۱۲:۱۱ ۱۴۰۲/۶/۱۱
فیلم

افشای عملیات رسانه‌های خارجی فارسی‌زبان با رمز «جواد روحی»

افشای عملیات رسانه‌های خارجی فارسی‌زبان با رمز «جواد روحی»

رسانه‌های بیگانه از فوت یک زندانی در بیمارستان نوشهر ذوق‌زده شدند و از پنج‌شنبه هفته گذشته برنامه‌های متعددی را به نام همدردی با مردم برای القای آشوب در جامعه با اسم رمز جواد روحی آغاز کردند.

به گزارش کاسپین24 | جواد روحی نامی آشنا برای رسانه‌های معاند بود او که بر اساس تصاویر منتشر شده با کلکسیونی از اتهامات انتسابی مانند لیدری اغتشاشات نوشهر، حمله به اماکن دولتی، نظامی، بانک‌ها و شهرداری و سوزاندن قرآن زندانی شده بود از زمان دستگیری در اغتشاشات تا صدور حکم اولیه دادگاه و حالا نیز فوتش در سه بازه زمانی سرخط خبری رسانه‌های معاند قرار گرفت.

روحی که با حکم قانونی در زندان نوشهر و در شرایطی که همانند سایر زندانیان از حقوق مساوی برخوردار بود به سر می‌برد، ساعت ۳:۴۵ بامداد پنجشنبه ۹ شهریور ماه به دلیل تشنج به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد و با وجود اقدامات کادر پزشکی در بیمارستان فوت کرد تا پروژه کشته سازی جدیدی با اسم رمز جواد روحی کلید بخورد.


رسانه‌های بیگانه در دو روز گذشته انگار از فوت جواد روحی در بیمارستان نوشهر ذوق‌زده شده اند برنامه‌های متعددی را به نام همدردی با مردم برای القای آشوب در جامعه با اسم رمز جواد روحی آغاز کردند.

داده کاوی‌ها از فعالیت رسانه‌های معاند نشان می‌دهد این رسانه‌ها و اکانت‌های منتسب به آنان در ۲۰ ساعت اولیه فوت جواد روحی بیش از دو هزار محتوای جعلی با هدف فریب و کژآگاه‌ساز مخاطبان در خصوص فوت این زندانی منتشر کردند، اما آن‌ها بدنبال چه چیزی هستند؟


منبع : باشگاه خبرنگاران