۱۰:۰۸ ۱۴۰۰/۳/۹
عضو هیئت رئیسه مجلس:

افزایش خدمت رسانی راهبرد جریان انقلاب است

افزایش خدمت رسانی راهبرد جریان انقلاب است

عضو هیئت رئیسه مجلس، بسترسازی برای افزایش خدمت رسانی در کشور را راهبرد جریان انقلاب دانست.

به گزارش کاسپین24 | علی کریمی فیروزجایی با بیان اینکه اتحاد و وحدت نیروهای جریان انقلاب رمز مانای اعتلا و سرعت بخشی به روند خدمت رسانی در کشور است، افزود: مهم‌ترین نیاز و درخواست مردم از مسئولان حل چالش‌ها و مشکلات اساسی کشور است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: جریان انقلاب در این انتخابات با انسجام و وحدت حداکثری علاوه بر تحقق مشارکت پرشور مردم، دنبال نمایش عزم و اراده کامل برای پیشبرد اهداف انقلاب به سمت شکوفایی و تحول است.

نماینده مردم بابل با اشاره به خیز بلند جریان انقلاب برای ایجاد شور انتخاباتی در کشور خاطرنشان کرد: راهبرد اساسی جریان انقلاب دست یابی به قله‌های آرمانی پیشرفت وتحول در گام دوم است.

این مسئول پارلمانی با تاکید بر اهمیت قوه مجریه یادآور شد: قوه مجریه قلب و موتور محرکه کشور در مسیر پیشرفت و آبادانی است.

کریمی فیروزجایی مشکل اساسی کشور در مقطع کنونی را فقدان انگیزه و اراده لازم برای بستر سازی و نیل به اهداف آرمانی انقلاب به دلیل وادادگی و انفعال بخشی از دست اندرکاران اجرایی دانست وافزود: با حضور جریان انقلاب در قوه مجریه خون جدیدی به بدنه فعال کشور برای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تزریق خواهد شد.

عضو خانه ملت با تاکید بر ضرورت هم افزایی و انسجام ملی در پیشبرد اهداف کلان کشور گفت: بهره مندی از ظرفیت‌های موجود در بخش‌های گوناگون کشور برای حل چالش‌ها و آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی اولویت اساسی برای جریان انقلاب است.

دبیر هیئت رئیسه مجلس یازدهم با انتقاد از تلاش برخی از عوامل سیاسی و رسانه‌ای برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم خاطر نشان کرد: دلسرد کردن مردم نسبت به آینده روشن انقلاب گام نهادن در مسیر دشمنان است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: تحقق آرمانهای بی بدیل انقلاب در گام دوم نیازمند اراده‌های ایمانی و بسترسازی فرهنگی است.

کریمی فیروزجایی مردم را عمق استراتژیک نظام اسلامی دانست وافزود: حضور بانشاط مردم در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی واقتصادی ضامن تحقق آرمان‌های حقیقی انقلاب اسلامی است.



منبع: مهر