۱۸:۲۶ ۱۴۰۳/۱/۱۷

اعتراض حقوق بشری کودکان آملی به قحطی و گرسنگی در نوار غزه

اعتراض حقوق بشری کودکان آملی به قحطی و گرسنگی در نوار غزه

کودکان آملی در اقدامی متفاوت و همزمان با روز جهانی قدس با کودکان مظلوم و بی دفاع غزه همدردی کردند.

به گزارش کاسپین24 | جمعی از کودکان آملی در مقابل نماد قدس شریف در میدان ۱۷ شهریور این شهر با در دست داشتن کاسه و قاشق و کوبیدن قاشق به کاسه‌های خالی و با شعار‌های " کودکان غزه گرسنه اند، " در غزه غذا نیست" و " گرسنگی، قحطی، حقوق بشر! خواستار توجه مجامع بین المللی در قبال جنایت هاب رژیم کودک کش صهیونیست شدند.

این حرکت خودجوش کودکان آملی با استقبال پرشور راهپیمایان روز جهانی قدس این شهرستان نیز مواجه شده بود. برخی از راهپیمایان آملی با جدا شدن از مسیر، اقدام به گرفتن عکس و فیلم از حرکت نمادین کودکان آملی در همدردی با کودکان غزه کرده بودند.

برخی خانواده‌های آملی نیز به طور کامل در طول زمان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان، در کنار این کودکان حضور داشتند.

این کودکان هدف از این اقدام خود را در حمایت از آرمان‌های فلسطین و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان وکودکان شهر غزه اعلام کردند.

آنان در این تجمع خودجوش با در دست گرفتن هم سعی در همراه کردن همه مردم وملت‌های آزادی خواه جهان برای برقراری عدالت و حق طلبی و آرمان خواهی و مقاومت کودکان و نوزادان غزه درپی جنایات وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل شدند.

راهپیمایی روزجهانی قدس درشهر آمل با حضور پرشور وباشکوه چندهزارنفری مردم دیار علویان از میدان قائم تا میدان ۱۷ شهریور وخیابان ۱۷ شهریور تا مصلی نمازجمعه این شهر برگزار شد.


منبع : خبرگزاری صدا وسیما