۱۹:۴۸ ۱۳۹۶/۲/۹
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران آمل در نشست فعالان فضای مجازی تاکید کرد:

اطلاع رسانی با رعایت اخلاق حرفه ای سبب حضور گسترده مردم پای صندوق های رای می شود

اطلاع رسانی با رعایت اخلاق حرفه ای سبب حضور گسترده مردم پای صندوق های رای می شود

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل،گفت:اطلاع رسانی انتخاباتی با رعایت اخلاق حرفه ای سبب حضور گسترده مردم پای صندوق های رای می شود.

به گزارش کاسپین24 از آمل؛نعمت الله قربانی ظهر امروز در نشست جمعی از مدیران کانال های تلگرامی با پلیس فتا و اداره ارشاد،اظهار داشت:در فضای مجازی باید با رعایت اخلاق اطلاع رسانی کرد و باید آموزش های لازم توسط وزارت ارشاد به مدیران کانال ها که در فضای مجازی با زمینه اطلاع رسانی فعالیت می کنند ارائه داده شود.
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل با اشاره بر اینکه رسانه ها نیز باید با اطلاع رسانی صحیح در این مقطع حساس پیشگام و سرلوحه باشند،اذعان کرد: اطلاع رسانی با رعایت اخلاق حرفه ای سبب حضور گسترده مردم پای صندوق های رای می شود.
این پیشکسوت عرصه خبر مازندران،تصریح کرد: اصحاب رسانه  و فعالان فضای مجازی در ایام انتخابات مراقب باشند و بر مبنای ایجاد همدلی،حفظ ارزشهای دینی و منافع مردم شهرستان قلم بزنند.
وی خاطرنشان کرد:این شهرستان بزرگان متعددی در عرصه خبرنگاری در سطح کشور دارد که لازم است مدیران کانال های فضای مجازی در این زمینه نیز فعالیتی برای معرفی این بزرگان داشته باشند و همه موضوعات را در زمینه سیاسی خلاصه نکنند.