۱۹:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۲۸
به دلیل اکثریت نرسیدن

انتخابات هیات رئیسه شورای شهر آمل ناتمام ماند!

انتخابات هیات رئیسه شورای شهر آمل ناتمام ماند!

دومین انتخابات هیات رئیسه شورای شهر آمل ناتمام ماند!

به گزارش خبرنگار کاسپین24 از آمل؛دومین انتخابات هیات رئیسه دوره پنجم شورای اسلامی شهر آمل به دلیل اکثریت نرسیدن حاضرین در جلسه ناتمام ماند و به رسمیت نرسید.

بر اساس این گزارش،چهار عضو شورای شهر به دلیل آنچه پیشتر عدم صداقت و تیم بندی 5 عضو شورا اعلام شده بود در انتخابات دومین سال هیات رئیسه شرکت نکردند و این جلسه همانند سال گذشته با چالش روبرو شد.

عدم برگزاری این انتخابات با واکنش های متفاوتی در بین شهروندان و فضای مجازی روبرو بود که به مهمترین آن ها   می توان به عملکرد فردوس قربانی اشاره کرد.

این عضو شورا که به خانم ماده 100 در دوره گذشته معروف بود اینبار نیز برای به دست آوردن کرسی این کمیسیون آستین های خود را بالا زد و با تیم بندی اتحاد بین شورا نشینان را برای دستیابی به کمیسیون ماده 100 برهم زد.

از دیگر واکنش ها نیز می توان به عدم همدلی در بین اعضای شورای شهر اشاره کرد که برخی از کاربران در پیام رسان ها بر این باور هستند که نه تیم پنج نفره و نه چهار نفره نمی توانند به خوبی مدیریت شهری را انجام بدهند و عده ای نیز معتقدند که محمد محمدی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی به نوعی در حال تیم بندی است.