چرا که راه و خون شهدا تضمین کننده انقلاب و برطرف کننده آسیب‌ها در جامعه است.

سردار مسلمی تصریح کرد: مردم در این یادمان‌ها حضور پیدا می‌کنند تا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند و اینجا یاد می‌گیرند که کشور را در مقابل آسیب‌ها نگه دارند و ایران عزیز استوار و پایدار و باعزت در منطقه سربلند باشد.


منبع : دفاع پرس