۱۳:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹

استاندار مازندران: حمایت از تولید کننده واقعی وظیفه تمامی مسئولان است

استاندار مازندران: حمایت از تولید کننده واقعی وظیفه تمامی مسئولان است

استاندار مازندران به برخی فرصت سوزی‌های حوزه تولید در دوران گذشته اشاره کرد و گفت : دیگر دوران فرصت سوزی تمام شده و همه مسئولان و مدیران باید برای حمایت از تولیدکنندگان واقعی پیش قدم شوند و در این زمینه وظیفه بر عهده دارند.

به گزارش کاسپین24 |  احمد حسین زادگان روز یکشنبه در مراسم افتتاح طرح های اقتصادی و اشتغال زایی شهرستان نکاء افزود : لازمه تولید خوب و باکیفیت و فروش مطلوب محصولات مازندران ، برندسازی و بسته بندی مناسب مطابق با استانداردهای مدرن است که ایجاد پایانه های صادرانی یک از قدم های بزرگ دولت در این مسیر است.

وی گفت : در سنوات گذشته بی توجهی گسترده ای به بخش های مختلف تولیدی به خصوص حوزه کشاورزی شامل عدم تناسب صنایع تبدیلی ، فروش و بازاریابی شده بود ، اما سعی شد در سال های اخیر تمامی این نقاط ضعف بر طرف و حلقه های مختلف کیفی سازی تولید و فروش به تولید کنندگان متصل شود.

استاندار مازندران به فرصت سوزی در برخی حوزه ها و دوران ها گذشته اشاره کرد و افزود : فرصت های بسیاری به خصوص در بخش های تولید و اقتصادی از دست رفت که ناشی از برخی تصمیمات نادرست و مدیریت ها بود تا اینکه آسیب جدی به برخی از مجموعه ها وارد کرد ، اما دوران فرصت‌سوزی ها پایان یافته و همه باید تمامی تلاش خود را برای توسعه اقتصادی به خصوص در بخش های تولیدی داشته باشند.

حسین زادگان حمایت بانک ها از چرخه تولید را برای شکافتن بازار کشورهای همسایه ضروری دانست و خاطر نشان کرد: مجموعه ای که امروز افتتاح شد با دارا بودن سردخانه مناسب ، استاندارد همراه با نیروی کار مفید و تولید مناسب محصولات می تواند همراه مناسبی برای شرکت های مختلف استان و حتی استان های همسایه در قالب بسته‌بندی های مختلف باشد تا به بازار منطقه و کشورهای سی آی اس C.I.S عرضه شود.

وی بر قابلیت و توانمندی برای عهده داری مسئولیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تاکید کرد و گفت : همه ما جنگ را تجربه کردیم و اکنون نیز در حال تجربه جنگ اقتصادی و تحریم های یک سویه هستیم. مساله تحریم منجر به ایجاد تحریک، تحریف ها ، محدودیت های اقتصادی در کشور شده است اما هیچگاه این محدودیت ها نتوانست ما را متوقف کند.

استاندار مازندران افزود : در شرایط کم ثبات اقتصادی ، بسیاری از افراد به تولید و زیرساخت های اقتصادی توجه جدی نداشتند که این وضعیت باید جبران شود زیرا فراهم شدن زیرساخت ها و تسهیل مسیر بسیار مهم است و باید به هر شکلی از تولیدکنندگان حمایت شود.

وی گفت : با همه محدودیت ها امروز تولیدکنندگان باید به عنوان وزنه های اقتصادی ما مورد حمایت قرار بگیرند که البته همه مسئولان و مدیران باید هوشیار باشند که حمایت دولت همواره مربوط به تولیدکنندگان واقعی است و باید در راستای رفع مشکلات این بخش تلاش شود.

حسین زادگان در پایان تاکید کرد که هیچ مسئولی حق ندارد خود را از حمایت بخش تولید مستثنی بداند و همه مدیران در این زمینه باید پای کار باشند.



منبع: ایرنا