۱۴:۲۹ ۱۳۹۶/۲/۲۷

اعلام حمایت قاطع خانواده های شهدای مدافع حرم آملی از آیت الله رئیسی

اعلام حمایت قاطع خانواده های شهدای مدافع حرم آملی از آیت الله رئیسی

مانیز به تبعیت از شهیدانمان و به جهت حراست و حفاظت از خون پاکشان و با هدف حرکت در مسیر آزامان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (دامه ظله) حمایت قاطعانه خود را از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی اعلام داشته و همه آحاد ملت را به انتخاب و حمایت از ایشان دعوت می نماییم.

به گزارش کاسپین24؛ باتوجه به شرایط حساس کنونی کشور، اهمیت انتخابات پیش رو و تکلیف بزرگ انتخاب اصلح، جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم اهل بیت آملی بنا بر تکلیف شرعی، اخلاقی و میهنی و برای پایان دادن به شرایط اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نا بسامان جامعه، حمایت خود را از دولت انقلابی و مردمی  " کار و کرامت " اعلام می کنند.
 

"بسم الله الرحمن الرحیم"

اگر شهیدانمان امروز با جسم دنیایی‌شان بودند، با علم به اوضاع داخلی و خارجی کشور به حمایت از کدام کاندیدای ریاست جمهوری فریاد حمایتشان را به گوش جهان می‌رساندند؟ قطعا کسی مورد تاییدشان بود که امروز کانال‌های ضدانقلاب و ضداسلام آمدنیوز و شبکه‌های بی‌بی‌سی و ... با انواع اقسام تهمت و توهین به مقابله با آن می‌پردازند.

ما خانواده های شهدای مدافع حرم اهل البیت و حریم ولایت به تبعیت از شهیدانمان و به جهت حراست و حفاظت از خون پاکشان و با هدف حرکت در مسیر آزامان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (دامه ظله) حمایت قاطعانه خود را از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی اعلام داشته و همه آحاد ملت را به انتخاب و حمایت از ایشان دعوت می نماییم./سفیرهراز
 

1- خانواده شهید اسماعیل حیدری
2-خانواده شهید روح الله سلطانی
3-خانواده شهید رضا حاجی زادی
4-خانواده شهید هادی جعفری
5-خانواده شهید روح الله صحرایی
6-شهید مصطفی زال نژاد
7-خانواده شهید حسین دارابی