۱۰:۱۹ ۱۳۹۹/۴/۷
روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی:

امدادرسانی به ۲۰ نفر تصادفی در یک روز

امدادرسانی به ۲۰ نفر تصادفی در یک روز

ماموران اورژانس ۱۱۵ مازندران دیروز جمعه ۶ تیر ماه، به ۲۰ نفر زخمی حوادث رانندگی امدادرسانی کردند.

به گزارش کاسپین24|زکریا اشکپور روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تیم‌های اورژانس ۱۱۵ در روز جمعه ۶ تیرماه به ۲۰ زخمی حادثه ویژه ترافیکی خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کردند.

او افزود: در حادثه اول که در ساعت ۸:۲۳ روز جمعه ۶ تیرماه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اطلاع داده شد، برخورد ریو و سمند در جاده سوادکوه، منطقه شوراب بود که ۷ زخمی بر جای گذاشت.

اشکپور گفت: همه زخمی‌ها آقا بودند و با کمک تیم‌های اورژانس به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند.

روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: حادثه دوم در ساعت ۱۱:۴۹ بر اثر برخورد پراید و پژو در منطقه بایجان جاده هراز اتفاق افتاد و ۳ زخمی حادثه که دو آقا و یک خانم بودند، از سوی بالگرد اورژانس از محل حادثه به بیمارستان ۱۷ شهریور شهرستان آمل منتقل شدند.

او گفت: در حادثه سوم که در ساعت ۱۹:۵۲ بر اثر برخورد دو دستگاه پراید در گلوگاه منطقه طوسکا چشمه به مرکز پیام شرق استان اعلام شد، ۵ زخمی برجای گذاشت که از سوی تیم‌های اورژانس به بیمارستان‌های ثامن گلوگاه و خاتم الانبیاء بهشهر منتقل شدند.

اشکپور افزود: در حادثه چهارم که در ساعت ۲۱:۴۴ به مرکز پیام غرب استان اعلام شد در کمربندی چالوس بین خودرو‌های پراید، پژو و وانت اتفاق افتاد که ۵ زخمی برجای گذاشت که از سوی تیم‌های اورژانس به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند.

امدادرسانی اورژانس مازندران به دو مرد جوان غرق شده

روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در ساعت ۱۳:۴۷ یک آقای ۳۲ ساله در ساحل چلندر نوشهر به دلیل بروز عوارض ناشی از غرق شدگی از سوی تیم اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد.

او افزود: در ساعت ۱۹:۵۷ یک آقای ۲۸ ساله در ساحل دریاسر نوشهر به دلیل بروز عوارض ناشی از غرق شدگی از سوی تیم اورژانس نوشهر به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان منتقل شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان