۲۰:۳۱ ۱۴۰۲/۹/۴

افتتاح بیش از ۱۸ هزار مسکن در مازندران

افتتاح بیش از ۱۸ هزار مسکن در مازندران

نزدیک به ۱۸ هزار مسکن روستایی و شهری ۲۲ بهمن امسال در مازندران افتتاح می‌شود.

به گزارش کاسپین24 | استاندار مازندران در جلسه شورای ملی مسکن با بیان اینکه روند ساخت مسکن ملی سرعت گرفته است، گفت: سه شهرک از ۵ شهرکی که به وزارت مسکن و شهرسازی اعلام شد، آماده سازی این شهرک‌ها آغاز شده است و در دهه فجر کلنگ زنی می‌شود.

سید محمد حسینی پورافزود: در ۲۲ بهمن امسال نزدیک به ۱۸ هزار مسکن روستایی و شهری افتتاح خواهد شد که یقینا رضایت مردم مازندران را به دنبال خواهد داشت.

او گفت: در این جلسه مقرر شد افراد زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به هیچ عنوان به دلیل پرداخت نکردن اقساط اولیه حذف نمی‌شوند و باید تلاش شود که به آن‌ها کمک کنیم هم زودتر ثبت نام کنند.

حسینی پور افزود: شهرداری‌ها هم قرار شد در روند صدور مجوز برای ساخت مسکن ملی تسریع ببخشند و مشوق‌هایی را در ساخت در بافت فرسوده در نظر بگیرند.

استاندار مازندران با بیان اینکه یک داشبورد مدیریتی در حوزه مسکن ملی توسط اداره کل راه و شهرسازی تهیه شده که ملاک ارزیابی تلاش‌های مدیران اطلاعات ثبت شده در این سامانه است، گفت: در این داشبورد که هوشمند طراحی شده همزمان همه مدیرانی که درگیر هستند از جمله فرمانداران می‌توانند از اطلاعات این داشبورد استفاده کنند.


منبع : خبرگزای صدا وسیما