۱۰:۴۶ ۱۴۰۲/۱۲/۵

الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی شد

الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی شد

ساکت الهامی با عقد قراردادی تا پایان فصل سرمربی نساجی شد.

یه گزارش کاسپین24 | ساکت الهامی سرمربی تیم مس رفسنجان که در نیم‌فصل از هدایت این تیم کناره‌گیری کرده بود پس از توافق مدیران باشگاه نساجی سرمربی نساجی شد.

هدایت نساجی در ابتدای فصل برعهده مهدی رحمتی بود اما نتایج ضعیف رحمتی در نهایت با استعفای او همراه شد. پس از رحمتی لوکاس آلوارز جانشین سرمربی ایرانی شد اما این سرمربی اسپانیایی هم نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند تا اینکه درنهایت ساکت الهامی که سابقه نشستن روی نیمکت نساجی را داشت و با این تیم قهرمان جام حذفی شده بود دوباره هدایت نساجی را برعهده بگیرد.

نساجی در آخرین بازی خود در لیگ برتر فوتبال کشور با باخت در برابر مس رفسنجان که دهمین شکست فصل این تیم است ۱۱ امتیازی باقی ماند و با توجه به برد استقلال خوزستان از آلومینیوم اراک و ۱۲ امتیازی شدن این تیم، جای خود را به این تیم خوزستانی داد و در رتبه شانزدهم جدول قرار گرفت.

الهامی پیشتر ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ و پس از هفته هفدهم لیگ بیستم به دلیل شرایط بحرانی نساجی به عنوان سرمربی این تیم منصوب شده بود. نساجی لیگ بیستم را ابتدا با وحید فاضلی آغاز کرد و پس از ناکامی‌های نساجی با فاضلی طی ۱۱ هفته و کسب ۹ امتیاز از ۱۱ مسابقه، هدایت این تیم به مجید جلالی سپرده شد. نساجی با مجید جلالی نیز در ۶ مسابقه فقط یک امتیاز به دست آورد و تا پایان هفته هفدهم با ۱۰ امتیاز از گزینه‌های جدی سقوط محسوب می‌شد.

پس از کنار گذاشتن مجید جلالی، هدایت نساجی در لیگ بیستم به الهامی سپرده شد و او توانست در ۱۳هفته با کسب نتایج مناسب، نساجی را در لیگ برتر نگه دارد.

باشگاه نساجی پیش از آغاز فصل بیست‌ویکم با ساکت الهامی به توافق رسید که یک فصل دیگر سرمربیگری نساجی را به عهده داشته باشد. الهامی در فصل بیست‌ویکم لیگ برتر موفق شد نساجی را دور از خطر سقوط نگه دارد، اما در وضعیت خانه‌به‌دوشی نساجی به دلیل آماده نبودن ورزشگاه شهید وطنی، نتوانست با نساجی در این لیگ عملکرد مطلوبی داشته باشد.

با این حال الهامی در جام حذفی موفق شد نساجی را با کنار زدن تیم‌های آرمان‌گهر، گل‌گهر، استقلال تهران، مس کرمان و آلومینیوم اراک قهرمان کشور کند و نخستین جام قهرمانی معتبر فوتبال ایران را برای مازندران به ارمغان بیاورد.


منبع : ایرنا